Olen jonkun aikaa sitten ostanut JVC DR-M10 tallentavan dvd-soittimen mutta tallennus ei onnistu. Olen kokeillut monia eri tyhjiä dvd-levyjä joiden pitäisi olla yhteensopivia laitteen kanssa mutta aina kun laitan tyhjän dvd-levyn laitteen sisään tulee vaan ilmoitus "disc error". Mikä ihme mahtaa mättää? Mitä tyhjiä dvd-levyjä te muut olette käyttäneet ko. laitteen kanssa?
JVC DR-M10 tallennusongelma
5
1910
Vastaukset
..ole ollut mitään ongelmia ko.laitteen kanssa. Olen tallentanut Panasonicin DVD-Ram levyille ja TDK:n DVD-RW levyille. Olethan varmasti hankkinut oikeita levyä, etkä yritä esim tallentaa " " levyille, sillä Panasonic tallentaa VAIN "-" levyille.
- ukki
Ei mitään ongelmia ole ollut. Olen käyttäny Maxellia ja JVC:n omia merkkejä , siis -R ja -RW. Plus -merkkisiä se ei huoli.
- Lefa1
Ei ole minullakaan ollut kertaakaan mitään ongelmia.
Levyt
DVD-Ram Panasonic (sekä kasetissa että ilman)
DWD-RW TDK ja Traxdata
DVD-R Lidlistä ostetut halpalevyt
Elleivät -R ja -RW levyt tosiaan toimi, kannattaa heti otta yhteys huoltoon. Toimiiko koneessasi edes DVD-Ram?- Purppura1234
Kiitti kovasti kaikille. En edes tiennyt että on erikseen dvd-rw ja dvd rw levyjä :/ Taisi ongelma selvitä :)
- petekki
Täältä voi löytyä apua ja myös löytyy hyväksi havaitut levyt. http://www.videohelp.com/dvdplayers
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 754321
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans1104069BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1612631Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa582527Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?672387- 1352132
Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik422087- 501973
- 631730
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?551730