Onko kellään kokemusta

Läpituntiliksa

Vuokrafirmoista Maimed Oy ja Mog group Oy ?

58

7753

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JollakinOnVarmasti

      Varmasti jollakin vaikka ko. yritykset eivät ole toimineet pitkään.

    • Kokemus-Puhuu

      Hyviä taloja molemmat ajaa. Kalusto uudehkoa scaniaa ja voloo, kärrit Walkerin ja Shenkkerin uuden karheita. Palkka tessin mukainen ja vetäjän saat kuittiautoksi ja saa pitää viikonloput kotona. Isäntä molemmissa mukava ja reilu.

    • soittanut

      täysin pelle virmoja.vuokra virmoja.ei jatkoon

      • EX-Kuski

        Ajoin montavuotta Maimedilla linjaa Pinsiö Ponsa Pariisi, palkka tuli aina ajallaan, emännän kanssa käytiin monta kertaa saunassa, isäntä on tosi reilu.


      • 330

        Eihän Maimed ole perustettu kun vuonna 2017???????


      • Anonyymi

        Tarkoitti varmaan edellisessä firmassa. Säännöllisesti kuppi nurin ja uutta peliin.


    • 330

      Minua soitettiin Mog groupille töihin, en kerennyt tehdä työsopimusta kun tulin kotiin oli sähköpostissani kevytyrittäjäsopimus ja en tietenkään voinut hyväksyä
      sitä. Minun mielestä se oli kohtuuton.

    • jupules

      maimeeti ukko täys pelle

    • Maailmannäkijä

      MogGroup Oy ei ole vuokrafirma

      • Töppö.Työtön

        Olin Mog groupilla 2 päivää töissä, sain lopputilin ryypäämisen ja varastelun takia.


    • Asfkpujn

      Vuokraa ex linnakundeja, paskoja työntekijöitä. Huijari

    • 4566

      Mog:n M ja O täysiä pellejä molemmat,mieluummin olisin työtön kun että ajaisin noilla alipalkattuna.

      • Asioistatietävä

        Lähinnä voisin sanoa että G on pelle. Koskaan kykene töihin ku on känni pääl


    • MOGillaJoToistaVuotta

      Tottakai kaikki uusi (kevytyrittäjyys) ahistaa tessin miehin. Itse ollut tyytyväinen. Rahaa tulee n.20% enemmän ja hommat vaihtelee kunnei tarvi samoissa hommissa kokoaika olla jollei halua tietenkään.

    • ViihtynytTalossa

      MOG Group on hyvä talo. Rahat tulee ajallaan ja todella mukavat isännät.
      Monipuolista ja vaihtelevaa työtä!
      Suosittelen lämpimästi!

      • Anonyymi

        Haista vittu xD mog group oli kusetus pulju alunperin, löivät nippuu ja polki north henkilöstö palvelun pystyyn. Soittelee puolen vuoden välien jos sattuisi olemaan tarpeeks tyhmä vielä ja lähteä. En ollu tyytyväinen yhtä vitun sekunttia. Maimed on kieltämättä toinen asia.


    • FromNorth

      Mogilla jos kelpaa tunti palkka 5,75 euroa tunti ja selitetään perusteeksi se että maksat mieluummin 8 eurosta 20 pinnaa veroja kuin 16 eurosta 20 pinnaa nii mikä ettei. Ja ei tarvinu kotona käydä.

    • Työntekijäylivuoden

      Palkat on tullut minulle aina, niin kuin kuuluukin. Ja yritys antanut minulle bonuksia hyvästä työstä. Osti mm. koko perheelle 4hkö kylpylälipun flamingoon täys hoidolla.

    • Hiukankatkera

      Mulle ei oo tullut palkat ajoissa kertaakaan Mog groupilta. Siellä on Jere Mäkelä puikoissa, joka lupaa kaikkea mut ei pidä sanojaan. Täysin amatööri toimintaa. Suosittelen pysymään kaukana. Kuulin myös kaverilta että ovat vuosien varrella kusettaneet aika monia kuskeja ja liikennöitsijöitä.

    • kiertäsinkaukaa

      Mogille ajoin muutaman kuukauden ja palkka oli aina myöhässä ja rahoista ei tiennyt kukaan siellä, lisäksi menee palvelumaksua 8% firmalle palkasta eli n. 200e yel ja tyel maksut n. 600, käteen jäi 130h kun ajoi kuukaudessa niin noin 650e, ei sillä elä.. lisäksi kusettavat palkanmaksussa eli omaan pussiin sekä alihankkijoille maksavat reilusti enemmän kuin tavisi.

    • kusetettu

      Taas palkka myöhässä ja väärän suuruinen. Väittävät että olen merkannut tunnit väärin jo kolmatta kertaa. Täysin harkittua kusetusta. Varokaa tätä firmaa.

      • Ykkös-Kuski

        Tosi hyvä fima, pitää vain per´´´´´´että nuolla riittävän usein.


    • Vakituinenrenki

      Taas on palkka myöhässä ja tunnit on päin peetä.. On ollut vaikeaa työskennellä tämmöisessä firmassa missä ei mikään onnistu eikä puheluihin vastata, työnantajat ovat ammattitaidottomia sekä työpaikan sisäinen ilmapiiri on vaihtelevaa, työt jää monesti tekemättä ku n ei ilmoitella asioista

      • R.Pena

        Olet jälleen jättänyt pomon per'''''een nuolematta!


      • Renki-Poika

        Kyllä pomoo pitää palvella kaikin keinoin.


      • Tyhjääteetättää

        Miten tämä liittyy pomoon ylipäätänsä?


    • suomikarhu

      kovasti pyydetään töihin melkein joka päivä ja maksetaan päivärahat,matka vaikka olisi työ matka yli 350km yhteen suuntaan,ja ei kyydit järjestetään takasin??mutta ei missä vaihessa puhuta palkasta kuka sen maksaa eikä mitään kirjalista sopimusta kevytyrtiämisetä??

    • Pentti.X

      Maimed Oy ja Mog group Oy kierrän kaaukaaa.

    • Haadesz

      Moni asia menee pieleen kyseisissä firmoissa

    • Kallekustaa13

      Hyvä firma alussa mutta palakat näyttää tulevan myöhässä nykyään ja välistä veetää rahhoo. Että semmonen ja sitte ku kysytään jottai nii ei kukaan tiiä mistään mitään.

    • Eikusetettavissa

      välttäkää Mog Group Oy:tä kusettavat minkä ehtivät. Lisäksi toimivat myös North Staff Oy ja North freight lines Oy nimillä. Kusetusta koko homma.
      Rahoittavat kuljettajien palkoilla North Staff ja North freight lines Oy:n aloitusta.
      Kiertäisin kaukaa.

    • Niinaautoilija

      Maimed on tosi hyvä firma. Palkka kunnollinen ja tulee ajallaan. Olen ollut 9kk töissä eikä ole koskaan ollut mitään ongelmia. Pomokin on reilu ja mukava. Mut palkittiin 2hengen risteilyllä kesäkuussa hyvin tehdystä työstä.

    • jussi.jässilä

      Asiaton ja loukkaava kommentti. On myös perusteellisesti väärää tietoa. Yritys ei edes voi toimia kuvatulla tavalla ja rahoittaa jotain toista yritystä "kuskien palkoilla". Valitettavasti tuollaisia trollaajia on hankala estää. Mielikuvituksen ja tietämättömyyden yhdistelmä.

    • eliosp

      kertoilkaas ihan rehellisesti jääkö siellä mog illa oikein mitään käteen? yhtenä vaihtoehtona näin työttöömälle olis ja ihan fakta tietoa kaipais summista mitä käteen jää.

      • anonyymi_Pr9

        jää, mikäli jaksat oottaa 10 viikkoa ensimmäistä tiliä


      • Okpaikka

        itse olen saanut rahat 3 päivää siitä kun tunnit olen ilmoittanut.


      • eliosp

        mutta kuinka paljon noin keskimäärin jää tuntipalkaksi?


      • Okpaikka

        Minulle jäänyt 16-19€ käteen nettona per tunti riippuen työtehtävästä.


    • Ahaaolikouutta

      Kaverilta kuullut että se on ihan huuhaa jätkiä täynnä pulju eikä arvosteta ketään, eli työntekijä sekä autot ovat huonolla menestyksellä

    • tättäräärä

      mog group on asetettu konkurssiin 26.2.2019.

      • Uuteen_Nousuun

        Mog Group putsaa pöydän, turhista laskuista.


      • VesaVerottaja

        ja homma jatkuu samanlaisena vuodesta toiseen eri nimillä , LIIKETOIMINTAKIELTO ei koske näitä jätkiä koska niiden bisnekset ei oo koskaan ees nähny liiketoimintaa.


      • SanniSa

        Niin mites tämä on mahdollista että samat nimet pyörivät Mog Group , North Staff yms yritysten ympärillä? eikö näihin todellakaan ketään puutu , jos saman miehen ympäriltä menee aina yritys konkurssiin olisiko aika tehdä jotain muuta, jätän tämän nyt tähän


      • Vakkari-Kuski

        Mog Group , North Staff ja homma käy ja henki haisee.


      • eliosp
        Vakkari-Kuski kirjoitti:

        Mog Group , North Staff ja homma käy ja henki haisee.

        normaalissa liiketoiminnassa tuo olisi vähintäänkin epäilyttävää. Nähtävästi näillä vuokrafirmoilla ei ole mitään normaalia liiketoimintaa (ja kyllä tuo on nimenomaan vuokraustoimintaa koska laki ei edelleenkään tunnista kevytyrittäjyyttä)


    • Anonyymi

      Ylöjärven Sekkuni oli kuullut Linkillä Ihan Varmaa Tiatoo !! Menkää itseajaan . Neuvotelkaa Palkkanne. Harvatalo maksaa nykyään keikan jälkeen Staff ainakin maksaa ja joka homma on toiminut toisinkuin muissa .

      Terveisin

      Pulla Järvinen

    • Anonyymi

      Itse olin maimedillä reilun vuoden töissä, palkka kyllä maksettiin mut aina oli jotain huomautettavaa, korjattiin sitten seuraavaan tiliin. Ja kevyt yrittäjyyttä tarjosivat, selvisi vasta ensimmäisen palkan yhteydessä. Pomo on täys pelle. En suosittele kenellekään.

      • Anonyymi

        Huono firma, alkoholin suhteen nollatoleranssi.


      • Anonyymi

        Minkä niminen pomo siellä on?


    • Anonyymi

      North Staff konkurssi 20.9.2019

      • Anonyymi

        joko toi taskulaskin tero lopettais?


    • Anonyymi

      Itse olen töissä MaiMedillä ja palkka tulee, niin kuin pitää. Ja extraa tulee, kun tekee hyvin ja kunnolla työt.

    • Anonyymi

      Itse olin töissä MaiMedillä, eivät tykänneet kun tuppas viikoloput venähtämään kuningas alkoholin takia.

    • Anonyymi

      Pysykää erossa North-firmoista jos haluatte työstänne palkkaa saada. Todella epäilyttävää puuhaa

    • Anonyymi

      Oiskohan täällä töitä tarjolla , olen 21v , kokemusta 15vuotta ulkomaan ajoa(suomi ruotsi norja tanska saksa hollanti espanja portugali, kaikki itä euroopan maat , irak iran lähes tulkoon koko lähi-itä , kerran kävin viemässä montrealiin kuorman alajärveltä puuta , paluu kuormana pellettiä dallasista hässleholmiin loppu onkin historiaa) löytyy kokemusta myös jako ajosta (kesko inex yms) sen verta tuli ajettua että kouluun en muistanut mennä , pilkut pisteet ja yhdyssanat hakusessa. Samoin matematiikan tunnit jäi välistä kun olin 14v ja toisella luokalla. Sama kohtalo kuin monella muulla. minut tavoittaa parhaiten savumerkein - sensei sako-

    • Anonyymi

      Vieläkin samaiset herrat työskentelevät keskenään.
      North staff, North Freight Lines tms. menneet jo konkurssiin, uusin konkurssi herroilta oli Huopalahden kuljetus oy :)

      • Anonyymi

        On se ehtivä mies tuo Taskisen Timppa.


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe