Pahoinpitely kuinkakohan käy?

Kolottaa

Olin mukana nujakassa. Itse huitaisin kasvoihin, ja hän mottasi leukaan samantien. Siirryin itse siitä sivummalle, ja tämä toinen osapuoli räyhäsi 3. osapuolelle. Olin istumassa ja sytyttämässä savuketta kun tämä henkilö tuli luokseni, kävi päälle, sillä seurauksella että kaaduin tuolilta lattialle. Lattialla ollessani hän potki minua vartaloon ja kasvoihin. Sain todella pahat jäljet, vekin nenään ja verta oli melkoisesti.
3. osapuoli sai raahattua tämän henkilön pois päältäni ja poistettua jollain konstilla tilasta. Itse en poistoa nähnyt, sillä konttasin verisenä lähimpään sanitettitilaan etsimään jotain paperia jolla saan verenvuotoa tyrehdetettyä.

Tämä henkiö saapui takaisin poliisien kanssa, ja minä myönsin huitaisseni kerran, ja kerroin mitä sitten kävi.

Kävin kuvauttamassa polilla vammat hetimiten ja tein itse hänestä ilmoituksen virkavallalle. Nyt tämä henkilö syyttää minua ja 3. osapuolta mukiloinnista.
tämä 3. osapuoli näki kun olen lattialla ja minua potkittiin.

Minä olen valmis sopimaan asian, eikä minulla vaateita ole. Ruhjeet paranevat kyllä. Mutta toinen osapuoli jos haluaa viedä eteenpäin, mitenköhän käy? Saanko minä tuomion lievästä pahoinpitelystä? Mitään muuta en tehnyt kuin kerran huitaisin. Sen jälkeen hän oli toisessa tilanteessa ja palasi hyökäten päälleni. Meitä on 2 henkeä jotka kertovat ihan samaa karua tarinaa poliisille.
Tämä vastapuoli oli vessassa ollessani myös tuhonnut kiinteistön omaisuutta (läppärit repinyt irti ja ties mitä).

Miten luulette että käy? Minulle tämä on ensimmäinen (ja viimeinen) kerta kun koskaan huitaisen ketään. Toisella osapuolella on parin vuoden takaa merkintä pahoinpitelystä.

3

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Htftjfivrbd

      Henkilö voi halutessaan yrittää ajaa asiaa rikosprosessin kautta mutta epäilen vahvasti, että noin lievä asia etenisi syyteharkintaan, kun asia kerran on jo poliisille raportoitukin. Henkilö VOI toki tuon jälkeen käyttää omaa syyteoikeuttaan mutta jo pelkät asianajajakulut nousisivat korkeammiksi, kuin korvaus mitä hän voisi kohtuuden rajoissa yrittää vaatia, ja häviö oikeudessa olisi lähes varma.

      • jurrristi

        Kyseessä on kolme virallisen syytteen alaista pahoinpitelyä ja vahingonteko. Pahoinpitelyissä syylliset ja asianomistajat menevät osittain ristiin. Suomessa syyttää vain syyttäjä. Omalla syyteoikeudella voi syytellä vasta, jos poliisitutkinta ei etene, tai syyttäjä ilmoittaa, ettei hän nosta syytettä.
        Koska epäillyt ja asianomistajat ovat tiedossa, asia etenee ja juttu menee poliisilta syyttäjälle syyteharkintaan, mutta voi hyvinkin päätyä syyttäjän ehdotuksesta sovitteluun.


      • jurrristi

        Kyseessä on kolme virallisen syytteen alaista pahoinpitelyä ja vahingonteko. Pahoinpitelyissä syylliset ja asianomistajat menevät osittain ristiin. Suomessa syyttää vain syyttäjä. Omalla syyteoikeudella voi syytellä vasta, jos poliisitutkinta ei etene, tai syyttäjä ilmoittaa, ettei hän nosta syytettä.
        Koska epäillyt ja asianomistajat ovat tiedossa, asia etenee ja juttu menee poliisilta syyttäjälle syyteharkintaan, mutta voi hyvinkin päätyä syyttäjän ehdotuksesta sovitteluun.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      164
      2783
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2011
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1816
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe