Olemme lähdössä 1,5 viikon päästä Sal-saarelle, osaako kukaan sanoa tax free myymälän valikoimasta & hinnoista? Mietin, tilaanko koneeseen tupakat ja juomia tui:n kautta valmiiksi vai uskaltaako luottaa siihen että perillä saa ostettua?
Kap Verden Sal lentokentän tax free
4
2645
Vastaukset
- ninnuspu
Taxfree kallis ja huono valikoima, kannattaa tilata koneeseen. kahvi suosittu tuliainen, osta kaupasta puolet halvempi kuin kentällä. Ota mukaan pieniä euroja (1 ja 2 kolikoita, 5 10, 20 seteleitä) Helppo valuutta 100 esq. 1 euro. Kielitaito huono, plussaa jos osaa portugalia. T. Salilta missä kävin 11.12-25.12.2017
- Haitako
Muita hyviä matkavinkkejä? Ostoksia voiko siellä tehdä ja onko mitään ostettavaa? TUI Sensimar Cabo Verde Resort TTTTT kokemuksia?
- Inkku--89
Täällä myös ollaan siskoni kanssa lähdössä 27.2 kohti salia ja dunas de sal hotellia. Jännittää kyllä ihan kaikki, mutta uteliaisuus ja laiskottelu vie voiton.
- anonyymi_Zuu
Lentoaseman taxfree halvin missä olen käynyt. Esim tupakka lm 15.00€. Ranskalainen Brandy litra 5€ pullo ! Kallistako ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571195- 521105
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892