Kuhmolaisen huumejuttu

Laupias_kuhmolainen

Miksi uutinen on vain tilaajille? Nyt ei köyhä nää mikä on siis Kuhmon huumetilanne.
Voisiko joku jolla on tunnukset kopsata jutun tänne? Muutenkin yleistä keskustelua Kuhmon huumetilanteesta.

13

1618

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • konservatiivi1

      Isovanhemmat, vanhemmat, koulu ja työkaverit, naapurit ym tarkkailkaa ympäristöä. Jos huumeita ilmenee, ilmoitus välittömästi poliisille. Isot huumevelat ovat suurin syy kaikenlaisiin ryöstöihin.

    • Siitäpä

      Eipä siinä ihmeitä ollu. Huumeongelma suhteellisen paha asukaslukuun nähden ilmeisesti, poliisilla ei resursseja koska mopoja täytyy ratsata, ja autoja, ettei ajeta liian lujaa pajakkakosken sillalla. Niin ja kuhmosta vissiin leviää aineita muuallekin kainuuseen.

    • A.c.a.b1312

      Tuota minä en usko että Kuhmosta muka muualle Kainuuseen huumeet leviää! Ei oo niin rahakkaita hörhöjä kylällä näkyny! Sossun elättejä vaan

    • Rahastusta

      Se ei ole käyttäjä itse joka välittää huumeita yleensä.

      • Ettäsilleenn

        Kuhmosta ei ole mistä välittää muuale.Pula on kuulemma iskeny nyt.Taisi yksi joka välitti kuolo korjata.Nyt on yksi vaarallisempia aineita vaan saatavana.Pohjoiskarjalan puolelta tulee mitä tulee.Ei kahta ilman kolmatta....


    • 26S

      Ken lue kolmas💀☹☻Toivottavasti loppu tulee.😱

      • Ettäsilleenn

        Niin,en tiedä.Toivottavasti toiset käyttäjät, (kun kaksi menestynyttä) Niin,olisivat miettineet tai jotenkin avannut silmiä miten siinä voi käydä,noin vaan silmien edessä....🤔😔....


      • Ettäsilleenn
        Ettäsilleenn kirjoitti:

        Niin,en tiedä.Toivottavasti toiset käyttäjät, (kun kaksi menestynyttä) Niin,olisivat miettineet tai jotenkin avannut silmiä miten siinä voi käydä,noin vaan silmien edessä....🤔😔....

        Korjaan,menehtynyttä tiet.tarkoitin..


    • Vetäkää_tappiin

      Tuleehan se loppu muutennii

      • Ettäsilleenn

        Tulee,tulee,mutta julmaa se elämä on huumeiden voimalla elää.....


    • S26

      Loppu tulee itse kullekin ,jokainen vastaa elämästään on oman elämänsä herra .ja ehkä moni joutuu niin alas, ettei jaksa.
      ...

      • Ettäsilleenn

        Niin ei jaksa.Niinhän siinä useammin käy.Harva huumeiden käyttäjä selviää kuiville lopullisesti...


    • Medellinin_topi

      Kuhmon kartelli kainuun alamaailmaa hallitsee!! Buahhhahahhaa!!!!!1

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3139
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2791
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2588
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2578
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2446
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2295
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1733
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1677
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1535
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1396
    Aihe