Hei te yksinhuoltajat

sivustakatsoja2

Osuipa tielleni ihminen, joka kertoi erostaan ja ilmoitti ettei hän aio antaa lapsiensa tavata isäänsä. No, sanoin hänelle että teet virheen. Se mies (isä) joka on sinulle v-mäinen ei ole sitä lapsilleen.

Mielessäni ajattelin että katkeruus olis suunnaton tässä tapauksessa ja saneli moisen käytöksen.

Suora kysymys yksinhuoltajille kostatteko etävnhemmalle vieroittamalla lapset hänestä??

36

1121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eioonäkyny

      en kosta. hän tekee sen aivan itse olemalla poissa tietoisesti.

      • Psykoäijä

        Sama juttu äijä huitelee pitkin maailmaa nytkin on Thaimaassa 2 kuukautta ja asuu nyt 500 km päässä meistä ja ei edes muista että hällä on tytär ,ei tule jouluna paketteja ei synttärikorttia ja tytär ei ole nähnyt isäänsä kahteen vuoteen.
        Eron aikaan häiritsi minua uhkailemalla tappamisella ja kävi hajoittamassa ulko oven ja rikkoi ulkokalusteet säpäleiksi kännipäissään.
        Äijä on jatkuvasti poliisin kanssa tekemisissä ja sillon kun oltiin vielä yhdessä poliisit huini nurkissa.
        Ei sellaiselle voi edes lasta antaa.


      • mitäsolet
        Psykoäijä kirjoitti:

        Sama juttu äijä huitelee pitkin maailmaa nytkin on Thaimaassa 2 kuukautta ja asuu nyt 500 km päässä meistä ja ei edes muista että hällä on tytär ,ei tule jouluna paketteja ei synttärikorttia ja tytär ei ole nähnyt isäänsä kahteen vuoteen.
        Eron aikaan häiritsi minua uhkailemalla tappamisella ja kävi hajoittamassa ulko oven ja rikkoi ulkokalusteet säpäleiksi kännipäissään.
        Äijä on jatkuvasti poliisin kanssa tekemisissä ja sillon kun oltiin vielä yhdessä poliisit huini nurkissa.
        Ei sellaiselle voi edes lasta antaa.

        sossun järjestämä tarkoitushakuinen "yksinhuoltaja"
        perättömin selvityksin, lausumin lapsen olosuhteista;
        tytär isälle asumaan, isän huoltoon, hoitoon- ja kasvatukseen, piste!!!


      • Diddiidiiuudilledong

        Höpö löpö,on sulla luppoaikaa keksiä.


      • Diddiidiiuudilledong
        Diddiidiiuudilledong kirjoitti:

        Höpö löpö,on sulla luppoaikaa keksiä.

        Höpö löpö,on sulla luppoaikaa sossun järjestämänä tarkoitushakuisena "yksinhuoltajana" keksiä;
        perättömin selvityksin, lausumin lapsen olosuhteista,
        tytär isälle asumaan, isän huoltoon, hoitoon- ja kasva-
        tukseen, piste!!!.


      • Anonyymi
        mitäsolet kirjoitti:

        sossun järjestämä tarkoitushakuinen "yksinhuoltaja"
        perättömin selvityksin, lausumin lapsen olosuhteista;
        tytär isälle asumaan, isän huoltoon, hoitoon- ja kasvatukseen, piste!!!

        Onneksi Timo ottanut isän roolin ja sinun ei tarvitse olla "lapsiesi" kanssa.


    • Kaikkieiolemiltänäyttää

      Voi olla syitä joita et tiedä ja jotka vaikuttavat lasten tapaamisiin. Miksi muutoin olisi olemassa valvotut tapaamiset ja valvotut vaihdot. Ei tarvitse olla näkyvästi päihteitä käyttävä tai lapsia kohtaan väkivaltainen. On monia jotka tekevät entisen perheensä elämästä helvetin vaikka ulkopuolisille näyttäytyykin normaalina isänä.
      Joten ei kannata heti tuomita. Et välttämättä tiedä kaikkea koska kaikkea ei välttämättä halua kertoa kaikille.

    • Ypöyksin2

      Kyllä meilläkin isä on ihan itse vierottaunut lapsista. Minulle olisi ollut tosi tärkeää, että hänellä ja lapsilla olisi ollut alusta alkaen läheiset välit, isä-lapsi -juttuja kuten on äiti-lapsi - juttuakin, mutta isää ei kiinnostanut mikään, halusi elää omaa elämäänsä, jossa minä ja varsinkin lapset oltiin vain tiellä. Nyt elää tyytyväisenä sinkkuelämää omien harrastustensa ja ystäviensä kanssa, ihan reilusti keski-ikäinen ihminen eli ei ole siitä kysymys, ettei olisi saanut nuoruudesta nauttia ennen perhettä. Ajattelin juuri tänään, että ehkä sitä ajatellaan, että miehellä on vapaus huolehtia lapsistaan JOS sattuu huvittamaan, naiset huolehtivat kuin monet eläimetkin jälkikasvustaan aina. Lapsia käy sääliksi.

    • Minkätaakseenjättää

      Meidän tapauksessa narsisti isä on itse vierottanut itsensä käytöksellä lapsia kohtaan. Minua se harmittaa.

      • Anonyymi

        Sehän on vain hyvä että pahasti häiriintynyt luonnevikainen pysyy poissa.


    • evastiina

      Kuule kyllä ne miehet ihan itse itsensä vieroittaa ja se mahdollinen uusi suttura joka käskyttäämiestä kuin rukkasta. Mies pelkää jäävänsä ilman siivoojaa ja kokkia, joten pakko sietää uutta eukkoa ja hänen määräyksiä. Ja kukapa antaisi omat lapsensa kenenkään vieraan haukuttavaksi ja kiusattavaksi. Ei kukaan joka lapsiaan rakastaa ja ne on ne äidit jotka heitä rakastaa kun mies hylkää ja vaihtaa lapsensa sutturoihin. Onneksi on äiti joka pitää lapsistaan huolta kun mies uskoo sutturoiden uhkausksiin, että joko lapset tai mää. Näin se menee. Meillä ainakin on ollut loistava elämä ilman miehen sutturoita onneksi mies ei koskaan pakottanut meitä näkemään heitä tai tunut sutturoita meille tai pakottanut meitä sinne. Tajusi että suturat vaan hankaloitaaa, haukkuu ja tekee kaikkensa että me riitaannutaan ja isä alkaa vihaa omaa lapsiaan. Mies ymmärsi että sutturat on meille huonoa seuraa eikä siksi käskenyt meitä koskaan heitä näkemän, ja lapset ovat todella onnellisia olleet, nyt jo aikuisia eikä vieläkään nähneet sutturoita. Minä olen mummi mutta mies parka ei ole nähnyt lapsenlapsiaan kun sutturat on sille tärkeempää kuin omat lapset, sen lapsetkin tietää siksi eivät halua olla missään tekemisisäs isänsä kanssa.

      • evästystiina

        Kuule kyllä ne naiset ihan itse itsensä vieroittaa ja se mahdollinen uusi nattura joka käskyttäämiestä kuin rukkasta. Nainen pelkää jäävänsä ilman siivoojaa ja kokkia, joten pakko sietää uutta ukkoa ja hänen määräyksiä. Ja kukapa antaisi omat lapsensa kenenkään vieraan haukuttavaksi ja kiusattavaksi. Ei kukaan joka lapsiaan rakastaa ja ne on ne isät jotka heitä rakastaa kun nainen hylkää ja vaihtaa lapsensa natturoihin. Onneksi on isä joka pitää lapsistaan huolta kun nainen uskoo natturoiden uhkausksiin, että joko lapset tai mää. Näin se menee.
        Meillä ainakin on ollut loistava elämä ilman naisen natturoita onneksi nainen ei koskaan pakottanut meitä näkemään heitä tai tuonut natturoita meille tai pakottanut meitä sinne. Tajusi että naturat vaan hankaloitaa, haukkuu ja tekee kaikkensa että me riitaannutaan ja äiti alkaa vihaamaan omaa lapsiaan. Nainen ymmärsi että natturat on meille huonoa seuraa eikä siksi käskenyt meitä koskaan heitä näkemän, ja lapset ovat todella onnellisia olleet, nyt jo aikuisia eikä vieläkään nähneet natturoita. Minä olen ukki mutta nainen parka ei ole nähnyt lapsen lapsiaan kun natturat on sille tärkeempää kuin omat lapset, sen lapsetkin tietää siksi eivät halua olla missään tekemisissä äitinsä kanssa.
        Opetttele kirjoittamaan!!!


    • yhnattura

      Kuule kyllä ne naiset ihan itse itsensä vieroittaa ja se mahdollinen vieraannuttaja "viranomainen" perättömin lausumin, srelvityksin tuomioistuimessa lapsen olosuhteista, joka käskyttää lasta kuin rukkasta. Nainen pelkää jäävänsä ilman siivoojaa ja kokkia, joten pakko sietää uutta ukkoa ja hänen määräyksiä. Ja kukapa antaisi omat lapsensa kenenkään vieraan haukuttavaksi ja kiusattavaksi.
      Ei kukaan joka lapsiaan rakastaa ja ne on ne isät, jotka heitä rakastaa kun nainen ja viranomainen hylkää ja vaihtaa lapsensa natturoihin. Onneksi on isä joka pitää lapsistaan huolta kun nainen uskoo natturoiden uhkauksiin, että joko lapset tai mää. Näin se menee. Meillä ainakin on ollut loistava elämä ilman naisen natturoita onneksi nainen ei koskaan pakottanut meitä näkemään heitä tai tuonut natturoita meille tai pakottanut meitä sinne. Tajusi että natturat vaan hankaloittaa, haukkuu ja tekee kaikkensa että me riitaannutaan ja äiti alkaa vihaamaan omia lapsiaan. Nainen ymmärsi että natturat on meille huonoa seuraa eikä siksi käskenyt meitä koskaan heitä näkemään, ja lapset ovat todella onnellisia olleet, nyt jo aikuisia eikä vieläkään nähneet natturoita. Minä olen ukki mutta nainen parka ei ole nähnyt lapsenlapsiaan kun natturat on sille tärkeempää kuin omat lapset, sen lapsetkin tietää siksi eivät halua olla missään tekemisissä äitinsä kanssa. OPETTELE KIRJOITTAMAAN!!!

    • hjyui

      Kyllä isä meilläkin vieroitti itsensä lapsistaan jo ennen eroa, sillä ei juuri koskaan ollut aikaa perheelle. Muita naisia ja iloista elämää mentiin.
      Jo eron jälkeen osasi varsin hyvin laskea omaksi hyväkseen kaiken, hakee lapset, mutta ei omaan kotiinsa, vaan vanhempiensa asuntoon, josta sitten mielin määrin voi harrastaa omia juttujaan ja jättää lapset ensi alkuun, kun olivat varsin pieniä isovanhemmille ja nyt sitten lapset saavatkin jäädä keskenään.

      Hiljalleen on alkanut ihmiset ympärillä huomata mikä tämäkin isä on. Nyt kun pitäisi malttaa olla lastensa kanssa ja ohjata heitä elämään, ei sitä tapahdu millään tasolla.

      Joten uskon, että kaikilla edes ole näitä isovanhempia, joille lykkäävät lapset ja silloin on jo syytä ajatella lasten turvallisuutta ja sopia vain valvotuista tapaamisista.

      On toki äitejäkin, jotka eron jälkeen kiivaasti kulkevat uuden kumppanin kanssa ja pienetkin lapset jätetään jopa yöksi kotiin, joka on todella järkyttävää.

      Minusta koskaan syyttely ja moite vaikka monesti syytä onkin johda mihinkään hyvään. Tarvitsemme tähän paljon lujempaa perhepolitiikkaa, jolla voitaisiin estää vanhempien välinpitämättömyys lapsia kohtaan.

      Erossa vain tapahtuu niin, että lasta ei voi halkaista, joten katkeruus on jätettävä ja nähtävä se lapsen tilanne oikein, sen uuden kumppanin pitää olla vasta oman lapsen jälkeen ei koskaan ennen ja on osattava elää perhe-elämää eikä sinkkuelämää myös eron jälkeen.
      Se nuoruus on takana ja sitä ei takaisin saa, sekin on ymmärrettävä, vaikka olisi erehtynyt lapsia hankkimaan.
      Lapset kasvavat ja koittaa monia vuosia, jolloin voi jo hieman tasoittuneena nauttia vaikka uuden kumppanin kanssa elämästä, saattaisi olla jo parasta aikaa elämässä kun se höyhötys jäisi pois.

      • hjyui

        Kyllä äiti meilläkin vieroitti lapset tarkoitushakuisesti omasta isästään- ja suvustaan yhteistyössä Raision kaupungin "lasten-suojelun-" vieraannuttaja "viranomaisten" kanssa perättömin selvityksin, lausumin; lapsen tarkoitushakuisin vieraannuttamisin, manipulaatioin, vainoamisin "viranomais-" menettelyssä jo ennen eroa, eikä sillä vieraannuttaja "äidillä"
        juuri koskaan ollut aikaa perheelle.

        Muita miehiä ja iloista elämää mentiin. Jo eron jälkeen osasi varsin hyvin laskea omaksi hyväkseen kaiken, hakee lapset,
        mutta ei omaan kotiinsa, vaan vieraannuttaja "viranomaisten" asuntoon ym. ventovieraille ihmisille, naapurin "yksinhuoltaja- ruikuille", sitten mielin määrin voi harrastaa omia juttujaan ja jättää lapset ensi alkuun, kun olivat varsin pieniä naapureille ja nyt sitten lapset saavatkin jäädä keskenään.

        Hiljalleen on alkanut ihmiset ympärillä huomata mikä tämäkin
        vieraannuttaja "äiti" tarkoitushakuisen vieraannuttaja "viranomais-" menettelyn suojissa on. Nyt kun pitäisi malttaa
        olla lastensa kanssa ja ohjata heitä elämään, ei sitä tapahdu millään tasolla.

        Joten uskon, että kaikilla edes ole näitä isovanhempia, joille lykkäävät lapset ja silloin on jo syytä ajatella lasten
        turvallisuutta ja sopia isän yksinhuollosta, lasten asumisesta
        omalla isällään ja vieraannuttaja "äidin- ja viranomaisten" valvotuista tapaamisista.

        On toki viranomaisiakin, jotka eron jälkeen kiivaasti kulkevat uuden kumppanin kanssa ja pienetkin lapset jätetään jopa
        yöksi kotiin, joka on todella järkyttävää.

        Minusta koskaan syyttely ja moite vaikka monesti syytä onkin johda mihinkään hyvään. Tarvitsemme tähän paljon lujempaa perhepolitiikkaa, jolla voitaisiin estää vieraannuttaja "äitien- ja viranomaisten"välinpitämättömyys lapsia kohtaan.

        Erossa vain tapahtuu niin, että lasta ei voi halkaista, joten vieraannuttaja "äitien- ja viranomaisten" katkeruus on jätettävä ja nähtävä se lapsen tilanne oikein, sen uuden kumppanin pitää olla vasta lapsen omien vanhempien jälkeen ei koskaan ennen ja on osattava elää perhe-elämää eikä sinkkuelämää myös eron jälkeen.

        Se nuoruus on takana ja sitä ei takaisin saa, sekin on ymmärrettävä, vaikka olisi erehtynyt lapsia hankkimaan.
        Lapset kasvavat ja koittaa monia vuosia, jolloin voi jo hieman tasoittuneena nauttia vaikka uuden kumppanin kanssa elämästä
        ilman lapsia, saattaisi olla jo parasta aikaa elämässä kun se katkeruus jäisi vieraannuttaja "äidiltä" pois.


    • pölkkkk

      Lapsillani on kaksi eri isää. Toinen mies on hyvä isä lapselleen, ja tapaa lasta joka toisen viikon. Minulla ei ole mitään syytä estää hänen isyyttään. Vaikka eromme aikoinaan oli toki riitaisa, ja siihen liittyi exän pettäminen yms, niin asia ei liity millään tavalla lapseen. Kunnioitamme toinen toisiamme vanhempina. Kunnioitamme myös sitä, että asiat hoidetaan etukäteen sopien yms, eli siitä pidetään puolin ja toisin kiinni, mitä on luvattu. Molemmat myös osallistumme taloudellisesti lapsen elatukseen. Joustamme paljon molempiin suuntiin, koska pystymme keskustelemaan asioista ystävällisen asiallisesti.

      Toinen "isä" on henkisesti sairas. Hän ei osaa muuta kuin valehdella kerta toisensa jälkeen, myös lapselle. Hän haukkuu kaikki, koska hän on jokaisen tilanteen "uhri". Hän suuttuu myös lapselle, jos ei saa tältä haluamaansa huomiota. Lapsi ei halua mennä isälleen, eikä isä juuri koskaan muka ehdi lasta näkemäänkään. Minä en estä tapaamisia, jotka sopimukseen on kirjattu. Hyvin harvoin isä silti lastaan tapaa. Silloin harvoin kun hän saa päähänsä lasta tavata, hän ehdottaa aina ajankohtaa, joka ei sopparissa ole. Tämä on tarkoituksellista... Näissä tilanteissa en jousta, koska en näe mitään syytä tukea sellaista isä-suhdetta, jossa isä on henkisesti sekaisin, eikä lapsi halua edes mennä. Olen kuullut lapsen isältä, että minä yritän vieroittaa lasta. Hehheh... Näin kehtaa siis sanoa "isä", joka saattaa hyvällä omatunnolla elellä vaikka 2 kuukautta ilman että edes soittaa lapselleen. (Ihan vapaasti saisi lapsen kanssa soitella vaikka päivittäin, ja tavatakin jopa toinen viikko monta päivää. Tapaamisia toteutuu ehkä joka toinen kuukausi muutaman tunnin pätkä.)

      Hyvän ystäväni, miespuolisen, elämää olen läheltä seurannut. Hänen lapsensa äiti toden totta pyrkii vieroittamaan lasta isästään. Mitään järjellistä syytä ei ole. Katkeruuteen ei ole syytä, koska nainen itse on halunnut lapsen yksin kasvattaa. Ei siis ole taustalla mitään pettämisiä tai loukkauksia miehen suunnalta. Nainen vaikuttaa suunnattoman katkeralta siitä, että mies yksinkertaisesti haluaa olla lapsensa elämässä, eikä nainen voikaan täysin omia lasta itselleen.

      Tarinoita on siis varmasti paljon erilaisia. Jokainen tarina on yksilöllinen.

    • Vanhempiakinonmoneksi

      Ei aina ole kyse katkeruudesta. Paljon tiedän ikävä kyllä isiä jotka eivät lapsistaan eron jälkeen perusta. Perutaan tapaamisia tai unohdetaan koko lapsi. Elatusmaksuista riidellään kun ei haluta maksaa mitään. Nämä isät ovat haitaksi sekä hyville iseille jotka lapsistaan välittävät sekä äideille joita ei kukaan usko kun he alkavat väittämään äitiä vieraannuttajaksi. Myös lapsiaan vieraannuttavat äidit ovat haitaksi hyville iseille sekä äideille joiden lasten isät eivät oikeasti kykene huolehtimaan lapsistaan.
      Mutta maailma kantaa päällä monenlaisia ihmisiä.

    • Vanhempiakinonmoneksi

      Ei aina ole kyse katkeruudesta. Paljon tiedän ikävä kyllä vieraannuttaja "äitejä- ja viranomaisia", jotka eivät lapsistaan
      eron jälkeen perusta. Perutaan tapaamisia tai unohdetaan
      koko lapsi. Elatusmaksuista riidellään kun ei haluta sopia
      yhteishuollosta, vuoroasumisesta/ tapaamisoikeudesta,
      maksaa mitään. Nämä äidit ovat haitaksi sekä hyville iseille
      jotka lapsistaan välittävät sekä iseille, joita ei kukaan usko
      kun he alkavat väittämään äitiä ja viranomaisia
      vieraannuttajaksi. Myös lapsiaan vieraannuttavat äidit ovat haitaksi hyville iseille sekä äideille joiden lasten äidit eivät
      oikeasti kykene huolehtimaan lapsistaan.
      Mutta maailma kantaa päällä monenlaisia ihmisiä.

    • kliop

      Hyi sentään, sinä joka vääristät kirjoituksia, olet todella terapian tarpeessa. No vaatii aika paljon kirjoittaa toisen asiallinen kirjoitus uudelleen, jossa muuttaa sanoja eli aivan toisenlaiseksi koko kirjoituksen.
      todella sairas mieli voin tehdä noin, mutta samalla näistä keskusteluista putoaa pohja, sillä valhe on aina valhe ja nyt kukaan ei voi enää tietää mikä on valhe ja mikä ei.

      • kliop

        Hyi sentään, sinä joka vääristät lasten lausuntoja, kirjoituksia
        tuomioistuimessa perättömin selviityksin, lausumin sairaassa "viranomais-" menettelyssä yhteistyössä vieraannuttaja "äidin" kanssa olet todella terapian tarpeessa. No vaatii aika paljon kirjoittaa toisen asiallinen lausunto, kirjoitus asumisestaan
        myös omalla isällään, oman isänsä huollossa, hoidossa- ja kasvatuksessa uudelleen, jossa muuttaa lapsen sanoja eli aivan toisenlaiseksi koko lausuman, kirjoituksen. Todella sairas mieli voin tehdä noin, mutta samalla näistä keskusteluista putoaa pohja, sillä vieraannuttaja "äidin- ja viranomaisten"valhe, siis perätön selvitys, lausuma tuomioistuimessa lapsen olosuhteista on aina valhe ja nyt kukaan ei voi enää tietää mikä on valhe ja mikä ei.


    • xWiekas

      Hyppää katolta T:YgisenJogine

      • Wiekasx

        Hyppää katolta T:YgisenJoginee


    • Moikkamoikivaapäivää

      Onneksi tiedän itse tilanteeni enkä näistä nettihöpinöistä vedä hernettä nenään. Huolehdin lapsistani ja piste. Isä saa ,jos kiinnostaa,kysyä kuulumiset ja tavata. Tosin ei ole lapsille vaivautunut ilmoittamaan milloin näkisi. Ei tiedetä edes missä asuu. Paikkakunnat vaihtuu. Keskitymme arkeen ja normaaliin elämää .

    • Moikkamoikivaapäivää

      Onneksi tiedän itse tilanteeni enkä näistä nettihöpinöistä vedä hernettä nenään. Huolehdin lapsistani ja piste. Äiti saa ,jos kiinnostaa, kysyä kuulumiset ja tavata. Tosin ei ole lapsille vaivautunut ilmoittamaan milloin näkisi. Ei tiedetä edes missä asuu. Paikkakunnat vaihtuu. Keskitymme arkeen ja normaaliin elämää .

      • Olenpipipää

        Onneksi tiedän itse tilanteeni enkä näistä nettihöpinöistä vedä hernettä nenään. Huolehdin lapsistani ja piste. Vieraannuttaja "isä" saa ,jos kiinnostaa, kysyä kuulumiset ja tavata. Tosin ei ole lapsille vaivautunut ilmoittamaan milloin näkisi. Ei tiedetä edes missä asuu. Paikkakunnat vaihtuu. Keskitymme arkeen ja normaaliin elämää .


      • Oletkopipipää
        Olenpipipää kirjoitti:

        Onneksi tiedän itse tilanteeni enkä näistä nettihöpinöistä vedä hernettä nenään. Huolehdin lapsistani ja piste. Vieraannuttaja "isä" saa ,jos kiinnostaa, kysyä kuulumiset ja tavata. Tosin ei ole lapsille vaivautunut ilmoittamaan milloin näkisi. Ei tiedetä edes missä asuu. Paikkakunnat vaihtuu. Keskitymme arkeen ja normaaliin elämää .

        Onneksi tiedän itse tilanteeni enkä näistä nettihöpinöistä vedä hernettä nenään. Huolehdin lapsistani ja piste. Vieraannuttaja "äiti" saa, jos kiinnostaa, kysyä kuulumiset ja tavata. Tosin
        ei ole lapsille vaivautunut ilmoittamaan milloin näkisi. Ei tiedetä edes missä asuu. Paikkakunnat vaihtuu. Keskitymme arkeen ja normaaliin elämään....


      • Anonyymi
        Oletkopipipää kirjoitti:

        Onneksi tiedän itse tilanteeni enkä näistä nettihöpinöistä vedä hernettä nenään. Huolehdin lapsistani ja piste. Vieraannuttaja "äiti" saa, jos kiinnostaa, kysyä kuulumiset ja tavata. Tosin
        ei ole lapsille vaivautunut ilmoittamaan milloin näkisi. Ei tiedetä edes missä asuu. Paikkakunnat vaihtuu. Keskitymme arkeen ja normaaliin elämään....

        Onneksi tiedän itse tilanteeni enkä näistä nettihöpinöistä vedä hernettä nenään.

        Huolehdin lapsistani ja piste. Vieraannuttaja "isä" saa, jos kiinnostaa, kysyä kuulumiset ja tavata. Tosin ei ole lapsille vaivautunut ilmoittamaan milloin näkisi. Ei tiedetä edes missä asuu. Paikkakunnat vaihtuu. Keskitymme arkeen ja normaaliin elämää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi tiedän itse tilanteeni enkä näistä nettihöpinöistä vedä hernettä nenään.

        Huolehdin lapsistani ja piste. Vieraannuttaja "isä" saa, jos kiinnostaa, kysyä kuulumiset ja tavata. Tosin ei ole lapsille vaivautunut ilmoittamaan milloin näkisi. Ei tiedetä edes missä asuu. Paikkakunnat vaihtuu. Keskitymme arkeen ja normaaliin elämää

        Miksi vieraannuttajaisä haluaa noudattaa perätöntä lausuntoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi vieraannuttajaisä haluaa noudattaa perätöntä lausuntoa?

        Miksi vieraannuttaja äiti haluaa noudattaa perätöntä lausuntoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi vieraannuttajaisä haluaa noudattaa perätöntä lausuntoa?

        Miksi Raision perhepalvelut haluaa noudattaa omaa perätöntä lausuntoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi vieraannuttaja äiti haluaa noudattaa perätöntä lausuntoa?

        Siksi koska hän ei halua, että lasten ex-isä olisi hänen lasten kanssa tekemisissä. Varmaan samasta syystä ex-isäkin noudattaa perätöntä päätöstä.


      • Anonyymi

        Miksi Raision perhepalvelut haluaa noudattaa omaa perätöntä lausuntoa?Miksi Raision perhepalvelut haluaa noudattaa omaa perätöntä lausuntoa?


      • Anonyymi

        Miksi Raision perhepalvelut haluaa noudattaa omaa perätöntä lausuntoa, mikä on huono juttu ?Miksi Raision perhepalvelut haluaa noudattaa omaa perätöntä lausuntoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Raision perhepalvelut haluaa noudattaa omaa perätöntä lausuntoa, mikä on huono juttu ?Miksi Raision perhepalvelut haluaa noudattaa omaa perätöntä lausuntoa?

        Varmastikin siksi, että he pyrkivät suojelemaan lapsia. He eivät halua, että olet heidän kanssa tekemisissä ja toisaalta he myös kunnioittavat päätöstäsi noudattaa perättömäksi todettua lausuntoa. Eihän heillä ole minkäänlaista valtaa oikeastaan puuttua vanhempien asioihin, sillä he eivät ole sopijaosapuolen asemassa täysin vanhempien vallankäyttöön kuuluvassa asiassa.


    • Anonyymi

      Mistä lie tiesit ettei lasten isä ollut myös lapsille v-mäinen?

    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6163
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3936
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2319
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1373
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe