Suomi love ykkösellä

siilenämää

Ketä haluaisit muistaa tämän ohjelman kautta ja miksi?

29

261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saga.Kabinetti

      En ketään. Ajattelen niin, että jos yllätys tulisi itseni kohdalle, niin se olisi kamalaa. Kuolisin siihen paikkaan. Niin noloa! Siksipä en tekisi tuota muistamista kenellekään.

      • Mitenniin noloa, perustele. Ja voihan vain leikkiä ajatuksella että jos valitsisit niin kenet?


      • Saga.Kabinetti
        siilenämää kirjoitti:

        Mitenniin noloa, perustele. Ja voihan vain leikkiä ajatuksella että jos valitsisit niin kenet?

        Ujona ihmisena jo yhden ylimääräisen ihmisen läsnäolo jossain huomionosoituksessa olisi vaivaannuttava. Saati sitten kuvausryhmän paikalla olo ja tapahtuman leviäminen satojentuhansien nähtäville. Olisi se noloa.
        Kenelle sinä antaisit noin mittavan huomionosoituksen?


      • Vain päähenkilö ja esiintyjä ovat tärkeitä, muut tekevät vain työtään ja luultavasti yrittävät häiritä tapahtumaa mahdollisimman vähän. Heidät kannattaa jättää vaille huomiota. ;)

        Ei ilon jakaminen ole yhtään hassumpi juttu. Iloa ja rakkautta ei kai kukaan voi koskaan saada liikaa osakseen.

        Tapahtumasta voi tallentaa muiston ja esittää tallennetta aina välillä iloista hetkeä muistellen. Jos joku kokee tehneensä jotain hassua ja hämmentävää, se tekee muistosta vielä hauskemman. Ujostelijakin huomaa, miten vähän vaikutusta hänen paikalla olollaan on muille ihmisille tai maailman tapahtumille.

        Jos on kiinnostunut muiden ihmisten tekemisistä ja tapahtumasta, oma ujostelu unohtuu, eikä omaa pönötystään ehdi edes ajatella. Keskity muihin ihmisiin ja unohda oma napa! - jos joskus pääset mukaan tapahtumaan. ;)


      • Saga.Kabinetti
        optimisti-orvokki kirjoitti:

        Vain päähenkilö ja esiintyjä ovat tärkeitä, muut tekevät vain työtään ja luultavasti yrittävät häiritä tapahtumaa mahdollisimman vähän. Heidät kannattaa jättää vaille huomiota. ;)

        Ei ilon jakaminen ole yhtään hassumpi juttu. Iloa ja rakkautta ei kai kukaan voi koskaan saada liikaa osakseen.

        Tapahtumasta voi tallentaa muiston ja esittää tallennetta aina välillä iloista hetkeä muistellen. Jos joku kokee tehneensä jotain hassua ja hämmentävää, se tekee muistosta vielä hauskemman. Ujostelijakin huomaa, miten vähän vaikutusta hänen paikalla olollaan on muille ihmisille tai maailman tapahtumille.

        Jos on kiinnostunut muiden ihmisten tekemisistä ja tapahtumasta, oma ujostelu unohtuu, eikä omaa pönötystään ehdi edes ajatella. Keskity muihin ihmisiin ja unohda oma napa! - jos joskus pääset mukaan tapahtumaan. ;)

        Älä pelottele, että joutuisin moiseen ;)
        Minulle kauhistus oli, kun jäin eläkkeelle ja jouduin työpaikalla olemaan huomion keskipisteenä.
        Olenkos minä ainoa, joka ei halua paistatella parrasvaloissa :(
        Oman navan haluan pitää visusti piilossa. En ole juhlinut pyöreitä synttäreitänikään. Minä maan matonen nyt sellaisia.


      • Saga.Kabinetti kirjoitti:

        Ujona ihmisena jo yhden ylimääräisen ihmisen läsnäolo jossain huomionosoituksessa olisi vaivaannuttava. Saati sitten kuvausryhmän paikalla olo ja tapahtuman leviäminen satojentuhansien nähtäville. Olisi se noloa.
        Kenelle sinä antaisit noin mittavan huomionosoituksen?

        Tiedän kenelle antaisin mutta todellisuudessa en anna :).


    • Sinäkö vastaanotat ilmoituksia siihen ohjelmaan?

      • Vastaa sinä minun aloitukseeni eläkä ala tentata minua :)


      • Olen-ansainnut-laulun
        siilenämää kirjoitti:

        Vastaa sinä minun aloitukseeni eläkä ala tentata minua :)

        Avausesta tuli minullekin kuva, että toimit ikään kuin välittäjänä. Keräät nyyhkyimmät kertomukset ja ilmoitat ohjelmaan.


      • Olen-ansainnut-laulun kirjoitti:

        Avausesta tuli minullekin kuva, että toimit ikään kuin välittäjänä. Keräät nyyhkyimmät kertomukset ja ilmoitat ohjelmaan.

        Mielikuvitus saattoi tuottaa sinulle kepposet. Lue ajatuksella ihan vaan mitä aloituksessa lukee, älä liitä omia oletuksiasi, jooko :).


      • siilenämää kirjoitti:

        Vastaa sinä minun aloitukseeni eläkä ala tentata minua :)

        No miksi ihmeessä minä tänne ilmoittaisin ketä haluaisin sen ohjelman kautta muistaa ja miksi.


      • Tellukka kirjoitti:

        No miksi ihmeessä minä tänne ilmoittaisin ketä haluaisin sen ohjelman kautta muistaa ja miksi.

        No jos et niin et, se on sun asias ja mielipitees :).


    • itsesääliä

      Tyhmää kysellä....ketä muistaisit

      • Mielenkiintoista, mikä tekee kysymyksestä tyhmän sun mielestä?


    • surku-juttu

      SURKU,
      tyhmä ohjelma,
      ei jaksa kattoo, lopettaisivat ÄKKIÄ,
      jotain fiksumpaa tilalle,
      miksi TV ohjelmat ovat kaikki nykyään erittäin tylsiä, ei juurikaa tule mitään mielenkiintoista katsottavaa, uutiset on ainoota joita kattoon parikertaa päivässä,

      ohjelmistojen taso laskenu pahankerran

      • Sitä ei ole pakko katsoa ja jos jotkut tykkää niin okei. Mimnusta kiva ohjelma. Kiitosta ja tällaisia huomionosoituksia ei ole koskaan liikaa


    • kylmätotuus

      Kysymykseesi on helppo vastata.

      Valintani osuisi poikaani,
      En kuitenkaan tekisi sitä kysymättä hänen mielipidettään asiaan.
      Näinhän todennäköisesti ko. ohjelmassakin toimitaan, vaikka valinnat yllätyksinä esitetäänkin.

      Miksi valitsisin juuri hänet?

      Siksi, että muut elämäni tärkeimmät ihmiset ovat jo olomuodossa, johon Ylellä ei ole yhteyttä.
      Ei se kuitenkaan vähennä haluani painottaa poikani merkitystä.

      Meillä on ainutlaatuinen menneisyys ja yhteys.
      Musiikkivalintanikin ohjelmaan ja sen esittäjä ovat selvillä, mutta en niitä nyt tähän laita.
      Kumpaakaan vakiosolistia en kelpuuta.

      Minusta ohjelma on hyvä, muutamien kappaleiden "sovitustöppäyksistä" huolimatta.

    • maissiiii

      Kutsuisin Ystäväni
      Opiskeluajoista lähtien ollaan kuljettu yhtä matkaa.
      Elämä on kuljettanut meitä niin samoin vaihein, niin hyvissä ajoissa kuin kolhuissa, vaikka väliin hyvinkin etäällä toisistamme.
      Parasta mahdollista vertaistukea läpi aikuiselämäni ja nyt tässä elämänvaiheessa tuntuu vielä likeisemmältä kun kaikki muu hössötys on jäänyt vähemmälle.
      Taide on meidän suuri yhteinen nimittäjä tänään.
      Hän on taidemaalari ja keskeisellä paikalla kotonani on hänen maalaamansa ruiskaunokki aiheinen taulu. Taulusta johtuen joskus tuntuu kuin hän piipahtaisi meillä useammin kuin piipahtaakaan.

      Musiikkivalintaa ei tarvitse miettiä, Ilman muuta Samuli Edelman, kappaleista paras ja ehdoton olisi Valohttps://youtu.be/OpEafjd-0pY

      Jos tilanteeseen jouduttaisiin niin itkemään ei aleta, naurettaisiin kippurassa, jo ennen kuin ramille jouduttaisiin.

      Aloitus on kiva ja hauska mielikuvaleikki.

      • Kiitos maissii, tällaisia positiivisia vastauksia kaipasinkin. Ja tavallasi ajattelevia ihmisiä varten kai ohjelma on tehtykin. Tykkään :).


    • LOPETEAKAA_HETI_

      VOI kauhistus, lopettaisivat heti
      noin mittääsanomattoman ohjelman,

      nauhottaisivat enemmän vaikka " haluatko mijonääriksi " ja esittäisivät sitä TV1;llä
      olisi mielenkiintoisempaa katsottavaa,

      • Ai samoja ohjelmiko jokaiselle kanavalle toistoina haluaisit. Eikös niitä jo tule? Sitä paitsi eikö haluatko miljonääriksi kohta ala?


      • love-lopetettava
        siilenämää kirjoitti:

        Ai samoja ohjelmiko jokaiselle kanavalle toistoina haluaisit. Eikös niitä jo tule? Sitä paitsi eikö haluatko miljonääriksi kohta ala?

        höpön höpö EI TOISTOINA höpö höpö,
        vaan
        esimerkki oli ohjelmasta joka kiinostaa
        jota voisi nauhottaa UUSIA jaksoja jatkuvasti ,
        ohjelma antaa katsojalle pohdinnan aihetta,
        kaivella muistin kätköistä tietoja jos niitä sattuu sinne säityneen,
        siis tämän kaltaisia ohjelmien pitäisi olla enemmä,
        jotka aktivoi katsojia,
        jotka sitoo mileen kiinon koko ohjeman ajaksi
        ja katsojat odottaa seuraava esitystä innolla,

        tahallaisesti sinä siilenä halusit ymmärtää väärin,

        toi love ohjelma on tyhjää lässytystyä
        EI kiinosta ketään,
        pitäisi lopettaa heti,
        SUOMESSA TV ohjelmisto on kärsiny suuren inflaation,
        toimtukselta on loppunu henkinen kapasiteetti tuotta enään mielenkiintoista ohjelmaa,
        ei juurikaa mistää kanavalta enää tule,




        napa-kymppi olisi aika mielenkiintonen, mutta sen vetäjä on epäonnistunu latteuksineen,
        sitä kehittämällä tasokkaamaksi juontoineen vois olla myös monelle katsomisen arvoinen, MUTTA nykyisella esitystyylillä ja juonolla se on menettäny mielenkiintonsa, sukeeta,

        TUOTTAJILLE TERVEIST YRITTÄKÄÄ ENEMMÄN


        ohjelmisto pitää saada tasokaamiksi,


      • love-lopetettava kirjoitti:

        höpön höpö EI TOISTOINA höpö höpö,
        vaan
        esimerkki oli ohjelmasta joka kiinostaa
        jota voisi nauhottaa UUSIA jaksoja jatkuvasti ,
        ohjelma antaa katsojalle pohdinnan aihetta,
        kaivella muistin kätköistä tietoja jos niitä sattuu sinne säityneen,
        siis tämän kaltaisia ohjelmien pitäisi olla enemmä,
        jotka aktivoi katsojia,
        jotka sitoo mileen kiinon koko ohjeman ajaksi
        ja katsojat odottaa seuraava esitystä innolla,

        tahallaisesti sinä siilenä halusit ymmärtää väärin,

        toi love ohjelma on tyhjää lässytystyä
        EI kiinosta ketään,
        pitäisi lopettaa heti,
        SUOMESSA TV ohjelmisto on kärsiny suuren inflaation,
        toimtukselta on loppunu henkinen kapasiteetti tuotta enään mielenkiintoista ohjelmaa,
        ei juurikaa mistää kanavalta enää tule,




        napa-kymppi olisi aika mielenkiintonen, mutta sen vetäjä on epäonnistunu latteuksineen,
        sitä kehittämällä tasokkaamaksi juontoineen vois olla myös monelle katsomisen arvoinen, MUTTA nykyisella esitystyylillä ja juonolla se on menettäny mielenkiintonsa, sukeeta,

        TUOTTAJILLE TERVEIST YRITTÄKÄÄ ENEMMÄN


        ohjelmisto pitää saada tasokaamiksi,

        Minua ja muutamaa muutakin kiinnostaa.


      • nyt-riitti-
        siilenämää kirjoitti:

        Minua ja muutamaa muutakin kiinnostaa.

        ei riiä jos vain kahta kiinostaa,
        suomessa on viisimijoonaa katsojaa, meitä ku ei kiinosta,
        se on lopetettava jotain tasokaampaa ohjelmaa pitää tulla TV:stä


      • nyt-riitti- kirjoitti:

        ei riiä jos vain kahta kiinostaa,
        suomessa on viisimijoonaa katsojaa, meitä ku ei kiinosta,
        se on lopetettava jotain tasokaampaa ohjelmaa pitää tulla TV:stä

        Mistä tuon kaksi tempaisit esiin :)? Oletkos nähnyt tuon ohjelman katsojaluvut? Kantisi perehtyä niihin ensin.


    • YLE antoi äskettäin miljoonan MTV3:lle.
      Rahan kertyminen mainoksista ja tanssi-lavoilta ei enää elätä julkkiksia ja sellaisiksi aikovia häpöjä.
      Siispä oli pakko luoda pakollinen YLE-vero.
      Sillä rahalla muotoillaan YLE pikku-hiljaa mainos-televisioksi luusereille.
      Onhan siellä jo kirja-, ja elo-kuva-mainos-ohjelmistoja.
      Aamu-teeveessä alkaa olla enemmän mainostusta kuin asiaa.

      H.

      • Mikä hippi. Otsatukka ja kaikki😁


      • siilenämää kirjoitti:

        Mikä hippi. Otsatukka ja kaikki😁

        Komea nuorimies, kuva on varmaan 70-luvulta.
        En edes tiedä millainen ohjelma on, tulevatko jonkun kotiin ennalta ilmoittamatta? En tykkäisi sellaisista yllätyksistä.


      • Kuitekaan ei pysty eikä kykene vastaamaan aloituksen aiheeseen vaan omiaan höpöttää.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe