Olen jonkun aikaa sitten ostanut JVC DR-M10 tallentavan dvd-soittimen mutta tallennus ei onnistu. Olen kokeillut monia eri tyhjiä dvd-levyjä joiden pitäisi olla yhteensopivia laitteen kanssa mutta aina kun laitan tyhjän dvd-levyn laitteen sisään tulee vaan ilmoitus "disc error". Mikä ihme mahtaa mättää? Mitä tyhjiä dvd-levyjä te muut olette käyttäneet ko. laitteen kanssa?
JVC DR-M10 tallennusongelma
5
1902
Vastaukset
..ole ollut mitään ongelmia ko.laitteen kanssa. Olen tallentanut Panasonicin DVD-Ram levyille ja TDK:n DVD-RW levyille. Olethan varmasti hankkinut oikeita levyä, etkä yritä esim tallentaa " " levyille, sillä Panasonic tallentaa VAIN "-" levyille.
- ukki
Ei mitään ongelmia ole ollut. Olen käyttäny Maxellia ja JVC:n omia merkkejä , siis -R ja -RW. Plus -merkkisiä se ei huoli.
- Lefa1
Ei ole minullakaan ollut kertaakaan mitään ongelmia.
Levyt
DVD-Ram Panasonic (sekä kasetissa että ilman)
DWD-RW TDK ja Traxdata
DVD-R Lidlistä ostetut halpalevyt
Elleivät -R ja -RW levyt tosiaan toimi, kannattaa heti otta yhteys huoltoon. Toimiiko koneessasi edes DVD-Ram?- Purppura1234
Kiitti kovasti kaikille. En edes tiennyt että on erikseen dvd-rw ja dvd rw levyjä :/ Taisi ongelma selvitä :)
- petekki
Täältä voi löytyä apua ja myös löytyy hyväksi havaitut levyt. http://www.videohelp.com/dvdplayers
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k502244Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖25988Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82952Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11914- 68873
Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt54853Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me121842Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10773vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22753Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49749