On alkanut askarruttaa nyt tällainen asia, ku nyt näyttää siltä, että olen lukemattomien joustoluottojen ja vippien takia joutumassa ulosottoon. Tuossa laskin että velkaa on noin 50 tuhatta, siis vakuudetonta velkaa.
Itelläni on omaisuutena yksi pieni yksiö, jonka arvo lienee jossain 15 - 20 tonnin paikkeilla. Toinen omaisuus minulla on Citroen merkkinen henkilöauto, josta maksoin 4 tuhatta euroa. muuta minulla ei olekkaan.
Huoleni johtuu nyt siitä, että joutuvatko "syyttömät" maksamaan minun veloistani.
Ensinnäkin vaimoni osti aivan äskettäin itselleen pienen siirtolapuutarhamökin. Minä kyllä annoin hänelle vähän rahaa siihen, mutta se kiinteistö on kokonaan hänen nimissään. Myytin lisäkin hänen auto niin siitä saatiin rahat. (Kyseleekö ulosotto, että mistä rahat jonkin asian ostamiseen on saatu? ) se tontti ei ole arvokas, ehkä noin 5000 euroa. Minun järkeeni ei käy, että vaimo joutuisi siitä luopumaan, mutta miten on?
Sitten olen myös kuolinpesän toinen osakas. Se on jo arvokkaampi kiinteistö, noin 85t euroa. Toinen osakas EI halua myydä sitä. Tai jos myydään niin sitten pitää saada ainakin kunnon hinta.
Eikai tällaisessa tapauksessa kukaan voi pakottaa häntä myymään omaa osuuttaan alihintaan?
t. nimim
huolestunut
perintöosuuden ja vaimon kiinteistön ulosmittaus
Kirjailija-runoilija
1
<50
Vastaukset
- kirjailija-runoilija
Niin unohdin mainita, että omistamassani asunnossa on velkaa vielä niin paljon, ettei siitä ehkä saatava raha riitä pankkilainan pois maksuun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974339Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10979
- 152976
- 6904
- 20864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12852- 26805