34 vuotias nainen kaipailee matkaseuraa Thaimaaseen. En ole savuton, alkoholi ei ole ongelma.
Huumorintajuinen, luotettava, käytöstavat omaava seuralainen oisi tervetullut reissuun mukaan =)
Thaimaa 4.3.2018
16
663
Vastaukset
- Aaa1997
Moi. Täällä ois 20v mies
- virriili1
Thaimaa, on kova "naimaa" olen -60v mies kävisinkö?
- virriili1
Voisithan tähän, "joskus" vastatakkin viestin aloittaja, koska käyt kuitenkin katsomassa tätä, "mielesi" kiinnosta.
Moikka,minne päin Thaimaata oot menossa:)?
Terv,osku39- virriili1
Oi "katjuska" ja "katjuska,,, ja budabestin yö hän tanssi kevein askelin ja ned. laulun sanoin.. sinä olisit mulle paras matkakumppani suostu vaan!!! seurakseni
Katjuska0583 kirjoitti:
Katalle.
Oorrait,omatoimimatka vai ootko jotain valmista paketin ottanut:)?
Heh:D tässä sulle saattaa olla aivan potentiaalinen ehdokas reissukaveriksi:) jopa myös ihanaa seuraa:D
Katjuska0583 kirjoitti:
No laitappas sposti osoittees ni katsellaan =)
Tässäpä se tulee jos uskallat:D [email protected]
- Pastori.Kulliainen
Kaikki pääsevät Thaimaaseen.
- virriilii1
Mitä helkuttia, nyt tulee vastaukset, kuin apteekin hyllyltä, mutta jos jotain huumoria pistää väliin, niin ollaan "suu" supussa ja ,,, sanonko jalat "ristissä"""
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1125088
- 1535063
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464752- 1463044
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa302763- 1582204
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202178- 421997
- 411798
- 231568