toivon oikean vastaavan m->n
Öitä tulin taas toivottelemaan
22
535
Vastaukset
- AaaaaaaBbbbbbb
Ei nyt oo yööööö
- ehkäoikea
Öitä toivotan takaisin.
- epätoivoa_
Sitähän sitä voisi toivoa....
- Elitunnisteena
olisi, että ihastuksesi menee seitsemän pintaan nukkumaan?
- KyImis_
Hyvää yötä höpönassulle :)
- Sikeästi
Nuku hyvin, täällähän me oikeat vastataan. . . huipputarkkoihin tunnisteisiin
- naiseltamiehelle
Hyvät yöt sinneki :)
- Nukkukas
Krooninen phyyyh UNTA
No olenhan minäkin ihan oikea nainen, mutta olenko juuri se oikea?
Kuitenkin, vaikka en olisikaan, niin kauniita unia ja oman kultasi kuvia ;).- Yhdettreffit
Tiedän yhden joka menee jo seitsemän aikaan nukkumaan. Näin hän mulle joskus kertoi.
- LeapOfFaith
Tiedät, etten minä mene tähän aikaan nukkumaan, mutta minä tiedän, että sinä menet, jos huomenna on aamuvuoro.
Hyvää yötä Mies.- LeapOfFaith
Ja tarkoitin tietenkin "tällä ajalla" sitä, milloin alkuperäinen viesti on kirjoitettu.
- uniensyöneenä
Kermisen porukkaa vastailee, sadulle ilmoitin. Saatana.
Kuluu se aika täälläkin joskus. - minäkinmenen
Menehän nukkumaan. Kaikki on hyvin, olet rakas ja voit nukkua rauhallisesti. Rakkaus on ja pysyy, sitä ei muuta mikään. H niin kuin hyvä uni.
- toivotus
Helgelle tää
- minäkinmenen
toivotus kirjoitti:
Helgelle tää
Ei kyllä tää menee Hermannille :)
eli toiselle pellelle, ei sulle. - Kivaviesti
Kenelle tämä viesti on? Naiselle vai miehelle?
- voihan_vitalis
Onpahan taas huisin hyvät tunnisteet!
- hönöhei
Mut miten oikee voi vastaa sulle kun sä oot totaali väärä?!?
- TheOneSure
Soita sil ja kerro: öitä tulin taas toivottelemaan
toivon oikean vastaavan m->n
tehosta viestiäs huohottamal luuriin raskaasti - taiedesjotakin
Voih, saisipa tuon toivotuksen puhelimeen.. :(
- Langatlaulamaan
epätoivoista mikään estä .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381