Ratsastus Dommareissa

Hippu

Onko kenelläkään kokemuksia ratsastusksesta siellä? Itse lähdössä Puerto Plataan ja ois tarkoitas ratsastella.

6

1144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sm84

      Ei oo kyllä kokemusta ratsastamisesta, mutta olen kyllä ollut Dominissa, Puerto Platassa ja ihastuin heti! Aivan ihana paikka. No mut pidä hauskaa siellä, itekkin toivon että pääsen sinne vielä joskus uudestaan!

      • Puerto Plata

        Pääsin ratsastamaan maailman suurimmalla härällä


    • sisar

      ratsastustalleja lähistöllä on, itse en tosin osaa neuvoa tarkemmin, mutta kannattaa kysyä esim hotellin respasta tai oppaalta, he kyllä tietää neuvoa paikat. itse kävin 4 vuotta sitten ratsastamassa, olin Sosuassa ja tuolloin Aurinkomatkat järjesti retkenä ratsastus-reissuja. Tuolloin mentiin ensin viidakossa, yliteltiin puroja/jokia ja saavuttiin merenrantaan, joka oli monta kilometriä pitkä ja siellä oli aivan mahtava antaa hevosen laukata täysillä. Ratsastus kesti useamman tunnin, välillä syötiin jotain pientä rannalla ja sitten taas jatkettiin. hieno kokemus. Mukana oli niin ensikertalaisia kuin kokeitakin ja sitä mukaa hevosetkin valittiin tallilla.
      Jos sulla onmahdollisuus mennä ratsastamaan, niin kannattaa, hieno kokemus ja jos sitä on harrastanut muutenkin, niin pidät siitä siellä varmaankin paljon.
      Hauskaa lomaa!

    • Hippu

      ..tiedoista. =) Vielä sellasta utelisin että millaisissa varusteissa siellä ratsastellaan? Sortseissa vai kannattaako ottaa omat ridaushousut mukaan?

      • sisar

        Pärjäät ihan housuilla, jos et halua ottaa mukaan laukun täytteeksi erikseen ratsastushousuja. Pitkät housut tietysti parhaat, shortseissa vai saada satulasta hiertymiä ja oksat tms voi raapia sääriä. Lenkkarit on ok, tosin ei tietty mitkään parhaat, mutta menee ok. Kypärän saa tallilta.
        Jos viidakossa menee niin tietty jotain hyttyskarkotetta kannattaa laittaa iholle.
        Hevosia ohjataan hieman erityylillä kuin täällä kotimaassa eli pidetään molemmat ohjat kädessä ja molemmista ohjista vedetään joko oikealle tai vasemmalle, kumpaan suuntaan haluaa hevosen kääntyvän. Vähän niinkuin lännen-tyyliin.
        Hevosetkin on hieman pinenmpi kokoisia kuin täällä meillä.
        Hauskoja hetkiä!


    • mickey

      Kävin monta kertaa ja tykkäsin!!!Suosittelen lorilar fine horses tallia , hinnat vaihtelee reissun mukaan 30-50 dollaria.Lyhin on auringon laskun ratsastus ja pisin kokopäivä retki.Hevoset on todella hyvin hoidettuja ja hlökunta asiansa osaavaa!Kannattaa käydä kokeilemassa!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1355
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1086
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      78
      910
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      817
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      65
      747
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      708
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      701
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      61
      694
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      43
      675
    Aihe