Olen jonkun aikaa sitten ostanut JVC DR-M10 tallentavan dvd-soittimen mutta tallennus ei onnistu. Olen kokeillut monia eri tyhjiä dvd-levyjä joiden pitäisi olla yhteensopivia laitteen kanssa mutta aina kun laitan tyhjän dvd-levyn laitteen sisään tulee vaan ilmoitus "disc error". Mikä ihme mahtaa mättää? Mitä tyhjiä dvd-levyjä te muut olette käyttäneet ko. laitteen kanssa?
JVC DR-M10 tallennusongelma
5
1894
Vastaukset
..ole ollut mitään ongelmia ko.laitteen kanssa. Olen tallentanut Panasonicin DVD-Ram levyille ja TDK:n DVD-RW levyille. Olethan varmasti hankkinut oikeita levyä, etkä yritä esim tallentaa " " levyille, sillä Panasonic tallentaa VAIN "-" levyille.
- ukki
Ei mitään ongelmia ole ollut. Olen käyttäny Maxellia ja JVC:n omia merkkejä , siis -R ja -RW. Plus -merkkisiä se ei huoli.
- Lefa1
Ei ole minullakaan ollut kertaakaan mitään ongelmia.
Levyt
DVD-Ram Panasonic (sekä kasetissa että ilman)
DWD-RW TDK ja Traxdata
DVD-R Lidlistä ostetut halpalevyt
Elleivät -R ja -RW levyt tosiaan toimi, kannattaa heti otta yhteys huoltoon. Toimiiko koneessasi edes DVD-Ram?- Purppura1234
Kiitti kovasti kaikille. En edes tiennyt että on erikseen dvd-rw ja dvd rw levyjä :/ Taisi ongelma selvitä :)
- petekki
Täältä voi löytyä apua ja myös löytyy hyväksi havaitut levyt. http://www.videohelp.com/dvdplayers
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921423Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841390Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761165- 901115
- 81975
- 82971
- 39942
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66885Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v68866Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841