Ovatkos tavoiltaan joukkoon sulautuneet, vakos toisinpäin pitäisi kantaväen muuttua.
Pitävätkös ns. itsensä jo omatoimisesti leivässä.
Uus-suomalaiset mikä tilanne.
31
281
Vastaukset
- hahhhaahamepäällä
Meidänhän se on kait sulaudutava, joten pitänee ruveta kuleksimaan muijan hame päällä, ja saunapyyhe päässä kylällä? Tietysti erotun porukasta kun mulla ei ole älypuhelinta mitä rapsuttaa kaupassa ja huutaa puhelimeen välillä, vaan on tavallinen parinkympin vanha kännykkä!
Asiaton aloitus.
Ilmo tehty. Sanokaa jutulle bye bye.
🐃... ... ...😲- storballekalle
Sanoo vanhapiika katkerana.
- Vihapuhetta
Vihapuhetta.
- Kuinka-edelle.pukkaavat
Vai ei päätäjien puolesta tarjota lapiota näille käteen, olisisihan jo aika näitten työntekoon tottua.
Pukataan varmaan tämävuonna se 0,5 milliä näille ylimäärästä viihteelisyys jetkaan.
Mitähän kantavälle--- - aika.messevää
Nyt on tutkittu että muslimien radikalisoituminen ei johdu rasismista, vaan se johtuu ghettolähiöiden väkivallasta johon mamut ovat itse syypäitä.
- kyllä-tosi-näin
Eihän nämä tavoistaan -kuin uskoistaan luovu, muitten pitäisi näille alistua ruakihaville.
- Jordikkana
Aloittajarunkku, mikä tilanne? Joko käsi parani? Entä esinahan ihottuma?
- ruuhitettua-ikääsä
Joo leipä on kaikille tärkeä noin niikuin kuvainollisesti.
-Jootta pitävätkös ihtesä leivässä, vaikos ainavaan ruuhta kiertävät. - tirsk.tirsk
Kyselee gay-pekan äänestäjä...hihihihihihih!
- newspeak
nyt kun sitä puoluetta ei ole enää, näitä voi ihan vapaasti nimittää termillä
nuorsuomalaiset, eli nusut. - newspeak
nyt kun sitä puoluetta ei ole enää, näitä voi ihan vapaasti nimittää termillä
nuorsuomalaiset, eli nusut. Asiationta mökellystä.
Ilmo tehty.
🐃... ... ...😲- enziu
Joopa joo, kun ei päästä ouluun niin lyödään pikku vokki tuleen, sellasia matuja, tämän päivän YLE uutiset
- monookenkää
enziu kirjoitti:
Joopa joo, kun ei päästä ouluun niin lyödään pikku vokki tuleen, sellasia matuja, tämän päivän YLE uutiset
Ulos maasta vaan paskakasa äkkiä.
- pihaponkaaja
Olen joskus katsellut yläasteen pihalla olevia koulukkaita: valkonaamat ja uuslieksalaiset ovat aivan eri ryhmissä, minkäänlaista integraatiota siellä pihamaalla ei ole nähtävissä. Mielestäni tulevaisuus ei siis näytä kovin toiveita herättävältä.
- nukkukaapu
Missähän vika?
Ettei vaan olisi valkonaamojen vanhemmissa, puhu,alla pas-kaa lapsille heidät saa manipoluitua ulkomaalaisten vihaajiksi.- mitä-täällä-jetkaavat
Haeas ( muslimit eurooppa ), mikä kaaos siellä jo on.
- mihkään-tarttumatta
Kuinkahan vetkat ovat tämänkin päivän retkotelleet---
- tosiLBTG
Useiden muslimimaista tulleiden turvapaikanhakijoiden arvomaailma keskiaikainen, kertoo uusi tutkimus.
Kyselyyn vastanneista 44,2% katsoi, että miestään pettänyttä naista kohtaan harjoitettu väkivalta on oikeutettua. Tutkimuksessa haastatelluista naisista 44,3% vastusti kättelyä miesten kanssa.
Tutkimus paljasti myös laajaa homoseksuaalien ja juutalaisten vastaisuutta: puolet vastaajista arvioi homoseksuaalisuuden olevan kuolemansynti, ja 54,5% uskoi juutalaisten olevan ryhmäkeskeisiä ja hyväksyvän vain toiset juutalaiset.- eimithään
Mitään järkeä ei olekkaan haalia tänne väkeä joilla arvot, ovat jääneet keski-ajalle.
- tulevaisuudenairut
Niin ja tämmöistä porukkaa meille oikein haalimalla haalitaan! Tulevaisuus näyttää huonolta.
Vöhönlaisesti rassehen kommentit viipyvät ku ree ilmoa ylläoudolle.
☻- tämä-ei-hyvä-pääty
Yksikin piisaa kunhan on näkösällä, mitä tuputtaminen suomelle hallaa pukkaa.
Muutamassa vudessa on valtion velkakelloon napsahtanut 10-miljardia lisää.
-silti vain nassutelijat nassuttellee vetkasti-
- ahartyghgth
Miksi ruotsissa meinaavat ottaa armeijan porukkaa kaduille hillitsemään matujengiläisiä? Koskahan suomessa moinen tapahtuu!
- ei-ongelmia-ei
Sitten kuin päätäjämme sen tajuavat, putsaus on helppo nakki-
- aika.nannaa
Kyllä hyvin menee kun laittomatkin saavat täyden ylläpidon.
- kuccahattutäti
Oikein hyvin sulautuneet,,päätellen vaaleamman ruskeista mukuloista kanta-suomalaisten äitien kainalossa. Lieksa muuttuu,eikä auringon otolle ole tarvista kohta kenelläkään.
- keitaiden-etsijät
Miten löysivät tällaisen keitaan- kuin liekan jossa annetaan elämänikuinen elatus-
-mitään tekemättä ? - pötövskiv
Ei liekalainen miksikään muutu, suu auki vain molottaa katsoa ulkomailta tulevia ja saman jättää kasvatuksessaan pennuilleen. Umpitollot.
- pötöspersekiv
Voitaisiin ottaa matuista mallia lieksassa, tai koko suomessa ja ruveta mellakoimaan ja hajottaa kaikki kaduilla, polttaa autoja ja ryöstää kauppoja! Sitten voitaisiin valittaa ulkomaita myöten miten huonosti meitä on kohdeltu, ja ruvetaan vaatimaan ulkomaanapua? Osa ihmisistä voisi lähteä ulkomaille tekemään pommi iskuja ja puukottamaan kaduilla kulkijoita,,,sehän olisi paljon parempaa elämää!
Ei ainakaan olsi kasvatuksen syytä!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2422561Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101888Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse761883Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki821338- 651248
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171218TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161078Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901070Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42924- 71923