Tuntuu asiakkaat olevan liikaa, miespuolisen kassan käytös todella törkeetä.
Tiuskiva käytös karkottaa tehokkaasti asiakkaat.
Lidl Kuusamo
6
1259
Vastaukset
- itsekin asioinnut
Mitä minä olen käynnyt Lidl:ssä ostoksilla muualla suomessa,niin olen kokenut samanlaista epäystävällisyyttä ja töykeyttä Lidl:ssä.Se on heidän käytäntönsä kun se Lidl on saksalainen,niin ei panosteta asiakaspalveluun.
- eksä
Itese olen ollut puoli vuotta iisalmen lidlissä töissä ja omasta mielestä olen iloinen ja reipas asiakaspalvelija. Se riippuu niin paljon ihmisestä, toiset ei vaan passaa asiakaspalvelutyöhön. Ei Lidlin taholta ole tullut mitään ohjetta, että olkaa naama norsun v*****a. Se on vaan ihmisestä kiinni
- asiakas
Olen parillakin paikkakunnalla asioinut kyseisessä liikkeessä - ja jokainen kerta kassat ja muukin henkilökunta olleet todella ystävällisiä!!
Oudolta tuntuu tuollainen kommentti. Milläs tavalla naamasi kassalla ollessasi itselläsi on???
Itse saan paikassa kuin paikassa, paikkakunnalla kuin paikkakunnalla aina ystävällistä palvelua. Hymyjen kera. Oli kysymys ruuasta, vaatteista, lääkkeistä tai kännykän kuorista!
Vielä kerran pakko sanoa: Lidlissäkään en koskaan ole ikäviin ilmeisiin törmännyt!! - Sinä
Vetää sille paskan huuleen.
- Anonyymi
En tykänny käydä kuusamon lidlissä☹️
- Anonyymi
Vanhaa lenkkiä ostin.Viimeinen käyttöpäivä 8.3 Ostopäivä 15.3 Vaihto hankala kun asuu 60 km päässä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2024238
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1463788Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1363245Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.441611Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i191478Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58341430Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi251385Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk271351Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt1161150Martina haluaa Marbellaan
Martinan tekisi mieli ottaa lennot Marbellaan, jossa näkisisi kauniita ja hyväntuulisia ihmisiä. No sitten pitää matkust2151063