Miksi on hyväksyttävämpää

makkiskukkis

miesten ostaa olutta kaupasta, joko 24-päkki, tai mäyris, tai kori täynnä olutta, kuin naisen? Minä kun lähikaupasta 24-päkin ostin ja kannoin sen(ilman kassiin pakkaamista ettei näy) kotia ihan lähelle, ni oli monen käppänän suu auki ja arvosteleva katse päästä jalkoihin!
Nykyaikaa! Siinä missä mies olutta juo ja ostaa, sen tekee myös nainen ! Eihän sitä päkkiä tarvi kaikkea juoda sille iltaa ja onkohankaan se edes minulle?hmmmmmm

25

444

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lonkkis

      Puhut vähän, mutta asiaa. Olen samaa mieltä, saa nainen ostaa juomisia siinä missä mieskin. Kuka sitä valvoo ja kertoo minkä verran saa juoda ja milloin. Kannetaan vaan kaljat ja lonkut kaupasta kenenkään välittämättä. Ja pidetään hauskaa, mukavaa talven jatkoa sulle makkiskukkis, olen samaa mieltä sun kanssa.

      • semmostapeliä

        Eikait sitä kukaan valvo,mutta nääkkyyhän se jos nainen kaljottelee. Naama punanen ja 50 killoo ylipainoa.


      • perinoutoväite

        ei muuten pidä paikkaansa tuo sun väittämäsi.oletko oikeasti sitä mieltä,että punainen naama ja ylipaino johtuu VAAN kaljoittelusta?


    • Johtuusiitä

      Luonto on valinnut niin että Naiset hoitaa lapsia kotona, eikä ryystä kaljaa. Sen sijaan Miehet luonto on luonut metsästämään jonka lomassa voi nauttia silloin tällöin jonkun kajan.

      • aromikasjuoma

        Pyh! Maistuu se oluen herkullinen aromi myös naisten suussakin. Vanhanaikaista ajattelutapaa tuollainen että, naiset kökkii kotona jatkuvasti huushollaten ja passaten...nöyp, ei enää nykyaikana!
        Minä vedän lonkkaa sohvalla ja sallin oluen itselleni katsellen hyvää leffaa, tai ruokajuomaksi olut. Saattaapi siinä vaikka viikonloppuna mennä useampikin ööli, kun olen ansaitulla vapaalla.
        Yhdessä ukon kanssa kotihommat tehdään ja yhdessä nautitaan myös ne rentouttavat oluet. Ei sitä mikään juoppo tarvi olla.
        Tosin, olen huomannut, jos naisena olutta ostan, katseita riittää ja ehkä joku säälivästikin katsoo...luulee, että tuo tuossa on ihan holisti :D


    • meikämannet

      onneksi olen mies ja juon aktiivisesti joka ilta, kun ei ole onneksi töitäkään.

      • Juonkaljaaainiaan

        100 tökkiä viikossa telkkaria katsellessa illalla.ohimennen.


    • olennaisihminen

      Se on liian hyvää ja rentouttavaa tuo olut. Mulla menee 35-45-tahtia/vko ja yli 10-vuotta kestänyt tämä 'tissuttelu'. Töihin menen ja työni teen, mutta 'koomassa' nukkumaan menen ja uni valtaa heti(simahdus), aamupöhnät ja eikun töihin...huomaakohan kukaan?

      • vilosooohvi

        Huomaa varmaan ja haistavat, eivät vaan kehtaa sanoa mitään ja selittelyt huonosti nukutulle yölle, sekä herkille(punaiset)silmille saavat säälintunteen, jota eivät kommentoi.

        Väsähtänyt olemus ja väsähtäneet silmät aina, ovat monesti merkkejä alkon käytöstä.

        Ylipaino ei yleensä liity alkoholiin, eikä punainen naama, joillain on vaan herkempi iho ja verisuonet lähellä ihon pintaa, joten noiden perusteella ei pidä kuvitella, että tuo juo.

        Ei myöskään herkät silmät, jotka vuotavat ja reagoivat kaikkeen punoittamalla, ole tietenkään syy arvella henkilön juovan.

        Lopeta, huomaat että parempi työfiilis ja mukavampi herätä aamulla. Olo on energisempi ja mieli kirkkaampi.

        Mutta, eihän muiden tarvitse tarkkailla muita kyyläten, jos suurkuluttaja työnsä tekee, eikä ole poissaoloja, niin ok. Siinäpähän ottaa ja tissuttelee ja vastaa itsestään kun sairaudet alkavat jylläämään.


    • Tässähän juuri Sri Lankan presidentti torppasi lakiuudistuksen, joka olisi sallinut naistenkin ostavan alkoholijuomia kaupasta.

      Ehkä jossain sentään ollaan vielä änkyrämpiä kuin täällä. ; )

    • Eikummempaa

      Kaippa ne katsoo ,että sulla on huono maku.Siideriä,Lonkkua ja viiniä ne naiset juo.

      • tsupsistaheijaa

        Naisena en juo noita siidereitä,lonkkuja, enkä viiniä, yäk! Kalijaa sen olla pitää ja kolmosta, siitä hyvät pöhnät saa ja on aikas mietoa, että pystyy illalla kippaamaan six-päkin, ja töihin pystyy menemään ilman krappista. Eihän sitä tietenkään pitäisi ottaa, van on tullu tapa.


    • Tölkki1234

      Eräs n. 50- kymppinen tummahiuksinen nainen käy ostelemassa olutta eri kaupoista ympäri kaupunkia. Miksei osta lähikaupastaan?

      • huikauheaa

        Seuraatko sinä kenties häntä, kun tiedät tuollaista? Ja hänen lähikauppansa? Ja tiedät liikkeet, ettei lähikaupasta osta olutta? Pelottavaa...


      • kynsikäs

        Sitä on moni nainen seurattuna, vaikka ei itse sitä tiedä. Peräkammarin poijjat ja hullut vissiin seurailee naisia, jotka itekseen liikkuvat ja auton perusteella kyttäävät, missä kulkee...
        Varmaan kellonajat ja kaikki tietona, missä liikkuu ja mitä ostaa...hyi
        Sairasta touhua.


      • Huomattuon

        Totta!


    • Aloittaja1234

      Tullut kaupoissa vastaan ihan kyttäämättä. Tuttu henkilö kyseessä. Säälittää.

      • itelleppi

        Mitä muuta hällä ostoskorissa/kärryssä? Kiinnittääkö sinun huomiosi muihin hänen ostamiin tavaroihin, vai ainoastaan olueen? Tiedät varmaan senkin, että mitä muuta ostaa?Kassahihnalla kyylit vissiin joka tavaran?
        Kiinnitätkö huomiosi sinulle tuttuun mieshenkilöön, joka ostaa olutta?


    • hehhhhehhhheeeee

      Minä oon nähny aenahi pari kertoa, että naapurin ukko ostaa kalijaa kaupasta...onkohan se juoppo? Sääliksi käy ;D

      • ässänässätässä

        :))))))).hyvä pointti.


    • Juoppojen.juoma

      Kaljaa osta kuin makuaistittomat alkoholistit.

    • P9kkk

      Näin on. Olutta pitkin viikkoa. Alkoholisti. Vaan ei itse sitä älyä.

    • rebotco

      Meni aikoinaan n.40 annosta olutta per viikko, joka ilta tissuttelin. Töihin menin ja työni tein, mutta jo iltapäivästä mielessä illan annos, mistä ostan, mistä ilkeän ostaa ettei tuttuja näy....levottomuus ja ahdistus kaikesta..lähikaupan kassat jo katsoivat ehkä säälivästi, ...kaljaa ostoskorissa aina ja ettei ihan holistiksi luulla, ostin kaikkea muuta turhaa tavaraa, ettei holistiksi luulla... ajelua pitkin kaupunkia eri kauppoihin, ostamista yhden illan tarpeeseen(4 olutta), itsesääliä ja krapulaa aamulla, vaikka aamu 6 meno töihin. Vkonloppuna koomat 8 oluesta ja jurrissa nukkumaan.
      Selityksiä töissä kun silmät verestää, selityksiä väsymiselle, selityksiä saamattomuudelle, , selityksiä itselle ja selityksiä mielessä miksi juon: Vituttaa, työ vituttaa, kivaa on ja sille maljat,kesä ja lämmin, sille maljat,loma, parisuhde peestä, ...suurkuluttaja ja holisti keksii päässänsä asioita, joiden takia juo.
      Olen selvinnyt kaikesta tuosta, onneksi, mutta vieläkin saan säälikatseita lähikaupan kassoilta. Päätin, että tuo kaikki on niin turhaa touhua, kun peilistä katsoi aina krapulainen, harmaahiiri, masentunut, suupielet alaspäin-oleva nainen.
      Lopetin ja ei ollut vaikeaa.

    • Positiivarit

      Loistava kommentti näitä tarvitaan lisää tänne. Hyvää alkanutta vuotta2018!

    • raavasMan

      Alkoholipitoisten juomien nauttiminen on kuulemma paljon vaarallisempaa naisille kuin miehille. Miehessä on enemmän vettä ja jokin entsyymi, mikä puuttuu naiselta. Raskaus on asia erikseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1445
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1281
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1235
    4. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1175
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1073
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1053
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe