HÄMEEN SANOMAT - URHEILULEHTI

toteamus

Aamukahvin seurana on mukava lukea uutisia. Niin tänäkin aamuna. Mutta taas kerran totesin, että Hämeen Sanomat on urheilulehti. Urheilusta kirjoitetaan sivutolkulla ja muu ehkä tärkeämpi uutisointi jää huomiotta. En ole urheiluvastainen, mutta kun sitä tietoa tulee tuutin täydeltä TV:stä ja riittävästi muualtakin. Voisiko Hämeen Sanomat pikkuhiljaa siirtyä tärkeiden asioiden pariin ja jättää urheilu vähemmälle. Toki onhan yksi keino. Lopetan koko aviisin tilaamisen ja siirryn Hesariin, senhän saa melkein samalla hinnalla.

20

308

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • häsa.on.ihan.huono

Mutta siis hei niinku mä oon niinku tosi monta kertaa silleen niinku lähettäny sinne sellasen mieli pide kirjotuksen et ne niinku silleen julkasis sen tai jotain mut sitte kuitenki ne ei niinku julkase silleen niitä mun kirjotuksia et niinku mun mielestä se lehti on ihan paska kun ne ei niinku silleen julkase mun kirjotuksia et sillee.

• rbvgbqw

Pravda kertoo puolueettoman totuuden.

• Aamunousu

Kaada pikku tilkka koskenkorvaa kahvin sekaan.Niin et pahota mieltäs

• Vuosia.sitten

Ai säkin huomasit.

• koskamaanantai

Voisiko johtua urheilun suuri osuus maanantaisin lehdissä siitä, että viikonloppuisin järjestetään eniten kilpailuja ja vastaavasti yritystoiminnan uutiset ja paikallispoliittinen päätöksenteko on yhä arkipäivien puuhaa?

• 7634jfjk

jos urheilua ei oltaisi keksitty niin Hämeen Sanomia ei julkaistaisi maanantaisin ollenkaan.

• uutinen

Lehti ei ilmestyisi myöskään tiistaina, ellei jääkiekkoa ym. mukavaa olisi. Kesällä sitten uutisoidaan saappaanheitosta ja akankannosta. Että silleen. Tärkeitä uutisia.

• SelitäKapitalistienTsupp

Pätevöittääkö Pravdan sisäpiirin luottotoimittajaksi auktorisointi poistelemaan viestejä, joissa ei taatusti ole mitään lain tai tämän hölmöläispalstan sääntöjen vastaista. Luottotoimittaja on hyvä ja vastaa. Ja selittää mikä oli vastoin jotain sääntöjä, lakia tai hyvää tapaa!

• Lukoton

Hämeen Sanomat ei ole enää urheilulehti vaan jääkiekkolehti jonne on valjastettu kaksi raumalaista kiekkoniiloa täydennettynä ämpäripäisellä Sihvosella ja jääkiekkohullulla jenkeissä "pätevöityneellä" Savolaisella. Raumalaisen maanantain alanurkka oli taas suoraa v...lua HPK:n suuntaan eli köyhää on kun ei voi täällä Lukkoa kehua.

• Hyvä.hesari

Tästä urheiluhullutuksesta sekä puolueelliselta kokdemin-toimituksesta johtuen HäSa ei enää tuu meidän kotiin. Hesari kyllä👍Suht samaan hintaan👍

• HelsinforskajaPravda

Ja hintalaatusuhde on aivan toiseltaplaneetalta

• Laatusuhteesta
        HelsinforskajaPravda kirjoitti:

Ja hintalaatusuhde on aivan toiseltaplaneetalta

Josta puolet on pks asunnonmyynti-ilmoituksia ja muita mainoksia.

• Kokkareidenahneusaisoihi

Printtimedian aika on ohi, kuten työväen presidentinkin. Tämä oli sulle riistokapitalistin kätyri ja hovitoimittaja!

• Upofvg

• Upofvg

• entinen

Ja t a a s saimme kunnon pläjäyksen urheilutietoa. Muuta sitten ei lehteen paljon mahtunutkaan. Vielä on valitettavasti tilaustani voimassa. Kohta loppuu ja Hesari häämöttää

• ohuttaon

Voi helkkari kun oli tyämänpäiväinen lehti ohut. Mutta eipä näiltä toimittajilta voi mitään järkeviä juttuja vaatia. Ainoa on Lahti jonka tietää miten toimittajan pitää kirjoittaa. Esimerkiksi tämä Vanessan jutut , ei voi kun nauraa. Kannattaisi senkin toimittajan kirjoitella vain fasebook sivuille.

• rahat_parempaan

Ne maksaa joilla on varaa tuhlata; minulla ei.

• tilastoniilo

on se hienoa kun urheilua vastaan saa urputtaa julkisesti.
      jos se urheilu on vienyt joltain tärkeiltä uutisilta tai artikkeleilta palstatilaa olis kai aika asiallista tuoda julkisuuteen edes yksi asiallinen esimerkki.
      mutta ei , kunhan nyt itketään ja ollaan kateellisia kun joku saa nimensä ja jopa kuvansakin lehteen,
      kateellisten mielestä "mitättömillä" urheilu saavutuksilla.
      ei muuta kun lähettämään oma kuvakin sanomien toimitukseen ja yrittämään edes jotakin joka antaisi aiheen julkaisemiseen, jo yrittäminenkin vois helpottaa kateutta ja parantaa omaa oloa.
      ps.iltaharrastuksena vois ottaa lyhyen matikan 1-20/sivu,kuva ja tekstimäärillä lisättynä.

• Yllhfsdgg

Sinun lapsonen urheilee ja saa kuvan lehteen mutta ole todella onnellinen. Minä henkilökohtaisesti en tilaa enkä välitä katsella lapsesi kuvia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      272
      5380
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      70
      4856
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      123
      4355
    4. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      3976
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3800
    6. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3697
    7. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      41
      3348
    8. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      84
      3073
    9. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      61
      2920
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      22
      2666
    Aihe