Lalli tarjoaa hamaraa viattomille puille. Eikö voisi laittaa jotakin gummia pehmukkeeksi hamaran päälle, ettei tulisi orkosia puu ystäviimme. Perin järkyttävää moinen pahoinpitely.
Puiden raiskaus.
21
1087
Vastaukset
- aaabbbccc
Lalli tekee hyvää työtä ravistelemalla lumet pois puista.
Tippuvat oksat ja latvukset ovat hengenvaarallisia kulkijoille.
Ihmisten turvallisuus on paljon tärkeämpi, kuin nuutama naarmu puunrungossa.
Joten joko lumet karistellaan tai puut kylmästi nurin.- kyllikki69
Lalli on tosi komia Könsikäs, joka ei sorru gummeihin nyt eikä kuumana kesänä -69. Kaiholla muistelen tuota kesää rauhan ja rakkauden .
- lampahansuolehenkotyytyä
Onko ISOlle miehelle olemassa ISOja kumeja?
kyllikki69 kirjoitti:
Lalli on tosi komia Könsikäs, joka ei sorru gummeihin nyt eikä kuumana kesänä -69. Kaiholla muistelen tuota kesää rauhan ja rakkauden .
lallihan oli vielä poika v.-69!! Vai aattelleko minua?
- kyllikki69
Sinä, minä ja Lalli. Kuuma kesäpäivä rantakalliolla jossakin Kiantajärven rannalla. Pari tuubia silavaa asennus rasvana. Haittaako sinua että olen transmies?
- siistiäjavähemmänsiistiä
Ei tarvisi välttämättä joka paikassa ajatella jotta työnjäljen pitää näkyä.
- Alveisdimeks
Vaimentajagummeiksi kauhan ja puunrungon väliin voisin nimetä jo yhden mursunviiksisen makkaraniskan. Sen verran on vaimentamavaa ainesta että puun runko ei kärsi kauhasta.
- Kärsiväpuu
Puu kärsii.
- Halkokirves
En ole nähnyt kärsiviä puita terveyskeskuksissa?
- vajaki
oletko vajakki11
- kopukopu
Eikö oo enää muuta valittamista, korvessa oltiin pitkiä aikoja ilman sähköä.
- NOVihree
Minkä ihmeen takia ei käytetä harvesteria? Vuosikymmeniä kasvanut metsä on tihentynyt älyttömästi. Reilulla harventamisella näkemä paranisi, saisimme lisää valoa taajamaan ja metsän tuotto karsuisi.
- Tuuli_Myrskynen
Sitten tulisi myrsky ja kaataisi loput.
- Maija_Myrskyluoto
Näin siinä tulisi käymään toten näkösesti.
- petofiilis
Lalli se on naisten tissie puristelia ja kehtelia,oli jo 70-luvulla,purkaa kait turhautumista viattomiin puihin.
Etkö oo ressukka sinä saanu yhtään puristella tisuja vielä? Lalli on sentään ukkomies ollunna joi kauan.
- Petofiilinki
On katellu varsinkin isoja ja nuorilta. Kerroit mulle kerran ja uskon sua.
- ohret
Kyllä Suomussalmella on menty liian pitkälle taajamapuiden suojelussa. Lahot ja tykkyiset puut ovat vaaraksi ihmisille ja rakennuksille. Monessa kunnassa ja kaupungissa voi tontin omistaja harkintansa mukaan poistaa vaaralliset puut. Jos tämä meininki jatkuu, vahinkoja tulee. Kunnassa olisi syytä laittaa kaikille tontin omistajille kysely vaarallisista puista. Kun se on tehty, niin sitten valittava ammattitaitoinen urakoisija, joka voisi taitavasti poistaa puut, mikäli tontin omistaja ei siihen itse pysty. Myös naapurin puolelta voi puu kaatua toiselle tontille.
- per_kele
Eipä antanut tämä kalatohtori kaataa pihapuita, kohta rötkähtää talon päälle.
- lorppa
Tulevaisuus näyttää, onko kunnan luottamushenkilöillä, hallitus ja valtuusto, minkäänlaista näkemystä kyseisen asian eteenpäin viemiseen.
Vielä noista koneen kauhalla kopistelluista puista. Varsinkin kuuset ennemmin tai myöhemmin tulevat lahovikaiseksi ja siitä tulee uusi vaara.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458760Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde482558- 422359
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282357- 971807
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1941803Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221680Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä331171Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61116