UFO kuvattu Sodankylässä!

Warstown

23

279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ALFONS__ANDRO

      Kyseessä andromedalainen kevyt tiedustelualus. Ilmeisesti tyyppiä CX24Gt, koska
      on jättänyt vihertävän jättövanan.

      • Osku_Orionis

        Toinen mahdollisuus on Orionin AD 65/2. Luotettavien liikennelentäjien havaintojen
        mukaan se ei yleensä kylläkään jätä jättövanoja. Vihertävä vana voikin olla peräisin
        aluksen jätevesisäiliön tyhjennyksestä yläilmakehässä.
        Sieltä virtsat ja ulosteet laskeutuvat laimentuneina alas, ja ravitsevat alueen
        kasvillisuutta.
        On tunnettua, että orionilaisilla on tämä tapa elvyttää vierailukohteittensa
        niukkaa kasvillisuutta, ja varmaan katsoneet tämän tarpeelliseksi Lapissakin.


    • OlofOtava

      Itse olen sitä mieltä,että kyseessä on Otavalaisten OT126/DK1.

      Perustelen asiaa sillä,että Otavan tähtikuvio sijaitsee pohjoisella tähtitaivaalla ja sieltä on lyhyt matka,eli ylhäältä alas ja huiskis vaan,nyt ollaankin Lapin ilmatilassa.

      Vihertävä jättövana,tai tiivistevana ihan miten vaan,on käsittääkseni peräisin aluksen antigravitaatiomoottorin kvarkkikiihdyttimestä.

      • kvarkkiagregatian-prof

        Hmm... ? ?
        Ongelma mutkistuu !

        CX24Gt , AD 65/2 ja OT126/DK1 ovat kaikki sivuprofiililtaan hyvi saman näköisiä
        aluksia.
        Vihertävä jättövanakaan ei tuo varmaa ratkaisua. Se voi tosiaan olla peräisin
        OT126/DK1:n antigravitaatiomoottorin kvarkkikiihdyttimestä,
        AD 65/2 :n jätevesisäiliöstä, tai myös CX24Gt antimateriagregaatin taustasäteilystä.

        Jos nyt luotettavien liikennelentäjienkään havainnot eivät tuo asiaan selvyyttä,
        täytynee jälleen kerran tukeutua Pennistonin binääreiden , viljapeltokuviogeometrian
        ja meteoriittipölyn vaikeaselkoisiin tulkintoihin.

        Olen myös kuullut, että afrikkalaisten poppamiesten levitaatioradoista olisi jäänyt heikkoja
        vihertäviä jättövanoja .

        Jos lukijoissa on levitaatioilmiön asiantuntijoita, esim. guru Maharishi Raswa Mahan oppilaita, olisi mielenkiintoista kuulla myös heidän arvioitaan.


      • Telepatix

        Minulla on suhteita näihin guru RaswaMahan entisiin oppilaisiin.Yritän telepatian avulla tavoittaa heistä jonkun.Se voi olla hankalaa koska he ovat vähän väliä jollain täydennyskurssilla.


      • kvarkkiagregatian-prof

        Hyvä !
        Koetappa saada selkoa asiaan !
        Näin luotettava ufohavainto on syytä tutkia perin pohjin !


    • Telepatix

      Kyllä minä koko ajan yritän mutta jengi on täydennyskoulutuksessa niin hajallaan ympäri galaksia,ettei kunnon yhteyksiä tahdo saada aikaan.

    • Telepatix

      Sen verran sain yhteyksiä,että ensi viikolla ehkä voin saada heiltä infoa.Voi tosin olla niinkin,että myös nimimerkki Apuva saattaa saada heiltä infoa.

      • kvarkkiagregatian-prof

        Hyvä näin !
        Kirjoittele heti, kun uutta ilmenee.
        Minullakin on jonkinasteista kokemusta levitaatiosta.
        Eräs tuttu henkiparantaja opetti minuille alkeita, ja usko tai älä, sain
        persukseni irti lattiasta muutaman tuuman verran.
        Sitten törmäsin viereiseen tuoliin, ja kallis maljakko putosi pöydältä
        ja särkyi siinä rytinässä !
        Eukko nosti sellaisen metelin, että en ole kokeiluja sittemmin jatkanut .
        Mutta vakuuttuneeksi tulin siitä, että ilmiö on todellinen ja tutkimisen arvoinen !
        Ufotutkimuksen historiassakin on useita kuvauksia alieenien levitointikyvystä,
        joten levitointi on ilman muuta ufotutkimuksen agendaa !


    • aapuva

      Heippa vaan kvarkkiagregatian-prof ja muutkin asiasta kiinnostuneet.

      Hyvä tuttuni Telapatix sai minuun telepaattisen yhteyden juuri kun olin palannut levitointiteknologian täydennyskurssilta.

      Tällaiset jokavuotiset täydennyskurssit ovat pakolisia siksi,että levitointitaito säilyy ennallaan ja Levitointilupakirja pysyy voimassa.

      Minunkin Levitointilupakirjani on alllekirjoittanut maailmankaikkeuden mahtavin guru MahaRashi RasWaMaha.

      Ja kuten aiemmin olen kirjoittanut,niin aikoinaan osallistuin itsekin RasWaMahan järjestämälle peruskurssille,josta jatkoin levitointiteknologian peruskurssille.

      Levitoinnissa ei ole kyse antigavitaatiosta,vaan perusedellytykset ovat täydellinen mielenhallinta,perusjooga,rajajooga,kundaliinijooga ja se,että kykenee samalla pitämään kaikki chackrat avoinna.

      Näin saavuttaa 4D-tietoisuudentason jossa levitointi sujuu mukavasti pelkästään ajatuksen voimalla.

      Tarinat afrikkalaisten poppamiesten levitointitaidoista ovat tosia,ja heitä oli samalla kurssilla kuin minäkin.

      Myös tarinat muinaisten poppamiesten levitoiradoille jättämistä vihertävistä jättövanoista ovat tosia.

      Mutta niissä oli kyse siitä,että aikoinaan poppamiehet käyttivät vihreää maastoväriä sulautuakseen vihreään viidakkoon.

      Mutta kosteina ja tuulisina päivinä vastatuuleen levitoidessa vihreä maastoväri irtosi ja levitoijien taaakse muodostui vihertävä jättövana.

      Mutta siitä,että muodostuuko noiden alusten vihertävä jättövana antigravitaatiomoottoreiden kvanttikiihdyttimistä vaiko jätetyhjennyksistä,niin siitä meillä ei ole mitään tietoa.

      Me keskitymme ainoastaan ja vain henkiseen kasvuun.

    • P-Erämies

      No voi hitto! Minä kun luulin,että ne vihertävät jättövanat on aiheuttanut Peräsmies.

    • GlerkKant

      Onhan ne saattanut aiheuttaa myös jo hieman ruostunut Teräsmies.

      • lentoperämies

        Aiheutti kuka tahansa, tosia ne jättövanat ainakin ovat, koska luotettavat liikennelentäjät ovat niitä nähneet !


    • Lentoperähenkilö

      On siis selvää se,että jos luotettavat liikennelentäjät ovat nähneet niitä vanoja,niin silloin ne ovat tosia koska liikennelentäjät tekevät duunia ilmassa.Voivat ne tietysti olla myös näköharhoja.

    • Tornitologi

      Entäpä jos kyseessä ovat olleet jonossa lentäneet viherpeipot?

      • ufoanalysoija_Soikkanen

        Sekin voi olla mahdollista. Ufoista tiedetään hyvin vähän, joten
        kaikki selitykset ovat mahdollisia, kunnes parempi selitys keksitään.
        Oikeastaan ainoat asiat mitkä jonkin asteisella varmuudella tiedetään
        ovat ufojen yleisimmät sivuprofiilit (pitkulaiset , pallomaiset jne.) sekä
        ketterä lentotaito (lukuunottamatta Roswell-keissiä).


    • Ruusuvelli

      Totta turiset koska ufoista tiedetään ja hyvin vähän.Se taasen saa aikaan sen,että aletaan keksimään kaikenlaisia ja hyvin outojakin selityksiä.Tuo Roswell-keissi on jo niin loppuun kaluttu,ettei se enää innosta juuri ketään.

      • ufotutkija_A.Aitolehti

        Totta puhut siinä, että Roswellin ufoturmaa on käsitelty varsin laajasti.

        Siinä suhteessa kuitenkin kritisoin sanomaasi, että mainitsit henkilökohtaisen
        innostumisen olevan motiivi jonkin ufotapauksen selvittämiseen.

        Aidon ufotutkijan motiivi asian selvittämiseen on LOPULLINEN TOTUUS !
        Se selviää Roswellin suhteen vasta silloin , kun ei löydy / löytyy Roswellin pienikokoisia alienvainajia, outoja sitkeitä metallinpaloja törmäysalueelta, aidosti ulkoavaruusperäinen kärkitransistori, todisteita ohjaajan alkoholinkäytöstä tai muuta asiaan liittyvää ja vakuuttavaa todistusaineistoa !

        Vasta silloin, kun Pennistonin binääreiden ja viljapeltokuvioiden koodit pystytään luotettavasti tulkitsemaan, eikä niistäkään löydy tukea kyseiselle ufoturmalle, olen valmis
        myöntämään sen valheeksi.
        Niin raskas, kun tällainen tapahtuma minulle henkilökohtaisesti olisikin !


      • Seniortutkija_V.Voitto

        Meillä todellakin on raskas taakka kannettavana kun pyrimme todistamaan kyseisen ufoturman todelliseksi.Mutta me emme anna periksi vaan puskemme eteenpäin ja voittoon!!


      • P.Untti

        Kun jaamme taakan keskenämme niin se on paljon helpompi kantaa.Itse olen entinen painonnostaja joten minulle taakka ei tuota vaikeuksia.


    • NäinOnAsiat

      Kyllä se näin on että me anna periksi!

    • Kivienkääntäjä

      Akka tieltä kääntyköön mutta me puskemme vaikka läpi harmaiden kivien!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5790
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3667
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      227
      1921
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1772
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1222
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1177
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      290
      955
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      50
      948
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe