Chat-työtä kotoa käsin

salesrekry

Hei sinä, työtön, työssäkäyvä tai muuten lisätyöstä kiinnostunut henkilö.
Etsimme jatkuvasti uusia ihmisä aikusiviide-chat työhön.
Työhön tarvitset tietokoneen ja internetyhteyden. Töitä on tarjolla 24/7 eli voit tehdä töitä silloin kun se sinulle parhaiten sopii. Työhön tarvitaan myös tarkkuutta, nopeutta, mielikuvitusta ja avoimuutta. Palkanmaksu tapahtuu viikottain ja olet itse vastuussa palkkasi suuruudesta. Maksamme jokaisesta lähetetystä viestistä sinulle on mahdollisuus saada bonuksia ja lisäansioita kun rekrytoit muita ihmisia mukaan. Lisätietoja: http://www.asiakas-palvelut.com/signup-form/?ref=FI0003

6

2287

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ssss

Voiko työtä tehdä ulkomailta käsin?

• Tessa24

Voiko työtä tehdä Samposyreeninä?

• LK1

Olen tosissaan kiinnostunut ja työ sopisi minulle mahtavasti. Olen mysö ominaisuuksiltani hakemanne henkilö. Laitoin teille hakemuksen, toivottavasti saan siihen pian vastauksen!!

• Mietteliäs8

Hei, mitä tuo tarkoittaa sopimus kohta neljä? Kehen voisin ottaa yhteyttä ennen kuin kirjoitan mitään sopimusta?

• jennuliiniii

Samaa kysyn täällä minä eli mihin sähköpostiin voin olla yhteydessä, kun tuli kysyttävää luettuani ohjeistuksen,

• SyreeniKukiiKesällä

Kukkuu! Sampoo? Missä sinä olet kun sinua tarvitaan?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      271
      10927
    2. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      76
      3001
    3. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      84
      2680
    4. 88
      2540
    5. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      151
      2252
    6. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      268
      2130
    7. Ei me taideta

Pystyä kokonaan olemaan erossa.
      Ikävä
      45
      1461
    8. Kun aika on oikea niin

Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �
      Ikävä
      13
      1425
    9. Muutama vuosi sitten oli pulaa hoitohenkilökunnasta

Nyt heitä sanotaan irti. Tarve ei ole hävinnyt mihinkään, ei myöskään raha jolla ihmisten työnteosta maksettiin; raha va
      Maailman menoa
      132
      1331
    10. Ilouutinen: Osmo Peltola jo teini-iässä, silti yhdessä Peltsi-isän kanssa taas tv:ssä!

Ihan paras parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Tämä on kyllä sellaista hyvänmielen telkkariohjelmaa, josta kukaan ei
      Tv-sarjat
      35
      942
    Aihe