JVC DR-M10 tallennusongelma

Purppura1234

Olen jonkun aikaa sitten ostanut JVC DR-M10 tallentavan dvd-soittimen mutta tallennus ei onnistu. Olen kokeillut monia eri tyhjiä dvd-levyjä joiden pitäisi olla yhteensopivia laitteen kanssa mutta aina kun laitan tyhjän dvd-levyn laitteen sisään tulee vaan ilmoitus "disc error". Mikä ihme mahtaa mättää? Mitä tyhjiä dvd-levyjä te muut olette käyttäneet ko. laitteen kanssa?

5

1894

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      ..ole ollut mitään ongelmia ko.laitteen kanssa. Olen tallentanut Panasonicin DVD-Ram levyille ja TDK:n DVD-RW levyille. Olethan varmasti hankkinut oikeita levyä, etkä yritä esim tallentaa " " levyille, sillä Panasonic tallentaa VAIN "-" levyille.

• ukki

Ei mitään ongelmia ole ollut. Olen käyttäny Maxellia ja JVC:n omia merkkejä , siis -R ja -RW. Plus -merkkisiä se ei huoli.

• Lefa1

Ei ole minullakaan ollut kertaakaan mitään ongelmia.
      Levyt
      DVD-Ram Panasonic (sekä kasetissa että ilman)
      DWD-RW TDK ja Traxdata
      DVD-R Lidlistä ostetut halpalevyt

Elleivät -R ja -RW levyt tosiaan toimi, kannattaa heti otta yhteys huoltoon. Toimiiko koneessasi edes DVD-Ram?

• Purppura1234

Kiitti kovasti kaikille. En edes tiennyt että on erikseen dvd-rw ja dvd rw levyjä :/ Taisi ongelma selvitä :)

• petekki

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      92
      1423
    2. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      184
      1390
    3. 76
      1165
    4. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      90
      1115
    5. Tekis mieli tulla rakastelemaan sua nyt heti

Heti eikä kolmastoista päivä.
      Ikävä
      81
      975
    6. j miehelle

Mitä meille oikein tapahtui?
      Ikävä
      82
      971
    7. Me emme...

Näe, emmekä kuule toisiamme. Ajattelen silti sinua joka päivä💔
      Ikävä
      39
      942
    8. Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa

Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa
      Kemijärvi
      66
      885
    9. Satonen Kelaan, on paras mies ?

Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v
      Kansallinen Kokoomus
      68
      866
    10. Korjaamo Kiesifix

Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/
      Oulainen
      5
      841
    Aihe