34 vuotias nainen kaipailee matkaseuraa Thaimaaseen. En ole savuton, alkoholi ei ole ongelma.
Huumorintajuinen, luotettava, käytöstavat omaava seuralainen oisi tervetullut reissuun mukaan =)
Thaimaa 4.3.2018
16
662
Vastaukset
- Aaa1997
Moi. Täällä ois 20v mies
- virriili1
Thaimaa, on kova "naimaa" olen -60v mies kävisinkö?
- virriili1
Voisithan tähän, "joskus" vastatakkin viestin aloittaja, koska käyt kuitenkin katsomassa tätä, "mielesi" kiinnosta.
Moikka,minne päin Thaimaata oot menossa:)?
Terv,osku39- virriili1
Oi "katjuska" ja "katjuska,,, ja budabestin yö hän tanssi kevein askelin ja ned. laulun sanoin.. sinä olisit mulle paras matkakumppani suostu vaan!!! seurakseni
Katjuska0583 kirjoitti:
Katalle.
Oorrait,omatoimimatka vai ootko jotain valmista paketin ottanut:)?
Heh:D tässä sulle saattaa olla aivan potentiaalinen ehdokas reissukaveriksi:) jopa myös ihanaa seuraa:D
Katjuska0583 kirjoitti:
No laitappas sposti osoittees ni katsellaan =)
Tässäpä se tulee jos uskallat:D [email protected]
- Pastori.Kulliainen
Kaikki pääsevät Thaimaaseen.
- virriilii1
Mitä helkuttia, nyt tulee vastaukset, kuin apteekin hyllyltä, mutta jos jotain huumoria pistää väliin, niin ollaan "suu" supussa ja ,,, sanonko jalat "ristissä"""
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511883
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu131786Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va391614Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1961218- 941215
- 851178
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta3581024- 62879
- 49831
- 50826