parinvaihtopalsta?
Onko tää se paljon puhuttu 60+
13
240
Vastaukset
- Ompa.hyvinkin
Entten tentten teelikka mentten hissun kissun vaapukka vissun, jossain vaiheessa yksi pari pois....
- kovin.hiljenee
Eikö tää ole palstanvaihtopalsta, korppis on jo menny seiskakymppisiin, paloma, pirre ja tellukka lähtee pian, jotku olis kuulunu sinne jo vuosia.
Ketkä pari on jo vaihdettu?
- koska.taas
Hunkszi on vaihtannu lempi läyskää lähes joka vuosi 😄
koska.taas kirjoitti:
Hunkszi on vaihtannu lempi läyskää lähes joka vuosi 😄
No hänellähän kuten muillakin on valinnan- ja vaihtamisen vapaus jos niin tahtoo. Miksi se sinusta on esiintuomisen arvoinen asia ;)?
- ala.arvoista
siilenämää kirjoitti:
No hänellähän kuten muillakin on valinnan- ja vaihtamisen vapaus jos niin tahtoo. Miksi se sinusta on esiintuomisen arvoinen asia ;)?
Miksi sä utelet ketkä on vaihtanu????
ala.arvoista kirjoitti:
Miksi sä utelet ketkä on vaihtanu????
Enhän minä sitä kysy, kysyn ketkä on ne pari jotka on vaihtanu tai vaihdettu.
- orwee
On, sillä vähän aikaa kun täällä viestittelet, alat kokea itsesi parikymmentä vuotta ikävuosiasi vanhemmaksi ja epäillä vanhuudenhöperyyttä, eikä sekään liene poissuljettu, että muutut aseksuaaliseksi.
- Saga.Kabinetti
Entä jos on pariton? Saako täällä haahuilla siinä tapauksessakin?
- Pariton-uros
Ei saa, ei missään nimessä. Pitää valita ensin pari.
Hunksi on varattu jo monelle taholle. Hunksi järjestää palstalle valepariliittoja. - jonon.päässä
Pariton-uros kirjoitti:
Ei saa, ei missään nimessä. Pitää valita ensin pari.
Hunksi on varattu jo monelle taholle. Hunksi järjestää palstalle valepariliittoja.Onko hunksin ekaksi pitkäki jono?
- tööttt
- lähinnä kai keskustelupalsta missä ihmiset pohtivat ajankohtaisia tapahtumia ja asioita
- joskus tunteita, tunnelmia ja mielenilmauksiakin laidasta laitaan
- särkyneitten sydänten kerhot lienevät toisaalla - seksismin hömpät ei liene 60-70-vuotiaden vanhusten päällimmäinen aasisilta näissäkään arvokeskusteluissa. Juu, minä voisin vaihtaa melkein mitä vaan. Pesukonepaholainen syö esimerkiksi sukkia. Jostain kumman syystä, kun otan pyykkejä ulos, sieltä tulee vain toinen sukka. Vaihtaisin ilomielin ne parittomat, jos sulla vaikka olisi se toinen. Parittomia lautasiakin löytyy!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163365Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3803101Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o772928Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362779Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582278- 491939
- 901862
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141809Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181799- 571689