Ps4 nettikaapeli

Dk03

Moikka semmoista vaan piti kysyä että toimiiko kaikki online pelit ihan tavallisella Ethernet kaapelilla vai tarviiko jonkun jäsenyyden mikä maksaa.

Kiitos vastauksista!

5

2083

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaaditaan

Ps - plus jäsenyys vaaditaan ja itse käytän Wifi - yhteydellä.

• Playstation2018

Kaapeliyhteys taitaa olla luotettavampi kuin langaton wifi, mutta on mullakin wifi toiminut kyllä ihan hyvin, riippuu miten lähellä modeemi on PS4:sta ja miten paljon on seiniä tai esteitä (jos on edes) modeemin ja PS4:n välillä, kun itsellä on täl hetkel semmonen tilanne että modeemi on jonkun verran kauempana PS4:sta (pari seinää välissä) ja yhteys on vähän heikompi kuin aiemmin kun oli modeemi ihan vieressä. Mutta PS4 näyttää ottavan aika hyvin signaalia vastaan langattomasti. Sittenhän yhteyden nopeuskin vaikuttaa peleihin.

• Nuuttiojala

Saako ps 4 nettikaapelin/johdon jos saa miten se toimii ja mitä siihen tarvii olisi kiva jos joku vastaisi🖒😀

• Jotainnn

Adsl piuha pleikkarin persiistä modeemin persiiseen sitte tarvit psplus jäsenyyden 3kk maksaa noin 20e ja 12kk noin 50e ja siinä oleva koodi pitää käydä aktivoimassa ps storessa psplus kohdassa.

• Anonyymi

Miten tämä nettikaapeli yhistetään PS4:loseen ois kiva tietää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      120
      2452
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      40
      1622
    3. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      653
      1066
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      106
      993
    5. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      972
    6. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      98
      926
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      885
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      81
      749
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      33
      736
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      71
      718
    Aihe