Hei
Onko täällä ketään joka on saanut kutsun ensi viikon ryhmähaastatteluun?
NoRRA 2018 haku
129
8506
Vastaukset
- Uuuunorralle
Hei! Mä sain!
- HaC
Hienoa!
Oletko menossa - voitais vaikka koittaa löytää perille yhdessä :) :)
- Opqrstuvxyz
Sain myös kutsun cabin crew ryhmähaastatteluun
- Eiruotsia
Puhutteko ruotsia ?
- HaC
Ruosteessa oleva kouluruotsi joka on ollut käyttämättömänä vuosia.... Eli ei todellakaan vahva, viime vuosina on englanti ollut työkielenä päivittäin.
- Juueih
Itse heikosti. Kirjoitin C:n ylppäreissä pari vuotta sitten, enkä ole koskaan joutunut missään käyttämään. Voi hyvin olla, etten pääse sen takia. :D
- Opqrstuvxyz
Hyvin heikosti ruotsia osaan.
- Hopefullysoon
Milloin saitte kutsun? Täällä ei ole vielä kuulunut mitään. :)
- HaC
Tänään s-postilla :)
- Hmm1133
Hei, täälläkin yksi ryhmähaastatteluun pääsevä!
- HaC
Teistä jotka olette menossa maanantain haastatteluun, kiinnostaisiko ketään liittyä seuraan jos mentäisiin yhdessä - mä nimittäin olen liikenteessä julkisilla.
- Opqrstuvxyz
Kerro sitten miten meni haastattelu ja oliko vaikea englannini kielen osuus? Ja kuinka pitkä englannin kielen osuus oli?
- TänäänNorra
Ryhmähaastattelu oli tänään - yllättävän 'simppeli' kokonaisuudessaan. Alkuun esiteltiin Norraa ja koulutusta pähkinänkuoressa jonka jälkeen oli 'yksilötehtävä' suomeksi suorittaen ja sen jälkeen 'ryhmätehtävä' englanniksi keskustellen.
Ja siinäpä se sitten olikin :)
Ryhmähaastattelut jatkuu vielä, yksilöhaastatteluihin alkaa tipahdella kutsuja sitä mukaan kun noita ryhmähaastatteluja suorittavat.
Tänään meitä oli paikalla n. 15 - Okeiokei
TänäänNorra kirjoitti:
Ryhmähaastattelu oli tänään - yllättävän 'simppeli' kokonaisuudessaan. Alkuun esiteltiin Norraa ja koulutusta pähkinänkuoressa jonka jälkeen oli 'yksilötehtävä' suomeksi suorittaen ja sen jälkeen 'ryhmätehtävä' englanniksi keskustellen.
Ryhmähaastattelut jatkuu vielä, yksilöhaastatteluihin alkaa tipahdella kutsuja sitä mukaan kun noita ryhmähaastatteluja suorittavat.
Tänään meitä oli paikalla n. 15Okei :) apua jännittää kyllä tuo englannin kielen osuus hieman 🙈Aika paljon 15 henkeä ryhmähaastattelussa.
- Curious__
Keskusteliko kaikki 15 samaan aikaan, vai jaettiinko pienempiin ryhmiin? :)
- Hmmnot
Toivon myös, ettei tuo yksilötehtävä ole sama, kuin Finskillä. :D
- Hmm1133
TänäänNorra kirjoitti:
Tänään meitä oli paikalla n. 15Minkälainen yksilötehtävä? Mikä oli aihe kun keskustelitte englanniksi?
- Dftgujh
Tietääkseni päivä koostuu ryhmätehtävästä ja kielitesteistä, joka voisi olla tuo yksilötehtävä. Tarkemminhan näistä ei saa tietoa jakaa, että mistä keskustellaan jne.
- Huuuups
No nyt vasta huomasinkin, että yksilö on suomeksi. :D
- Hmmmmh
Onko täällä ketään, joka haki, muttei ole vielä saanut minkäänlaista viestiä?
- Hakeako
Uudessa ilmoituksessa ei enää vaadita ruotsia, ainoastaan suomi ja englanti. Hakevat näköjään myös staffpointin kautta 🤔 hmm...
- Haluanlentoemännäksi2018
StaffPoint omistaa Norrasta suurimman prosentuaalisen osuuden, oisko sen takia haku myös staffpontin kautta nyt järjestetty? :p Kumpaa kautta ihmiset ovat hakeneet, kummastakin kuitenkin luvataan samaa vakituista työsuhdetta :D
- Hmm1133
Tietääkö kukaan kuinka paljon on hakijoita kutsuttu ryhmähaastatteluun?
- Ruotsiaruotsia
Haastattelut ohi tältä päivältä. Kertokaa täällä, jos saatte kutsuja yksilöhaastatteluihin ! Milloinhan mahtaa kutsut lähteä ?
- Hmmmmmmmmm
Minkälainen oli englannin kielen osuus /ruotisn kielen?
- TänäänNorra
No niin; yksilöhaastatteluihin on alettu kutsua :)
- Curious_
Siis onko tuolla nyt sitä ruotsia, vai ei? :D Toisessa ilmoituksessa kyllä, toisessa ei.
Miten meni ryhmikset noin muuten? Oliko helppo löytää perille? :)- TänäänNorra
Meillä ei ollut tänään mitään på svenska.
Itse kävelin kentältä Norralle - sattumalta suorinta tietä eksymättä :)) Kun löytää sen turvatarkastusparakin niin on jo perillä.
- Lkhhgfdssa
Osaako joku sanoa kuinka monta vuotta työkokemusta vaaditaan Norralla? Finskillä aspaa väh 2v.
- Flygvärdinna
Kiinnostaa myös tietää! Itsel ei vielä niin paljoa, mitä Finnair haluaa
- Hakenutmyös
Onko teillä ollut ennen ryhmähaastatteluja joitain muita testejä? Itse vasta laitoin hakemuksen.
- bli
Ketään tulossa perjantain ryhmähaastatteluun?
- Tulossaa
Minä!
- bli
Tulossaa kirjoitti:
Minä!
Kiva että löyty joku joka on tulossa :D
- Tulossaa
Jep! Jos löydän perille :D Jännää kyllä nähdä millainen päivä tulossa.
- bli
Joo tosiaan vähän hermostuttaa perille löytäminen ja koko päivä.. saa nähä millaset yöunet edeltävänä yönä saa nukuttua
- HaC
En tiedä millä olet menossa, mutta mun rautalankaohjeet kävellen terminaali ykkösestä: pääovesta ulos, käänny vasemmalle ja kävele eteenpäin. Siinä kulkee kapea 'jalkakäytävä'. Pysyttele siis siinä 'alhaalla' vaan äläkä nouse millekään 'rampille' tms, siinä on taksitolppa ja tosiaan käännyt vaan vasemmalle ja jatkat eteenpäin. Älä menetä toivoa, katukyltit on vähän vähissä mutta kun vaan jatkat kokoajan 'suoraan eteenpäin' niin huomaat kyllä olevasi tuurilla Siipitiellä. Ohitat mm. Tullin, Securitaksen ja Postin isoja rakennuksia (vasemmalla) ja sitten kun olet kävellyt n. 15-20min niin tulet turvatarkastuspisteelle. Sekin on siinä vasemmalla puolella ja jos meinaat kävellä siitä ohi niin huomaat kyllä kun siinä yhden rakennuksen seinässä komeilee kirjaimet NoRRA.
Turvatarkastuspisteen ovesta (parakki) sisään, näytät henkkarin ja jätät tavarat samallatavalla turvatarkastettavaksi kuin olisit lähdössä lennolle. Itse kävelet "metallipaljastusportin" läpi. NoRRAn henkilö tulee noutamaan ryhmän siitä turvatarkastuspisteeltä.
Tsemppiä haastatteluun! - Bussilla
Niin, ja ilmaseksi pääsee parkkibussilla ihan siihen lähelle. Norran oma henkilökuntakin käyttää sitä kun menevät töihin. :)
- Tattadaa
Moi! Onks kukaan menossa ens tiistaina haastatteluun? :) ja ihana sinä, joka laitoit ohjeet kentältä tonne! Mietin jo, et miten hitossa tonne löytää, kun ei oo kun se kenttä tuttu :D
- Hmm1133
Onko ensi tiistainakin ryhmähaastatteluun? mulla ensi maanantaina, siis kuinka monta ryhmistä oikein on otettu?
- Tattadaa
Mulla se oli alunperin suunniteltu huomiseksi, mutta tuli niin lyhyellä varoitusajalla, että en pääse huomenna. Ehdottivat mulle sitten erinäisiä päiviä, niin otin tiistain, kun sillon vapaa töistä! :) eihän kaikki ryhmät välttämättä oo noin isoja, mitä aiemmin oli ollut. Ehkä on tullu paljon hyviä hakemuksia!
- Mietinpähänvainettä
Mistä päin hakijat ootte? Paljonkohan ottavat tuonne työntekijöitä, kun tuntuu että niin moni saanut kutsun?
- Tattadaa
Tampereelta itse :) kuinkahan pakollista pääkaupunkiseudulle muutto? Ei periaatteessa itselle mitään ongelmaa, jos se on ns pakollista, mut onkohan kellään mitään faktaa?
- Edtgujhjkb
Ainakin Finnairin haastatteluissa oli puhetta, että toki voi asua muuallakin Suomessa, mutta työmatkat täytyy hoitaa itse omalla kustannuksella. Ja jos päivystää, niin pitää ehtiä kentälle tietyn ajan kuluessa jne. Mutta sanoivat, että jotkut ovat esim. vuokranneet yhdessä kollegoiden kanssa asuntoja pk-seudulta, joista käyvät töissä ja muuten ovat sitten kotikotona muualla. Kuitenkin varmasti helpointa asua lähettyvillä. :)
- Tattadaa
Kiitti infosta :) varmaan tietty ois juu helpointa, muuten vaan koko elämä täällä koira ja kissa mukaanluettuna, niin etenkin koiralle hoitopaikan järjestäminen täältä käsin ois helpointa, jos tarve tulee. Ehkä kaikki vaan järjestelykysymyksiä! Just mietin kans noita päivystysvuoroja, että kuinkahan nopealla aikataululla yms, mut eiköhän kaikki selviä sitten, jos tulee valituks!
- lahestaa
Itse Lahesta :)
- djsdfhkhsfdkd
Tattadaa kirjoitti:
Kiitti infosta :) varmaan tietty ois juu helpointa, muuten vaan koko elämä täällä koira ja kissa mukaanluettuna, niin etenkin koiralle hoitopaikan järjestäminen täältä käsin ois helpointa, jos tarve tulee. Ehkä kaikki vaan järjestelykysymyksiä! Just mietin kans noita päivystysvuoroja, että kuinkahan nopealla aikataululla yms, mut eiköhän kaikki selviä sitten, jos tulee valituks!
Mikäli päivystykseltä tulee soitto, tulee kentälle ehtiä tunnissa. Muutenkin elämillä olisi hyvä olla joka työpäivälle hoitaja, koska päivät ovat pitkiä ja sitten on lisäksi vielä yöpyvät.
- Tattadaa
Mulla onneksi hyvät yhteydet täällä ja aina hoitaja onnistunut, kun sellaista tarvittu :) ehkä mä pohdin näitä käytännön asioita sitten, jos työn saa!
- Lahe
Mäkin Lahdesta! :)
- Lahestaa
mikä päivä oot menossa?! :)
- Lahe
Perjantaina :)
- 3983982
Joku haastattelussa jo ollut, voisitko kertoa miten haastattelu etenee jotta tää jännitys helpottais :)
- 56848
Onkohan enää mitään järkeä hakea, kun vika hakupv 28.1 ja haastattelutkin jo käynnissä :/
- Hodksm
Miten niin, tänään on vasta 24.1?
- Tsemppiäkaikille
No, miten on haastattelut menneet? Onko ollut kivaa porukkaa haastattelemassa? :)
- 176380
Millä fiiliksellä haastatteluihin?
- 498929229
miten meni eiliset haastattelut?
- Gerd__
Omasta mielestäni Finnairin arviointipäivä oli paljon helpompi. :D En usko, että pääsen yksilöihin.
- 948922
mitä arviointipäivä sisälsi?:)
- Gerd__
Ensin yleistä esittelyä Norrasta, sitten yksilötehtävät ja lopuksi ryhmätehtävä. :)
- elkf4rdewjufr4
Miten englantia testattiin? Oliko haastavaa? Itse hain Norralle, koska kiinnostaisi valtavasti lentoemännän työ ja muuten kyllä kaikki edellytykset täytän, mutta englanti ei ole mikään vahva todellakaan... mietin että kehtaanko edes tulla haastatteluihin jos kutsu käy :/
kovasti haluaisi alalle.. ja englanti varmasti itse työssä tulisi äkkiä hyvin luonnolliseksi kieleksi.. Kellään mitään tietoa, onko se englanti nyt oltava erinomainen ja testaavatko paljon sitä? Tähänkö ne unelmat kaatuu :(
Tottakai mä englantia kertailen, mutta en mä tässä nyt hetkessä varmasti saa kielitaitoa hyväksi mahdollisiin haastatteluihin.- Lyckatill123
Omasta mielestäni englannin osio ei ollut kovinkaan haastava ryhmiksissä, mutta toisaalta se on ollut työkieleni viimeiset vuodet. Käsitin, että enkkua ja muita kieliä tullaan testaamaan enemmän, jos pääsee yksilöhaastatteluihin.
Yrität vaan parhaasi, sen enempää ei voi tehdä. :) Tsemppiä! - HaC
Kutsut yksilöihin on alkaneet =)
- Hakija2018
HaC kirjoitti:
Kutsut yksilöihin on alkaneet =)
Milloin olit ryhmiksessä? OnneA!
- HaC
Olin varmaan ekassa ryhmiksessä eli viikko sitten maanantaina
- Hakija2018
OK, itse olin perjantaina 26.1 ja kovasti toivon pääseväni eteenpäin....
- minävaan-
Ruotsilla ei ole niin "väliä", en itsekkään puhu juurikaan ruotsia, ja vuosia olen lennellyt parissakin eri firmassa, enkä juuri puhu ruotsia nimeksikään... Olen just sen verran oppinut ymmärtämään mitä asiakas tilaa myyntikärrystä. Mutta tuon englannin pitää olla vähintäänkin hyvä. Operatiivinen kieli on englanti, samoin manuaalit, tentit, raportointi yms. Jos tuntuu että on englannin kanssa heikoilla, niin parempi opetella sitä ensin ja hakea sitten. Manuaalit kun ovat sellaisia vähintään 600 sivun pläjäyksiä lentoyhtiöön katsomatta, ja sanomattakin selvää, että niitä ei heikolla englanninkielellä lueta.
- Hmm1133
Milloin ne lähettää sitten hylkyviestit, että kuinka kauan joutuu odottamaan?
- 15753456
Meille ainakin sanottiin, että helmikuun puolelle on ryhmähaastatteluja, eli soittoa yksilöihin voi joutua odottamaan pitkäänkin. Hylyt varmaan lähtee sitten kaikille yhteisesti (siis niille jotka olivat vain ryhmiksissä, kuin myös niille, jotka etenivät yksilöihin, mutteivät tulleet valituiksi kurssille), kun kursseille on valittu sopivat kokelaat joskus helmi-/maaliskuussa.
- Ounouuuuuu
Onko se norran kurssi millä kielellä? Suomeksi vai englanniksi? Jos englanniksi, niin joudun heittämään kyllä hanskat tiskiin tässä vaiheessa. Varmasti haastavaa ihan suomeksikin niin intensiivinen kurssi ja alan sanasto. Kellään siis tietoja millä kielellä kurssi on? Yritin etsiä enkä löytänyt mistään. Kyllä mulla käytännön englanti sujuu, mutta en kyllä pärjäisi sillä rankalla kurssilla kokonaan englanniksi. :D
- Gjfkdk
Tähän saakka ainakin ollut suomeksi mutta uusista kursseista en varmaksi tiedä
- Hmm1133
Kerrottiin että kurssit on pääosin englanniksi.
- hakija2018
Ilman englannin osaamista et valitettavasti pärjää, manuaalit ja opiskelumateriaalit ovat englanniksi ja sitä täytyy kyetä puhumaan asiakkaiden kanssa koneessa.
- Ishdhjdnd
Eipä se mitään hääppöistä englantia ole, mitä koneessa matkustajien kanssa puhutaan. 😂
- niiiiiiiin
Ishdhjdnd kirjoitti:
Eipä se mitään hääppöistä englantia ole, mitä koneessa matkustajien kanssa puhutaan. 😂
No ei ole joo. Mutta miten ajattelit pärjätä hääppöisellä englannilla monisataa sivuisen manuaalin, ja tentit englanniksi päälle?
- hakija2018
Onko joku viime viikolla ryhmiksissä olleista saanut jo kutsun yksilöihin? Oliko soitto vai meili?
- Hmm1133
Hyvä kysymys! Täällä myös yksi joka haluaa tuon tietää.
- Pkgdfthjj
Soitolla tulee kutsu yksilöihin, sanottiin ryhmiksissä.
- HaC
Soitolla tuli kutsu plus sen jälkeen s-posti
- Eliiii
Kellään tietoa, voiko oman hakemuksensa peruuttaa? Tulin itse siihen tulokseen, että kadun hakemustani.
- 14532222
Eihän sitä mitenkään perua tarvitse, et vaan mene haastatteluihin, vaikka pääsisitkin jne.
- Entinenemo
Ei se englanti niin ihmeellistä ole. Kollega jeesaa tos tarvii, kyllä sitä apua muissakin asioissa kysytään toiselta. Paljon tärkeämpää on hyvä ja miellyttävä käytös, iloinen asenne ja asiakaspalveluhenkisyys! Alan tarvittavan englannin oppii kyllä itse työssä ihan hetkessä ja itsessään. Ei siellä lentokoneessa mitään ihmeellisiä englanniksi puhuta. Minä otan mieluummin mukavan ja iloisen kollegan, joka välillä ehkä takkuilee enkussa, kuin että ottaisin hyvän kielipään omaavan epämukavan kollegan. Kaiken yleisen englannin kyllä oppii työssä, ja nopeasti!
- KokeilenOnnea
Mikä fiilis ryhmähaastatteluissa käyneillä? Kova taso hakijoilla mun mielestä, jännittää! Onkohan tänään ollut viimeiset ryhmähaastattelut vai vieläkö ne jatkuu? Yksilöhaastatteluja pidetään 16.2 asti.
- Gerd__
Minusta oli aika haastavaa, ja muiden hakijoiden taso kova. Saa nähdä, kuinka käy. :) Itse en usko pääseväni yksilöhaastatteluihin.
- KokeilenOnnea
Tosi vaikea arvioida omaa suoriutumista, välillä tuntuu että hyvin meni/kutsy yksilöihin voi tulla ja välillä taas tuntuu et meni ihan penkin alle. Meidän ryhmiksessä kaikki oli ihania & potentiaalisia eli kuka tahansa voi päästä :).
- Ssssskdlfkf
Millä kielellä haastattelut oli?
- Hmm1133
Yksilötehtävä oli suomeksi ja ryhmä oli englanniksi.
- Jonainpäivänätulevaemo
Ymmärrän ettei ryhmäkeskustelusta voi antaa ohjeita, joten kysyn näin, että jos englannin käytännön kielitaidon asteikolla 1-10 on about asteikkoa 7- niin kannattaako tulla jos haastatteluihin kutsutaan? Eli pärjääkö siinä ryhmiksessä heikompikin? Muuten kaikki yhtiön toivomat edellytykset täyttyvät ja englanti tottakai kokoajan harjoittelun alla. Mietin vaan jos kutsuvat mut jo nyt ryhmiksiin, niin voinko tulla hyvilleä mielin kokeilemaan vai nauretaanko mut vaan pois sieltä. 😂
- hakija2018
Ilman muuta kokeilemaan:)
- Tsemppiä
Tietty menet kokeilemaan! :) Ei siellä naureta kellekään, eikä tilanne vaatinut mitään ekspertti-tason englantia mielestäni muutenkaan. Hyvin se menee.
- Mukaviaihmisiä
Kiitos kannustuksesta! :)
- KokeilenOnnea
Totta kai menet! :) Monet sitäpaitsi ovat englannissa parempia kuin luulevat. Jos uskallat puhua = pärjäät. Rohkeutta vaan! :)
- Hakija2018
odottavan aika on niiiin pitkä! Onko perjantaina 26.1 ryhmiksissä olleille jo tullut jonkinsortin yhteydenottoja..? Juu tiiän, sanottiin että saattaa mennä pari viikkoa mutta aika matelee-ee:)
- bli
Olin perjantain 26.1. ryhmähaastattelussa ja eilen tiistaina tuli kutsu yksilöhaastatteluun.
- Hakija2018
kiitos viestistä, sit vaan odotellaan ja peukkuja pystyyn....Onnea sinulle yksilöhaastatteluun!
- Nol
Olin ryhmiksessä 26.1 ja ens viikolla menen yksilöhaastatteluun! Jännää :)
- Huikuinkajännää
Onko kukaan tiistaina 30 päivä olleista saanut kutsua yksilöihin? 👀
- Klkljl
Onko kukaan hakemassa toista/kolmatta kertaa?
- Hanne___
Itse hain nyt ensimmäistä kertaa, ja täytyy kyllä sanoa, että olen melko pettynyt koko rekrytointiin. Tulostani haastatteluihin ei edes tiedetty, vaikka olin ilmoittautunut (vielä tarkistin useaan kertaan), eikä rekrytiimille lähettämiini sähköposteihin ole tässä lähes neljän viikon aikana vieläkään vastattu. Viimeinen kerta kyllä, kun haen tälle yhtiölle. :( Toivottavasti teillä muilla sujuu paremmin.
- Purseriksi
Onko kenelläkään tietoa kuinka monta ottaa purseriksi? Kuulemma siihenkin voisi hakea.
- asiastakiinnostunut
Millainen yksilöhaastattelu oli?
- hakija18
Onko kukaan kuullut valituksi tulemisesta? Eikös tänään 16.2. pitänyt olla valinnat selvillä. :)
- ddjdfljlfd
ei oo mittään kuulunu...
- Taivaallehaaveilija
Juuri tänään ajattelin tulla täältä kyselemään että onko kukaan kuullut mitään. Että onko valinnat jo tehty vai vieläkö on toivoa... käsitin myös että 16.2. olisi pitänyt olla selvillä.
- Staffpointinkautta
Onko täällä staffpointin kautta hakeneita? Ymmärsin, että sitä kautta pääsee suoraan yksilöihin ja jos hyvin menee niin suoraan kurssille? Mielestäni epäreilua, kun muut kuitenkin käyneet ryhmähaastattelussa
- Hakija2018
Onko ketään maanantaina menossa ryhmähaastatteluun?
- lentoemoksi
mä oon menossa maanantaina klo 9 !
- Norrallehakija
moikka, mä oon kanssa tossa maanantaina menossa siihen klo 9 ryhmähaastatteluun :)
- Hakija2018
Vähän jännittää haastattelu mutta varmasti kaikkia 😄nähdään maanantaina .Itse tulen varmaan autolla.
- Norralle
Hei!
Mä meen klo 13 haastatteluun! - Hakija2018
Haluaako joku kyydin Vuosaaren metrolta Norralle?20 min matka autolla?eli huomenna 08.00 lähtö vuokista
- Hakija2018
Oliko valinnat 9.4 haastattelussa valmiit loppukuusta? Malttamaton odottamaan 👏
- haluaisinlentoemännäksi
Moikka,
Millä tasolla englannin kielen täytyy olla hakiessa lentoemännäksi Norralle? Millaisella englannilla pärjää? Jos jollain olisi kertoa ihan kunnolla asiasta niin kuulisin mielelläni. Oma englanti ehkä luokkaa 7/tyydyttävä joten tästä syystä en ole tietystikään sitten hakenut edes lentoemännäksi. On kyllä unelma-ammatti ja haluaisin vielä jonain päivänä hakea. Jos joku esim. Norralta sattuisi tänne niin kuulisin mielelläni! Miten suuressa roolissa englannin kieli on työssä? Tiedän, että ilmailun kieli on englanti, mutta siis ihan yleisesti siinä jokapäiväisessä lentoemännän työssä? Kuinka suuri rooli englannilla? Ja nimenomaan Norralla.. en ole kiinnostunut hakemaan esim. Finnairille... Sen sijaan norwegian myös kiinnostaa, joten siitäkin voi sanoa jos nyt asiantuntevia sattuu paikalle. Ja nimenomaan ihmisiä jotka oikeasti tietävät siitä käytännön työstä ja englannin kielen osuudesta.. ei mitään mututuntuma- vastauksia kiitos.- Nimetön33
Kurssista voi olla oikeasti vaikea päästä läpi, mikäli englanti on vaikea . Kokeet/materiaalit jopa koko kurssi joissain yhtiössä voi olla englanniksi. Kyllä siellä yläilmoissa englantia pitää myös puhua, jos tulee esim.sairauskohtaus ja henkilö ei puhu suomea niin osaatko englanniksi puhua siinä tilanteessa ilman että sinun pitää hakea/miettiä sanoja. Ei siinä tilanteessa fraasit auta eli normaali keskustelu tulee onnistua. Jos oma kielitaito epäilyttää, niin rohkeasti esim.englannin keskustelukurssille, mikäli alalle haluaa niin kannattaa ehdottomasti parantaa englantia. Norskilla oli aikoinaan hakuprosessin alku englanniksi eli siinä jo paljastui mikäli englanti oli heikko - en tiedä mikä tilanne on tänä päivänä, mutta tuttuni jotka ovat siellä töissä puhuvat kyllä kaikki erinomaisesti englantia.
- Eikunhakemaanvaan
Eikun hakemaan vaan seiskan enkun numerolla. Tietäisitpä miten huonolla enkulla porukkaa pääsee lentoemoks niin et viivyttelis yhtään. Joillakin on ihan muut kielet vahvempia ja pääsevät silti varsinkin Finnairille...
- Norralainen1234
piti osata myös sujuvaa ruotsia kun aikoinaan Norralle hain, ja en kyllä osannut. käytännössä se kieli sitten petraantui. Englantia saa ja täytyy puhua joka pvä ja koko ajan. Välistä lentoja joissa ei yhtään suomen kielistä matkustajaa vaikka Suomesta lennetään.
- Lentoemo1
Norskilla voi valita haluatko yksilöhaastiksen enkuksi vai ruotsiksi. Kurssi on englanniksi ja kokeista voi olla hankala päästä läpi, jos enkku ei suju. Itsellä kans lukiossa enkku 7 eli hakemaan vaan rohkeasti :)
- viiva
Onko joku hakenut 31.7. päättyneessä haussa? Onko tullut muuta viestiä kuin että hakemus on saapunut perille?
- sunshineee
Joo ja huomenna on ryhmähaastis :)
- iFly
Sama
- viiva
Koska laitoitte hakemuksen, saitteko odotella pitkään vastausta? Tsemppiä haastatteluun :)
- Norralle
Onko kukaan vielä saanut kutsua yksilöhaastatteluihin? :)
- Kyfvugjkk
Ei oo vielä kuulunut mitään. Mikäli ymmärsin oikein kutsuvat eka haastatteluihin senior cabin crew asemaan hakevia, koska heidän kurssi alkaa jo syksyllä ja vasta sen jälkeen muut. Cabin crew kurssi alkaa kuitenkin vasta helmikuussa. Toivottavasti soitto tulee 😊
- DDDD
Onko linjoilla muita ketä sai paikan Helmikuu 2019 alkavalle kurssille?
- ToBeCCM
Täällä saatiin kutsu helmikuun kurssille! 🙋🏼♀️
- Lallallaa
ToBeCCM kirjoitti:
Täällä saatiin kutsu helmikuun kurssille! 🙋🏼♀️
Minäkin!!
- aeromoza
Ketään paikalla jolla yksilöhaastattelu tällä tai ensi viikolla? Itse menossa tällä viikolla :) ryhmis oli viime viikolla.
- Vsrk
Millaista oli ryhmähaastattelussa?
Minkälainen oli "taso", oliko hyviä hakijoita?
Mikä fiilis jäi?
- Norrahakija
Itsellä kans oli ryhmis tossa tammikuun alussa mut ei oo kuulunut vielä mtn...voikohan olettaa, ettei ole tullut valituksi?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123970MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822071Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5491647Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin861323Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671107Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331038Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt215909Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3828