Miten joku jaksaa olla kaikki päivät kotona?

Poisonpäästävä

Ei käy missään, ikinä. Kun käyn kaupassa tai lenkillä ja tulen kotiin niin siellä se on vieläkin. Käykö se kaupassa? Miten se syö? Ehkä se sitten livahtaa niin aikaisin ulos ennen 8 kun minä nukun?
Lisäksi miten kukaan joka on liikuntakykyinen jaksaa olla paikoillaan sisällä? Verenkierto heikkenee, luusto heikkenee. Kroppa kaipaa liikkumista ja sitä ei sisällä tarpeeksi saa.

Mutta tosiaan on ärsyttävää, koska siitä ei saa ikinä lomaa. Tässä talossa melkein kaikki muutkin on samanlaisia. Mutta ei ollut silloin kun muutin, oli normaaleja ihmisiä. Nyt joudun asumaan kuin kommuunissa.

17

1604

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaiettäoikeinlivahtaa

Ei se välttämättä ole jaksamisesta kiinni ja toisaalta voi olla kirjaimellisestikin kiinni juuri jaksamisesta. Miten sinua jaksaakin kiinnostaa noin paljon naapureiden tekemiset?

• VoiSentäs

Yksi valittaa, kun joku käy usein ulkona ja toinen valittaa, kun joku ei käy.
      Yhteistä molemmille on valittaminen. Se ainainen.

• 2ominaisuutta

On niillä toinenkin yhteinen asia: naapureiden tarkkailu.

• ihmetouhua

Miten joku jaksaa kytätä naapurien menoja ja elämää noin tarkkaan.Kuuntelee varmaan lasi seinässä, milloin se lähtee ulos ja milloin on kotona.

• maanpäällinenhelvetti

Tsemppaan sinua. Minäkin asun sellasessa talossa. Sitä ei tajua ennenkuin itse kokee. Ei mitään harrastuksia näillä. Talon asiat lähinnä. Jos lähtee lähikaupunkiin taivastelevat ihankuin lähtisi Timbuktuun. Olen muuttamassa pois. Ja näillä on aikaa tarkkailla.

• Nobelaner1

Jos naapurin olemassaolon kyttääminen ottaa noin koville niin kolistele pattereita, paisko ovia ja tömistele portaissa. :D

• Muuntajan

Missä päin tällaisia naapureita?

• Kodissaan

Mitähän se toisille kuuluu jos joku haluaa olla kotona kaikessa rauhassa. Joku voi olla sairas ja ei pääse ja jaksa lähteä liikkeelle. Jos hän siellä kotona pärjää antakaa olla ihan rauhassa vaan siellä. Toisista ihmisistä jotka käyvät jossain tehdään taas lukua mitenkä he ravaavat sisälle ja ulos ja millä rahalla sitä ollaan aina menossa.

• Hiljaisuuteen

Olisit kiitollinen vaivattomista naapureistasi! Muutan heti tilallesi!
      Toivottavasti pääset toiseen asuntoon, missä kakarat kiljuvat ja juoksevat edestakaisin sisälle ja ulos paukuttaen sinunkin oveasi ohimennen.
      Missä ulkomaalaiset soittavat mökämusaa ja laulavat mantrojaan tai hallelujaa.
      Missä juhlitaan yötä päivää työttöminä ja rikotaan kaikkia talon sääntöjä.
      Missä torakat ja tuholaiset kulkeutuvat asunnosta toiseen ruoankäryjen kanssa.
      Missä yleisissä tiloissa varastetaan tavarat ja rikotaan loput.

• näinmeillä

Ai meillä juhlii työssäkäyvät yöt. Ja ovat aina kotona. Luulis, että työssäkäyvillä olis rahaa harrastaa ja matkustaa. Kyllä palkkoja pitäs nostaa, että pääsis joskus eroon noista "työssäkäyvistä".

• Levottomatasuinseutu

Kaupunkiasumisessa ei yleensä tunneta naapuria. Harvinaista jos vielä löytyy hiljainen kerrostalo jossa ei ole häiriötekijöitä tai epäsosiaalista porukkaa.
      Itse asuin kerrostalossa johon myös muutti uusia suomalaisen kansallisuuden saaneita. Jouduin muuttamaan pois häiritsevän yö ja päivä elämän vuoksi.
      Ei ole kyllä tämäkään kerrostalo rauhallinen vaikka on työssäkäyviä kuten minäkin.
      Eikä sitä kerrostalo asumisessa taida löytyäkkään.

• Ei.rasismille_

Monikulttuurisuus on rikkaus ja voimavara.

• rthrthrhrth

En ymmärrä toisten naapurien kyttäämistä. Mielestäni toisten kyttääminen on suoranainen typeryyden huippu. Yksi hailee siitä, mitä naapuri tekee, jos hän ei kerran häiritse. Itse en tiedä omien naapurien tekemisistä käytännössä mitään, eikä kiinnostakaan.

Ja muuten, monetkin ihmiset menevät paljon ennen kello 8:aa joka päivä töihin. Itse lähden usein jopa ennen kello 6:ta, johtuen ajoittaisista pitkistä työmatkoista. Samasta syystä voin päästä kotiinkin vasta illalla. Monet ovat jopa töissä yöllä ja nukkuvat päivällä. Jos on vuorotyössäkin, voi lähteä työhön tai tulla töistä ihan milloin vain ja minä päivänä tahansa.

• Apinalinna

Herranjumala. Naapuri lähti lauantaina jonnekin tunniksi!Nyt on maailman kirjat sekasin!

• hffrrf

Perkele , lähti seuraaman. puun takana. Aktiivinen tekevä ihminen.

• kunhanihmettelen

Minulla kans naapuri joka kävi aina töissä normaalisti, nyt on ollut ilmeisesti 3 viikkoa putkeen kotona. ITse olen ollut noroviruksessa kotona viikon, joten olen kyllä kuullut kun naapuri tallustelee kotonaan, esim vessaan mutta ei käy ulkona tai missään. No viime sunnuntaina kävi ulkona, oli 5 minuuttia pois. Mikä lie iskenyt. Tulisin itse hulluksi jos muuten vaan joutuisi kotona kökkiä.. tämmöisiä ihmisiä on tosi paljon. Lomalle mennään EHKÄ kerran vuodessa tai mökille ja äkkiä parin päivän päästä kotiin takaisin kökkimään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      333
      8193
    2. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2501
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      67
      2255
    4. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      179
      1915
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1482
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1331
    7. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1317
    8. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      174
      1274
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      60
      1260
    10. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      42
      1157
    Aihe