Älä lähde vielä pois

kohtiyötävalotonta

Älä lähde vielä pois. Älä ikinä... En kestä sitä, kun se joskus tapahtuu.

26

806

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enihanvielä

      Rakastan sua!

    • KyImis_

      En lähde, älä pelkää.

    • 12345678numero

      Kuka nyt on lähdös? Mies vai nainen?

    • eivarmaanpelkoa

      Kyllä tämä palsta täällä pysyy ja tätä kautta voi aina kuvitella saavansa vastauksen juuri siltä oikealta ihmiseltä, vaikka häntä ei enää olisi olemassakaan.

    • sielläasuueräsihana

      En lähde, muutan vain kadun puolta you know ; )

    • kohtiyötävalotonta

      Tiedän että hän ei rakasta minua ja tiedän että joskus hänen on mentävä. Ja tiedän että hän ei pyöri tällaisilla palstoilla. Olen vain niin järkyttynyt tunteistani, että tulin tuon kirjoittaneeksi.

      • tomtompom

        Jotenkin tunnistettavissa viestisi. Putosin miehenä kuvitelmatähdeltäni, mutta mutta...realisuus on parasta lääkettä kovassa arjessa.


      • Olettekojutelleet

        Onko hän sanonut niin?


      • kohtiyötävalotonta
        Olettekojutelleet kirjoitti:

        Onko hän sanonut niin?

        Kyllä ja kyllä.


    • BlownAway

      Minne luulet minun lähtevän?

      • kohtiyötävalotonta

        Tiedän että hän lähtee. Olosuhteet, elämän reaaliteetit.


      • BlownAway

        Nainen vai mies nyt kyseessä?


      • kohtiyötävalotonta
        BlownAway kirjoitti:

        Nainen vai mies nyt kyseessä?

        Mies


    • olelähdössä
      • will-miss-you-forever

        Toivoisin niin, että olisit eräs, jonka en toivoisi lähtevän milloinkaan. Olisin voinut kuvitella hänen laittavan tuon biisin, mutta ei minulle.


      • Elluhalloyb

        Mut minulle...
        Tykkään toisen laulajan versiosta enemmän...mut meni...😂😂😂😂😂🙋


      • tämätiedetään
        Elluhalloyb kirjoitti:

        Mut minulle...
        Tykkään toisen laulajan versiosta enemmän...mut meni...😂😂😂😂😂🙋

        Sinulleppa tietenkin Ellu kaikki biisit soivat 😉


      • Elluhalloyb

        Joo ..mulleppa mulle....👍😂🙋😂😂😂


    • Menevaan

      Mä en tahdo ruikuttaa perään ;) mä kattelen uuven..

    • hyväksyntäh

      Noo. Se meni jo. Ei mun huumoriton taju riittänyt, kuten ei olisikaan riittänyt. Väärä taju, väärä aika, väärä ihminen. Täysin vasen ja totaalisen väärä. Ei voi kiistää.

    • Anonyymi

      En lähde, ennenku kohdataan taas.

    • Anonyymi

      Hyvinhän sä nytkin pärjäät ilman minua.

      • Anonyymi

        No en pärjää kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en pärjää kyllä.

        Älä mussuta, tänään et pärjää ilman häntä, huomenna et pärjää ilman jotakuta toista jne, jne.
        Jokainen pärjää ilman tuntemattomia ihmisiä oikein hyvin, sinäkin mussuttaja siellä.


    • Anonyymi

      No en lähe ollaanhan tuota oltu yhessä toistakymmentä vuotta ei se että et voi tulla raskaaksi ole syy yleensä urokset ei voi mutta peppusi kaari on täytellinen ja noin muuten sinulla on synnyttäjän la teet se ainoa ja mikä on että sinulta rakkain puuttuu naisen ulkoiset synnytyselimet ja se toinen juttu mutta ou jee yhdessä mennään edelleen rakastan sua tv reinhaadisi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe