Oon 13 vuotias tyttö ja oon 157 pitkä ja painan noin 56kg oonko siis ylipainoinen kun kyllä sitä mahaakin löytyy :/
oonko ylipainonen?
kdnixosöwle
14
278
Vastaukset
- Nimimerkkk
et
- Blääblääudhd
Et tosiaa oo
- läskisaatana
oot
- fodspkpfks
Et ole vielä edes lähellä ylipainoa.
- höööÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ
Olet.
- vituttaatälläset
Tää vaikuttaa vittumaiselta itsetunnon pönkitykseltä, joten ihan sun kiusaks sanon, että joo, oot hirvee läski, laihuta valas!!
- 13vvv
Oot mä oon 163cm ja painan 46kg
- julllikka
soot alipainoinen
- Jokuvaan50
Et
- Lin
et oo. mä oon samanmittainen ja painan about saman verran.
- Nimimerrki6
Ton ikäsenä reenasin kovaa ja lihakset tikis painoin varmaan 13v 165cm 45kg
- iloveyou09219803
kyllä mää silti sinua panisin ja oikein rajusti :))))))))) :DDDD
- Lihavaw
Ite oon 12v, 161cm ja painan 68kg.
- Lihavaw
Laihdutus vinkkiä saa antaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895645
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113057Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv902976Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232654Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612049Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251996- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1161460- 1851328