Voi kauheeta mitä Pattayalla tapahtuu.

GustavKarlssonLahti

Eilen tuli Thaimaan televisiossa myöhään illalla ohjelma huumeista.

Thaimaan Pattayalla on huumekauppa runsasta nykyään.

25 v sitten Hua Hinissä en huomannut mitään vastaavaa enkä voinut kuvitellakaan.

En ole niitä koskaan kysellytkään.

Ajattelin vaan, että uskaltaako Pattayalla mennä käymään.

Gustav

6

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pilluton

Piukkapillusia hutsuja siellä, käyhän kylässä, lähtevät matkaan kun dollaria vilauttaa

• SinunGustavKirkkonummi

Moi Pilluton Maija, tarkistin vain päivystysaktivisuutesi, 12 minuuttia, aika hyvä.

• Päivitä_tietosi

Pattaya on nykyisin varsin siisti paikka, eikä siellä mitään "hutsuja" ole pyörinyt enää vuosiin.

Samanlainen perhelomakohde nykyään, kuin Linnanmäki tai Muumimaailma meillä kotimaassa.

• TässäPäivitysOleHyvä
        Päivitä_tietosi kirjoitti:

Pattaya on nykyisin varsin siisti paikka, eikä siellä mitään "hutsuja" ole pyörinyt enää vuosiin.

Samanlainen perhelomakohde nykyään, kuin Linnanmäki tai Muumimaailma meillä kotimaassa.

Likainen, meluisa, pakokaasuinen, roskanuotiot palaa, likaiset rannat, todella huono uida, peräänrääkymistä, etuilua, venäläiseksi puhuttelua, huijaamista, tungettelua, raivohullut koiralaumat, tunkeilevat känniset miesturistit. Lisää .. valekerjäläiset, hankalaaa matkata, ellei itse aja skootteria. Huumeita, huijausdrinkkejä, afrikkalaiset huumediilerit valkoisen lihan perässä, hankalaa kävellä kaduilla. Hotellit ihan paskoja, kukaan ei osaa englantia ei edes ärrää, räpläävät puhelimia. Kaikki pitää vuokrata, myös seura. Ruoka ihan ala-arvoista. Pitäkää Patilanne.

• huaohuonoin
        TässäPäivitysOleHyvä kirjoitti:

Likainen, meluisa, pakokaasuinen, roskanuotiot palaa, likaiset rannat, todella huono uida, peräänrääkymistä, etuilua, venäläiseksi puhuttelua, huijaamista, tungettelua, raivohullut koiralaumat, tunkeilevat känniset miesturistit. Lisää .. valekerjäläiset, hankalaaa matkata, ellei itse aja skootteria. Huumeita, huijausdrinkkejä, afrikkalaiset huumediilerit valkoisen lihan perässä, hankalaa kävellä kaduilla. Hotellit ihan paskoja, kukaan ei osaa englantia ei edes ärrää, räpläävät puhelimia. Kaikki pitää vuokrata, myös seura. Ruoka ihan ala-arvoista. Pitäkää Patilanne.

No johan on kamala paikka.Mikä ihme sinne porukkaa vetää.Vastaus ei saa olla naiset ,siellä käy monta miljoonaa naista ja lasta joka vuosi.
        ps. itse olen käynytmuutaman kerran mukavien ihmisten takia enkä nyt puhu thaimaalaisista.
        pps. Filippiinit hakaa thaimaan matkailu kohteena mennen tullen.

• SiinäSulleVastaus
        huaohuonoin kirjoitti:

No johan on kamala paikka.Mikä ihme sinne porukkaa vetää.Vastaus ei saa olla naiset ,siellä käy monta miljoonaa naista ja lasta joka vuosi.
        ps. itse olen käynytmuutaman kerran mukavien ihmisten takia enkä nyt puhu thaimaalaisista.
        pps. Filippiinit hakaa thaimaan matkailu kohteena mennen tullen.

Mikä ihme vetää kysyt.

Vastaus = Idiotismi vetää samankaltaisia sinun nimimerkkisi osoittamia Mukavien ihmisten pariin, koska koette olevanne mukavia ihmisiä Hua Hin mollauksienne kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      81
      1426
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      112
      1345
    3. Tämän päivän puukotusuutinen

Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.
      Seinäjoki
      18
      1120
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      21
      1016
    5. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      114
      878
    6. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      46
      868
    7. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      18
      806
    8. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      65
      777
    9. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      40
      677
    10. YT skoda Transtech

Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..
      Kajaani
      72
      662
    Aihe