Mutta Kalajoella sitä pidetään melkein jumalana ja kehutaan. Ei mahdu enää yhteenkään nhl joukkueeseen, heh heh. Vieläkö ura nousee vai eläkkeelle?
Jussi Jokisen ura laskussa kuin lehmän häntä
20
976
Vastaukset
- HomoHimangalta
Kèrrlpas, minnkä sarjan miekklolij sinä olet?
- playernhl
Himangaltahan minäkin olen, tunnetaanko, nimimerkistä päätellen voimme tuntea, nams.
- HomoHimangalta
Minä inhoan homoja.
Sitkeän huhun mukaan Jokinen tulee jäädyttelemään uraansa Jht:hen nelos ketjuun ensi kaudella.
- witumlpwäliä
Suxi. Jos osaat.
- TerveJuha
Ei ole se toinen pesänhoitaja ymmärtänyt hypätä " paarveeltä." Syyttäjäthän on jo viety navetan taakse ja lopetettu.
- AristotelesOnanisti
Kalajokiset on niin witun tyhmää sakkia, että eivät osaa olla ylpeitä Jussista. No miehen sukujuuret ovatkin Himangalla.
- Juntismikansakunnansyöpä
Miksi pitäsi olla "ylpeä" jostain kiekon hakkaajasta? Ei liikuta minua vaikka olisi maailman paras kiekkoilija.
- resseretvoorti
Ketä sinä ressukka luulet kiinnostavan "liikuttamisesi?"
- lätkävani
Liikutetaanko sinua pumppukärryllä, vaiko aivanko omin voimin?
- KalajoenRunk
Kappas, kolahtiko lätkäjunttien heikkoon itsetuntoon?
- Hitotkuluista
Kärryillä.
- HaaliaSofia
Kalajoelta ei ole lähtenyt kuin 2 suurta poikaa.Jussi meni rapakon taakse ja erkki ties minne, pistäytyi kuitenkin Buklaariassa.
- läheltäpiti
Mutta tulipa tuulimyllyjä, selekävaivaset tosin lisääntyy kun joutuu kyyrysä kulukeen ettei siipi lyö takaraivoon!
- muesdfg
läheltäpiti kirjoitti:
Mutta tulipa tuulimyllyjä, selekävaivaset tosin lisääntyy kun joutuu kyyrysä kulukeen ettei siipi lyö takaraivoon!
ja unihäiriöt lisääntyy
- Peltolanostaa
Joþèññ eñ viì välþþyämästä vaikutelmata, että jopa pulkaariass veetuttaaa. Koska suku oli painostanut avioeroon?
- lantapellosta
Hae jo apua tuohon erkkifobiaan
- Havanakiiiilasohvia
Pappä pöĺstekee 50 ekillä. Jusii pärjäiti muös rahoillaan Bukraaliassa, useammnkin kuukuuven.
- Alkulähteenmäki
Mutta vesilähde täytyi etsiä, koska ei ole varaa ostaa pullovettä. Vesijohtoveden voi tietenkin keittää, niin siitä saa helposti juomakelpoista, mutta miksi tehdä asioita helposti, kun ne voi kantaa vettä "lähteestä".
- irjaÅskolinikkiiko78
On se paha että rikollisella uolosotolla joutuu menemään manpakoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681889- 1231354
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1311320- 1401064
- 101927
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten344862Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654