yritin v 2010 elementsistä sopivimman 1080 60p kuvanneena tilan joka oli mp4, video ie näy bsplayerillä! tietääkö joku pitääkö joku erityinen asetus valita elementsistä millä renderöi`?
gopro video ei näy premiere elementsillä tehtynä
3
52
Vastaukset
- WIN-DOShit
No mitä h vettiä sä tollasella ohjelmalla sitä koitaa avata.
Mennäkkö taas persedellä puuhun. Kyseinen ohjelma vaatii melkoiset tehot että se toimisi.
Varmaan aukeaisi kun vartoot parituntia.
elemrts ei kykene pakatun videon muokaamiseen, vaan se tekee siittä oman ei pakatun. se kestäää ja vaatii konetehoja ja mieleeään nopeeta levyasemaa.
Ilmainen https://www.openshot.org/fi/ löytyy tuolta kevyempi vaihtoehto.
Muistat kai kun kopuioit niito gopro filuja, kay niiden päällä aina ja oikealla napilla hiirella ominaisuuksista annat niille käyttöoikeudet kaikille! että olisi edes edellytys aueta.
Se on sitä windowsin tuskaa....- USAmadeSoosia
Vapaita ohjelmia tähäntarkoitukseen on ainakin toistakymmentä!
Löyy hakusanalla "Free video edit"
Aboben ohjelmien arvostus ei pohjaa mihinkään järkevään ei edes koulutustukeen.
Kaikki mitä tulee abobelta on sontaa!
- Maksullisetohjelmat
Jos sulla on demo elements ei se tee sitä!
Laitetehosta riipuen se kestääää ja kestää Kokemuksesta joskus juurikin 2010 Jopa yli vuorokauden.
En enää muista ohan siellä selkeet valinnat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057