eli onko kellään neuvoja olen ihastunut yhteen poikaan tämä poika on siis samassa koulussa (thanks god ei sentään samalla luokalla) kun minä ite. viime vuoden lopulla oltiin yhessä juomassa. maattiin sylikkäin ja kaikkee tunteet voimistui entisestään ja on vieläkin samat mutta poika ei vaikuta kiinnostuneelta enää minusta. nään häntä joka päivä koulussa vittuu. onko neuvoja miten saada tunteet pois tai edes heikommiksi?:)))
Miten saada tunteet pois
4
1405
Vastaukset
- Samu-E-Setä
Siis onko ideana että sä haluat välit poikki vai haluatko sä parisuhteeseen?
- matomies123
Haluaisin olla yhessä mutta tällä henkilöllä ei taida olla tunteita mua kohtaan..
- Ylimääräisiätunteita
Mee puhuu jos uskallat ja kattele sitä söpösti ja jos se tuntuu edelleen siltä ni tunteet saa heikkenee aika hyvin kattelemalla muita ja esim lomien aikana ne heikkenee väkisinki jos et nää sitä. Kaikki somestalkkaus ja kuvien kattelu jne pois ja alat kattelee muita sillä silmällä vaikka ei kiinnostaiskaan niin erityisesti, sit kun et enää tunne mitää ni voit palata normaaliin elämään
- matomies123
kiitos neuvosta oikeesti!! yritän..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604546Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352089Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1611481- 1651468
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti481462Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2581257Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1951169- 2031112
- 801037
- 631011