eli onko kellään neuvoja olen ihastunut yhteen poikaan tämä poika on siis samassa koulussa (thanks god ei sentään samalla luokalla) kun minä ite. viime vuoden lopulla oltiin yhessä juomassa. maattiin sylikkäin ja kaikkee tunteet voimistui entisestään ja on vieläkin samat mutta poika ei vaikuta kiinnostuneelta enää minusta. nään häntä joka päivä koulussa vittuu. onko neuvoja miten saada tunteet pois tai edes heikommiksi?:)))
Miten saada tunteet pois
4
1439
Vastaukset
- Samu-E-Setä
Siis onko ideana että sä haluat välit poikki vai haluatko sä parisuhteeseen?
- matomies123
Haluaisin olla yhessä mutta tällä henkilöllä ei taida olla tunteita mua kohtaan..
- Ylimääräisiätunteita
Mee puhuu jos uskallat ja kattele sitä söpösti ja jos se tuntuu edelleen siltä ni tunteet saa heikkenee aika hyvin kattelemalla muita ja esim lomien aikana ne heikkenee väkisinki jos et nää sitä. Kaikki somestalkkaus ja kuvien kattelu jne pois ja alat kattelee muita sillä silmällä vaikka ei kiinnostaiskaan niin erityisesti, sit kun et enää tunne mitää ni voit palata normaaliin elämään
- matomies123
kiitos neuvosta oikeesti!! yritän..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2502239- 1921684
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä471329Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad501035- 41836
- 14820
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä31790Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver23768Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .25766Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46647