34 vuotias nainen kaipailee matkaseuraa Thaimaaseen. En ole savuton, alkoholi ei ole ongelma.
Huumorintajuinen, luotettava, käytöstavat omaava seuralainen oisi tervetullut reissuun mukaan =)
Thaimaa 4.3.2018
16
656
Vastaukset
- Aaa1997
Moi. Täällä ois 20v mies
- virriili1
Thaimaa, on kova "naimaa" olen -60v mies kävisinkö?
- virriili1
Voisithan tähän, "joskus" vastatakkin viestin aloittaja, koska käyt kuitenkin katsomassa tätä, "mielesi" kiinnosta.
Moikka,minne päin Thaimaata oot menossa:)?
Terv,osku39- virriili1
Oi "katjuska" ja "katjuska,,, ja budabestin yö hän tanssi kevein askelin ja ned. laulun sanoin.. sinä olisit mulle paras matkakumppani suostu vaan!!! seurakseni
Katjuska0583 kirjoitti:
Katalle.
Oorrait,omatoimimatka vai ootko jotain valmista paketin ottanut:)?
Heh:D tässä sulle saattaa olla aivan potentiaalinen ehdokas reissukaveriksi:) jopa myös ihanaa seuraa:D
Katjuska0583 kirjoitti:
No laitappas sposti osoittees ni katsellaan =)
Tässäpä se tulee jos uskallat:D [email protected]
- Pastori.Kulliainen
Kaikki pääsevät Thaimaaseen.
- virriilii1
Mitä helkuttia, nyt tulee vastaukset, kuin apteekin hyllyltä, mutta jos jotain huumoria pistää väliin, niin ollaan "suu" supussa ja ,,, sanonko jalat "ristissä"""
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?901757- 851242
- 1101123
- 71954
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 47741
- 36732
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47681- 33663