Jäin kiinni runkkaamisesta

Poeka05

Niinku varmaa huomasit jo otsikostakin niin jäin kiinni runkkaamisesta eilen. Olin Runkkaamas mu omas huonees ku yhtäkkii mu faija tulee ovest sisää. Se huomaa mitä oon tekemäs. Ja laittaa ove kii. Mua hävetti iha sikana siinä vaihees. Ja tiiän et Runkkaamises ei oo mitä pahaa varsinkaa ku koht 13 vuotias murrosiässä parhaimmillaan oleva poika tekee sitä niih... oon runkannu muuteski jo 4lk alusta. Takasin aiheesee. Samana iltana menin syömää iltapalaa ku iskä tulee siihe myös istuu. Se sanoo et. "Ei sun tarttee hävetä. Kaikki nyt runkkaa! Seuraavalla kerralla laita vaikka lappu oven etee että ei pääsyä tai koputa" ja niih tälläbe tarina juuh.

16

3213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitäsattuujoskus

      Kyllä se siit ohi menee. Pääasia että on muitaki harrastuksia :) Sekin on täysin normaalia että 12 ikäsenä on jo täys mies kun muut on vielä monet pikkuskidejä.

    • cooldaddy53

      Jeppjepp, kaikki MIEHET alkavat runkkailla siinä vaiheessa ku kulli saa kokoa ja muita ominaisuuksia. Jopa naimisissa olevat miehet tuota suorittaa. Yhtä tavallista kuin paskalla käynti. Jotkut uskonnot vaan ovat saaneet ihmiskunnan ajattelemaan kaikkea vihamielistä runkkaamisesta. Mutta totuus on että se pitää vehkeet vireessä ja kunnossa! 10-14 iässä siihen kaikki tutustuu. Faijas hoiti sen ihan coolisti.

    • älkäähäiritkö

      Jos tuo ny oli totta, ni seuraavan kerran lappu oveen "älkää häiritkö olen runkkaamassa".

      • Juuh. Totta se on. En kyllä aio laittaa et "Älkää häiritkö olen runkkamas" vaa tyylii "koputa"


      • parasjuttu

        Suunnillee samanikänen oon, runkkaus on mun paras harrastus ja juttu.


    • Fromespoo

      Ite suunillee saman ikäinen jääny kiinni runkkaamisesta 4 kertaa että niih ei tarvii hävetä

    • proffaoon

      "Kiinni jääminen" väärin sanottu, eihän se rikos ole. "Yllätetty runkkaamasta" oikea termi. (Oon Suomenkielen professori.

      • Juu. 😂 oikeassa olet


    • proffaoon

      "Kiinni jääminen" väärin sanottu, eihän se rikos ole. "Yllätetty runkkaamasta" oikea termi. (Oon Suomenkielen professori.

    • Ite lähestyn pikkuhiljaa 17 v ikää, runkkaillu siitä 6. luokan puolvälistä enkä ole vielä kertaakaan jäännyt kiinni.

    • miikasamivelijarno

      Pikku veli kohta 11v yllätti kun kaverin kaa fabbatiin toisiaan se ei huomannut kaikkea ja sanottiin et katsottin kummalla on ja sekin halus vertailla sitten meidän kanssa, ei siinä sitten muuta tehty enää.

      • Äitispillu

        Ja mikä sit sun ikä on


    • kollarifani

      Kannattaa vaikka laittaa huoneen oveen kyltti jossa lukee ei saa häiritä. Kannattaa myös kokeilla housut jalassa runkkaamista. Löysät kollarit tai verkkarit ovat hyvät housut kyseiseen tarkoitukseen

    • ainarunkkaamassa

      Mut on kerran yllätetty runkkaamasta, molemmat vanhemmat tuli mun ikkunan taakse ja mutsi rupes vaa nauraa ja faija sano et antaa pojan nyt olla...sain siit melkee sydärin ja hävetti pikkasen sen jälkee..

      • Xddddd

        Joo munkin vanhemmat on aina mun ikkunan takan xdd


    • ohikulkija-

      Onko kasvatus kuitenkin jäänyt puolitiehen, kun ei ole opetettu aivan perusasioita kotona. Vanhempien pitäisi ottaa puheeksi kaikki asiat, niin ei tulisi tuollaisia yllätyksiä. Pitäisihän jo isänkin olla varovainen mennessään teinin huoneeseen, kun tietää asioiden oikeanlaidan.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1933
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1496
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      23
      1412
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe