Uus-suomalaiset mikä tilanne.

siirtokunnissa-juurikin

Ovatkos tavoiltaan joukkoon sulautuneet, vakos toisinpäin pitäisi kantaväen muuttua.
Pitävätkös ns. itsensä jo omatoimisesti leivässä.

31

324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hahhhaahamepäällä

      Meidänhän se on kait sulaudutava, joten pitänee ruveta kuleksimaan muijan hame päällä, ja saunapyyhe päässä kylällä? Tietysti erotun porukasta kun mulla ei ole älypuhelinta mitä rapsuttaa kaupassa ja huutaa puhelimeen välillä, vaan on tavallinen parinkympin vanha kännykkä!

    • Asiaton aloitus.
      Ilmo tehty. Sanokaa jutulle bye bye.
      🐃... ... ...😲

      • storballekalle

        Sanoo vanhapiika katkerana.


      • Vihapuhetta

        Vihapuhetta.


    • Kuinka-edelle.pukkaavat

      Vai ei päätäjien puolesta tarjota lapiota näille käteen, olisisihan jo aika näitten työntekoon tottua.
      Pukataan varmaan tämävuonna se 0,5 milliä näille ylimäärästä viihteelisyys jetkaan.
      Mitähän kantavälle---

    • aika.messevää

      Nyt on tutkittu että muslimien radikalisoituminen ei johdu rasismista, vaan se johtuu ghettolähiöiden väkivallasta johon mamut ovat itse syypäitä.

      • kyllä-tosi-näin

        Eihän nämä tavoistaan -kuin uskoistaan luovu, muitten pitäisi näille alistua ruakihaville.


    • Jordikkana

      Aloittajarunkku, mikä tilanne? Joko käsi parani? Entä esinahan ihottuma?

      • ruuhitettua-ikääsä

        Joo leipä on kaikille tärkeä noin niikuin kuvainollisesti.
        -Jootta pitävätkös ihtesä leivässä, vaikos ainavaan ruuhta kiertävät.


      • tirsk.tirsk

        Kyselee gay-pekan äänestäjä...hihihihihihih!


    • newspeak

      nyt kun sitä puoluetta ei ole enää, näitä voi ihan vapaasti nimittää termillä
      nuorsuomalaiset, eli nusut.

    • newspeak

      nyt kun sitä puoluetta ei ole enää, näitä voi ihan vapaasti nimittää termillä
      nuorsuomalaiset, eli nusut.

    • Asiationta mökellystä.
      Ilmo tehty.
      🐃... ... ...😲

      • enziu

        Joopa joo, kun ei päästä ouluun niin lyödään pikku vokki tuleen, sellasia matuja, tämän päivän YLE uutiset


      • monookenkää
        enziu kirjoitti:

        Joopa joo, kun ei päästä ouluun niin lyödään pikku vokki tuleen, sellasia matuja, tämän päivän YLE uutiset

        Ulos maasta vaan paskakasa äkkiä.


    • pihaponkaaja

      Olen joskus katsellut yläasteen pihalla olevia koulukkaita: valkonaamat ja uuslieksalaiset ovat aivan eri ryhmissä, minkäänlaista integraatiota siellä pihamaalla ei ole nähtävissä. Mielestäni tulevaisuus ei siis näytä kovin toiveita herättävältä.

    • nukkukaapu

      Missähän vika?
      Ettei vaan olisi valkonaamojen vanhemmissa, puhu,alla pas-kaa lapsille heidät saa manipoluitua ulkomaalaisten vihaajiksi.

      • mitä-täällä-jetkaavat

        Haeas ( muslimit eurooppa ), mikä kaaos siellä jo on.


      • mihkään-tarttumatta

        Kuinkahan vetkat ovat tämänkin päivän retkotelleet---


    • tosiLBTG

      Useiden muslimimaista tulleiden turvapaikanhakijoiden arvomaailma keskiaikainen, kertoo uusi tutkimus.

      Kyselyyn vastanneista 44,2% katsoi, että miestään pettänyttä naista kohtaan harjoitettu väkivalta on oikeutettua. Tutkimuksessa haastatelluista naisista 44,3% vastusti kättelyä miesten kanssa.

      Tutkimus paljasti myös laajaa homoseksuaalien ja juutalaisten vastaisuutta: puolet vastaajista arvioi homoseksuaalisuuden olevan kuolemansynti, ja 54,5% uskoi juutalaisten olevan ryhmäkeskeisiä ja hyväksyvän vain toiset juutalaiset.

      • eimithään

        Mitään järkeä ei olekkaan haalia tänne väkeä joilla arvot, ovat jääneet keski-ajalle.


      • tulevaisuudenairut

        Niin ja tämmöistä porukkaa meille oikein haalimalla haalitaan! Tulevaisuus näyttää huonolta.


    • Vöhönlaisesti rassehen kommentit viipyvät ku ree ilmoa ylläoudolle.

      • tämä-ei-hyvä-pääty

        Yksikin piisaa kunhan on näkösällä, mitä tuputtaminen suomelle hallaa pukkaa.
        Muutamassa vudessa on valtion velkakelloon napsahtanut 10-miljardia lisää.
        -silti vain nassutelijat nassuttellee vetkasti-


    • ahartyghgth

      Miksi ruotsissa meinaavat ottaa armeijan porukkaa kaduille hillitsemään matujengiläisiä? Koskahan suomessa moinen tapahtuu!

      • ei-ongelmia-ei

        Sitten kuin päätäjämme sen tajuavat, putsaus on helppo nakki-


    • aika.nannaa

      Kyllä hyvin menee kun laittomatkin saavat täyden ylläpidon.

    • kuccahattutäti

      Oikein hyvin sulautuneet,,päätellen vaaleamman ruskeista mukuloista kanta-suomalaisten äitien kainalossa. Lieksa muuttuu,eikä auringon otolle ole tarvista kohta kenelläkään.

    • keitaiden-etsijät

      Miten löysivät tällaisen keitaan- kuin liekan jossa annetaan elämänikuinen elatus-
      -mitään tekemättä ?

    • pötövskiv

      Ei liekalainen miksikään muutu, suu auki vain molottaa katsoa ulkomailta tulevia ja saman jättää kasvatuksessaan pennuilleen. Umpitollot.

    • pötöspersekiv

      Voitaisiin ottaa matuista mallia lieksassa, tai koko suomessa ja ruveta mellakoimaan ja hajottaa kaikki kaduilla, polttaa autoja ja ryöstää kauppoja! Sitten voitaisiin valittaa ulkomaita myöten miten huonosti meitä on kohdeltu, ja ruvetaan vaatimaan ulkomaanapua? Osa ihmisistä voisi lähteä ulkomaille tekemään pommi iskuja ja puukottamaan kaduilla kulkijoita,,,sehän olisi paljon parempaa elämää!
      Ei ainakaan olsi kasvatuksen syytä!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      72
      2104
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1416
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1403
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      967
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      364
      893
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe