Vaasan kissatalo tarvitsee apuanne!

Mirasusannaaa

https://mesenaatti.me/campaign/?id=791#single/view

Tule mukaan pelastustalkoisiin varmistamaan Vaasan Kissatalon tulevaisuus! Vaasan kodittomien kissojen ystävät ry. on auttanut hädänalaisia kissoja jo 25v ajan. Kuitenkin nykyisen Kissatalon kunto on hälyttävä, eikä Kissatalo voi enää toimia ilman mittavaa remonttia tai uuden toimitilan hankkimista. Kevään pentutulvasta, kahden talon vuokrista sekä tarvittavista remonteista ei yhdistys pysty ilman joukkorahoitusta selviämään, joten tarvitsemme juuri sinun apuasi turvaamaan Kissatalon ja sen monien asukkaiden tulevaisuuden!

80

2201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuntakaupunkimaksajaksi

      Eikä niistä löytökissoista aina se kunta/valtio maksa ne hoitorahat?
      Ja sen jälkeen ne siirtyvät vasta talon omistukseen, eikö?

      On surullista, että ihmiset välittävät niiin vähän kissoistaan.Ja siksi niistä tulee valtiolle ja muille tahoille huikeasti kustannuksia.
      Lakimuutos, sirutuksineen, vähentäisi kissojen kaltoinkohtelua tuntuvasti.Ja vastuuttomat omistajat saataisiin maksamaan huonosta kissanpidostaan.

      • Valittunimmari

        Ei maksa kissatalolle. Koiratarha on virallinen löytöeläinpaikka ja se saa sen rahan, kissatalo ei saa kissoista senttiäkään. Kissatalon ainoa avustus on kaupungilta saatu avustus, joka on viime vuonna ollut 1500 euroa. Se menee takaisin kolmessa kuukaudessa vuokrissa. Toki talon vuokra ei kata kustannuksia, sillä suurin osa vuokrasta menee lämmitykseen, joka kuuluu vuokraan.


      • catlady57

        Minustakin Vaasan kaupungin pitäisi tukea tätä huomattavasti enemmän.


      • Omistajatherätkää
        catlady57 kirjoitti:

        Minustakin Vaasan kaupungin pitäisi tukea tätä huomattavasti enemmän.

        Minusta, ihmisten pitäisi hoitaa ne ottamansa lemmikit ihan itse.Omassa kodissaan ja omassa pihassaan.Lemmikkien karkasminen pitää omistajan estää kaikin keinoin.
        Kaupunki ei ole vastuussa ihmisten lemmikeistä.
        Vastuu kuuluu omistajalle, vastuuttoman ihmisen ei pidä ottaa edes mitään eläintä.

        Omistajien pitäisi herätä huolehtimaan omista lemmmikeistää lakien mukaan.Niin loppuisivat löytökissat, ja kissojen kaltoinkohtelu heti.Eikä yhteiskunnalle tulisi kissoista kustannyksia.


      • helmiinaaa

        Tuohan olisi loistavaa, jos asiat menisivät noin! Miten saadaan ihmisten asenteita muutettua?! Vielä tänäkin päivänä kissa on aliarvostettu lemmikki, mikä on surullista ja raivostuttavaa.


      • kissarakas95
        Omistajatherätkää kirjoitti:

        Minusta, ihmisten pitäisi hoitaa ne ottamansa lemmikit ihan itse.Omassa kodissaan ja omassa pihassaan.Lemmikkien karkasminen pitää omistajan estää kaikin keinoin.
        Kaupunki ei ole vastuussa ihmisten lemmikeistä.
        Vastuu kuuluu omistajalle, vastuuttoman ihmisen ei pidä ottaa edes mitään eläintä.

        Omistajien pitäisi herätä huolehtimaan omista lemmmikeistää lakien mukaan.Niin loppuisivat löytökissat, ja kissojen kaltoinkohtelu heti.Eikä yhteiskunnalle tulisi kissoista kustannyksia.

        No juuri näin, mutta sanopa se näille Pohjanmaan junteille jotka ottaa kissan, ei rokota, leikkauta, madota tai ruoki soveltuvalla ruoalla. Sitten ties mitkä ladot ja roskalavat on täynnä huonokuntoisia kissanpentuja täynnä loisia ja matoja kun kissat lisääntyy. Sairasta miten ihmiset eivät huolehdi alkeellisimmistakaan asioista.


      • sivistyneelle
        kissarakas95 kirjoitti:

        No juuri näin, mutta sanopa se näille Pohjanmaan junteille jotka ottaa kissan, ei rokota, leikkauta, madota tai ruoki soveltuvalla ruoalla. Sitten ties mitkä ladot ja roskalavat on täynnä huonokuntoisia kissanpentuja täynnä loisia ja matoja kun kissat lisääntyy. Sairasta miten ihmiset eivät huolehdi alkeellisimmistakaan asioista.

        oho. on varmaan joitain tapauksia pohjanmaaltakin. onko sinut itsesi leikattu, madotettu ja rokotettu. syötkö soveliasta ruokaa. kysytään nyt, kun olet niin halukas puuttumaan toisten henkilökohtaisiin valintoihin. pesydytkö usein, vaihdatko sukat ja pikkuhousut. voit lisätä itsekin, jos jotain alkeelisempaa jäi kysymättä mikäli aihe kiinnostaa, niin tervetuloa pohjanmaan toreille luennoimaan aiheesta..


      • minelan
        Omistajatherätkää kirjoitti:

        Minusta, ihmisten pitäisi hoitaa ne ottamansa lemmikit ihan itse.Omassa kodissaan ja omassa pihassaan.Lemmikkien karkasminen pitää omistajan estää kaikin keinoin.
        Kaupunki ei ole vastuussa ihmisten lemmikeistä.
        Vastuu kuuluu omistajalle, vastuuttoman ihmisen ei pidä ottaa edes mitään eläintä.

        Omistajien pitäisi herätä huolehtimaan omista lemmmikeistää lakien mukaan.Niin loppuisivat löytökissat, ja kissojen kaltoinkohtelu heti.Eikä yhteiskunnalle tulisi kissoista kustannyksia.

        Toiveajattelua,
        Eläimiä huonosti kohtelevia ihmisiä on paljon, eläinsuojelulaki on olematon.
        Olen pitkään miettinyt kenelle testameentaan omaisuuteni. Yhtenä vaihtoehtona on rescue- koirat, mutta kun sieltäkin saa kuulla, että rahat eiväi mene koirien hyvinvointiin.


      • Soolo
        kissarakas95 kirjoitti:

        No juuri näin, mutta sanopa se näille Pohjanmaan junteille jotka ottaa kissan, ei rokota, leikkauta, madota tai ruoki soveltuvalla ruoalla. Sitten ties mitkä ladot ja roskalavat on täynnä huonokuntoisia kissanpentuja täynnä loisia ja matoja kun kissat lisääntyy. Sairasta miten ihmiset eivät huolehdi alkeellisimmistakaan asioista.

        Omistajat herätkää
        Ei näille tunteettomille ihmisille mene mikään perille.Eläimet ovat ihmisestä riippuvaisia eläimiä.
        Ja velvollisuus ja laki määrää, että niistä pidetään mahdollisimman hyvää huoolta.
        Koskaan ei ole hyvä lähtökohta ottaa eläintä, jos joutuu tulkitsemaan lakia, asiat pitäisi olla itsestäänselvyyksiä.


    • Toivokas_kissan_ystävä

      Kissat ansaitsevat uuden talon! Ja kaikki ahkerat vapaehtoiset hoitajat myös.
      Jos kaikki Vaasalaiset antaisi niille 1€ ne pääsevät tavoitteesen. Tai joka kymmenes lahjoittaisi 10€. Tai 1/20 20€... Kertokaa tästä hankesta kaikille tutuille ja lahjoittakaa nyt jos joskus!

    • eiapuatuommoiseen

      kissojen käytössä olleen talon saa polttaa siltä käytöltä. parempi hyödyntää joku tyhjilleen jäänyt eläinten käyttöön tehty rakennus.

    • eitalojaturhakkeille

      joo. ei mitään tukia tuollaisten turhakkeiden elättämiseen. yhteiskunnan riesana olevat katit lopetettava tottakai. ensin pitää huolehtia ihmisistä, eikä elukoista, jotka ovat vain haitaksi ja täysin hyödyttömiä.

      • Kannatanmyös

        Sinun kannattaakin keskittyä itsesi hoitelemiseen, täällä roikkumisen sijaan.


      • tässäihmettelen
        Kannatanmyös kirjoitti:

        Sinun kannattaakin keskittyä itsesi hoitelemiseen, täällä roikkumisen sijaan.

        mitä mieltä olet täällä itsesi roikkumisesta?


      • valittunimimerkki

        Ja mitä sinä olet tehnty ihmisten eteen? Yleensä ne, jotka kehottavat minua menemään tekemään jotain vanhustyötä sen sijaan, eivät itse tee mitään. Minulla ei ole mitään velvollisuutta tehdä mitään vapaaehtoistyötä. Jos en tee vapaaehtoistyötä eläinsuojelussa, voin mennä sen sijaan vaikka sohvalle katsomaan telkkaria. Käyn töissä ja maksan veroja, hoitakoon yhteiskunta. Kissataloa ei ylläpidetä veromarkoista, vaan se on ihan vapaaehtoista. Se ei ole sinulta pois. Ota huomioon, että taloon otetaan talteen pääasiassa hylättyjä kissoja, eikä niitä luovuteta ulkokissoiksi.


      • olenlääkäri
        valittunimimerkki kirjoitti:

        Ja mitä sinä olet tehnty ihmisten eteen? Yleensä ne, jotka kehottavat minua menemään tekemään jotain vanhustyötä sen sijaan, eivät itse tee mitään. Minulla ei ole mitään velvollisuutta tehdä mitään vapaaehtoistyötä. Jos en tee vapaaehtoistyötä eläinsuojelussa, voin mennä sen sijaan vaikka sohvalle katsomaan telkkaria. Käyn töissä ja maksan veroja, hoitakoon yhteiskunta. Kissataloa ei ylläpidetä veromarkoista, vaan se on ihan vapaaehtoista. Se ei ole sinulta pois. Ota huomioon, että taloon otetaan talteen pääasiassa hylättyjä kissoja, eikä niitä luovuteta ulkokissoiksi.

        kissojen aiheuttamat sairaudet ovat aina yhteiskunnan maksettava. yhteiskunnan riesa ja sairauksien alkuunpanija olet sinä, koska edesautat vahinkoa levittävien kissojen olemassaoloa.


      • valittunimimerkki
        olenlääkäri kirjoitti:

        kissojen aiheuttamat sairaudet ovat aina yhteiskunnan maksettava. yhteiskunnan riesa ja sairauksien alkuunpanija olet sinä, koska edesautat vahinkoa levittävien kissojen olemassaoloa.

        Ei, vaan kissatalon kissat otetaan talteen ulkosalta, eikä niitä enää anneta kuin sisäkissoiksi. Tauteja levittää enemmän ihmiset. Enpä ole mihinkään kissojen aiheuttamaan ikinä itse sairastunut, vaikka niiden kanssa paljon olen tekemisissä ollutkin.


      • olenlääkäri
        valittunimimerkki kirjoitti:

        Ei, vaan kissatalon kissat otetaan talteen ulkosalta, eikä niitä enää anneta kuin sisäkissoiksi. Tauteja levittää enemmän ihmiset. Enpä ole mihinkään kissojen aiheuttamaan ikinä itse sairastunut, vaikka niiden kanssa paljon olen tekemisissä ollutkin.

        vai et ole sairastunut. no olet varmaan allerginen ihmisille. suuri osa ihmisistä kun saa allerkian kissojen kantamista mikrobeista. no hyvä. niin pysyt etäällä ihmisasutuksesta.


      • KissatOnIhania

        Miks aina joku trolli pitää tulla ja heittä turhia negatiivisia kommentejä? Tämä on kissa ihmisten osa foorumeissa. Jos ei oo mitään hyvää sanottavaa niin ole hiljaa!

        Kissatalo tarvitsee uudet tilat. Vanha talo olis pitänyt purkaa jo kauan sitten.
        Kertokaa hankesta kaikille tutuille (paitsi trollille) ja lahjoittakaa sen minkä pystytte! Voi myös lahjoittaa tavaraa kissatalon kirpikselle tai tekstiilejä kissojen alustolle.

        Näyttäkää maailmalle ettei Vaasa on täynä kissanvihaajia ja välinpitämättömiä!


      • teejotainhyödyllistä
        KissatOnIhania kirjoitti:

        Miks aina joku trolli pitää tulla ja heittä turhia negatiivisia kommentejä? Tämä on kissa ihmisten osa foorumeissa. Jos ei oo mitään hyvää sanottavaa niin ole hiljaa!

        Kissatalo tarvitsee uudet tilat. Vanha talo olis pitänyt purkaa jo kauan sitten.
        Kertokaa hankesta kaikille tutuille (paitsi trollille) ja lahjoittakaa sen minkä pystytte! Voi myös lahjoittaa tavaraa kissatalon kirpikselle tai tekstiilejä kissojen alustolle.

        Näyttäkää maailmalle ettei Vaasa on täynä kissanvihaajia ja välinpitämättömiä!

        miks kissoille pitäis olla joku talo pilalle kusettavaksi. vielä on ilman asuntoo ihmisiäkin, siinä olisi sullekin työsarkaa turhakkeiden paapomisen sijaan.


      • valittunimimerkki
        teejotainhyödyllistä kirjoitti:

        miks kissoille pitäis olla joku talo pilalle kusettavaksi. vielä on ilman asuntoo ihmisiäkin, siinä olisi sullekin työsarkaa turhakkeiden paapomisen sijaan.

        Mee sä auttamaan niitä ihmisiä. Mä ja muut kissoista pitävät autamme kissoja. Tai sitten jos en auta kissoja, menen tutkimaan sohvani sielunelämää. Älä tule kertomaan meille, mitä tehdään, jos et itse tee mitään. Jos teet itse jotain hyvä, minä teen mitä haluan, en mitä sinä haluat. En ole suorittamassa mitään rangaistusta, vaan teen vapaaehtoistyötä. Ymmärrätkö?

        Jos eläimistä ei tarvitse pitää huolta, mulla ei ole mitään velvollisuutta etsiä korviketta. Tai mulla on täysi oikeus korvikkeena vaikka alkaa poksautella kuplamuovia tai tehdä tuhat vatsalihasliikettä päivittiän. Mee vaan itse auttamaan kodittomia, jos se on mielestäsi tärkeää. Minulta se ei ole pois. Niin lahjoittaminen kuin työ eläinten parissa on vapaaehtoista. Ei tartte tehdä muuta, jos ei halua. Tai jos haluaa, voi lisäksi tehdä muutakin. Mä teen muutakin, mutta kodittomia ihmisiä en auta ja siihen hommaan en aio koskaan mennä. Mene sinä.


      • mimmikuumana
        valittunimimerkki kirjoitti:

        Mee sä auttamaan niitä ihmisiä. Mä ja muut kissoista pitävät autamme kissoja. Tai sitten jos en auta kissoja, menen tutkimaan sohvani sielunelämää. Älä tule kertomaan meille, mitä tehdään, jos et itse tee mitään. Jos teet itse jotain hyvä, minä teen mitä haluan, en mitä sinä haluat. En ole suorittamassa mitään rangaistusta, vaan teen vapaaehtoistyötä. Ymmärrätkö?

        Jos eläimistä ei tarvitse pitää huolta, mulla ei ole mitään velvollisuutta etsiä korviketta. Tai mulla on täysi oikeus korvikkeena vaikka alkaa poksautella kuplamuovia tai tehdä tuhat vatsalihasliikettä päivittiän. Mee vaan itse auttamaan kodittomia, jos se on mielestäsi tärkeää. Minulta se ei ole pois. Niin lahjoittaminen kuin työ eläinten parissa on vapaaehtoista. Ei tartte tehdä muuta, jos ei halua. Tai jos haluaa, voi lisäksi tehdä muutakin. Mä teen muutakin, mutta kodittomia ihmisiä en auta ja siihen hommaan en aio koskaan mennä. Mene sinä.

        olipas siinä kylmäsydäminen mimmi.


      • Syyttömänäsyntyneet
        valittunimimerkki kirjoitti:

        Ja mitä sinä olet tehnty ihmisten eteen? Yleensä ne, jotka kehottavat minua menemään tekemään jotain vanhustyötä sen sijaan, eivät itse tee mitään. Minulla ei ole mitään velvollisuutta tehdä mitään vapaaehtoistyötä. Jos en tee vapaaehtoistyötä eläinsuojelussa, voin mennä sen sijaan vaikka sohvalle katsomaan telkkaria. Käyn töissä ja maksan veroja, hoitakoon yhteiskunta. Kissataloa ei ylläpidetä veromarkoista, vaan se on ihan vapaaehtoista. Se ei ole sinulta pois. Ota huomioon, että taloon otetaan talteen pääasiassa hylättyjä kissoja, eikä niitä luovuteta ulkokissoiksi.

        Teette hyvää kunnioitettavaa työtä kissojen parhaaksi,suurkiitos siitä.

        Syyttömiä ne kissat kohtaloonsa ovat, kun pentuna jo joutuvat raukat vastuuttoman matkaan.
        Kissoja on vaan liikaa, niitä saa liian halvalla, ja liian monille.Arvostus on liian vähäistä.
        Mahtavaa, et etitte niille uusia, vastuulisia koteja.Sellasen jokanen kisu, ansaitsis alkujaankin.


      • kissavoima

      • hggkjkhggj
        olenlääkäri kirjoitti:

        vai et ole sairastunut. no olet varmaan allerginen ihmisille. suuri osa ihmisistä kun saa allerkian kissojen kantamista mikrobeista. no hyvä. niin pysyt etäällä ihmisasutuksesta.

        Olet ihan pihalla XD


      • entarkene
        hggkjkhggj kirjoitti:

        Olet ihan pihalla XD

        tässä lämpimässä takkatulen ääressä nautiskelen. norjanmetsäkissani ovat jossain pihalla oravia lounastamassa. hyvin tarkenevat.


    • emppuuuuuu

      Olen lahjoittanut ja ehkä laitan lisääkin seuraavasta palkasta. Mielenkiintoista keskustua täällä ollut, ihan asiaa... jos tuota yhtä ei oteta huomioon. Kannattaa jakaa somessa tätä asiaa, niin se tavoittaa enemmän. Ite oon laittanut Iltalehteen ja Iltasanomiin uutisvinkin, mutta ei oo tainnut tulla vieläkään juttua kumpaakaan sivustoon.

    • Muistakaakissoja

      Mä olen meidän alueen löytöeläintalolle vieny ruokaa ja leluja kissoille.Kyllä jokainen jotain voi niiden löytökissojen eteen tehdä, niitä on jokapuolella suomea.

      • helmiinaaa

        Hienoa! Kyllä juuri näin.


    • anandda

      Ainakin petholicin verkkokaupan kautta voi lahjoittaa suoraan ruokaa eläinsuojelun kissoille. Toimittavat itse perille. Lahjoitin sitä kautta ennen joulua. Helppo tapa.

      • namnam

        Mielenkiintoista. Lahjoittavat vaan Tolkkisten Kissatalolle, mutta hyvä juttu sekin. Muut kauppaat voisi ottaa mallia! Sais olla märkäruoka myös.


      • Autanjonkunkissoja

        Meilläpäin on välillä kaupoissa keräyksiä, et voi ostaa löytöeläintalojen kissoille ruokaa samalla kun käy kaupassa.
        Vien itse suoraan löytöeläintalolle kissanruokaa välillä.Kissoja on siellä paljon,joten tarpeeseen menevät.


    • Mirasusannaaa

      30 000 e ylitetty, hienoo!

    • hepsankeikkaa
      • jokutolkkujo

        Toivottavasti kaupunki ottaisi asian hoitaakseen.Ja tarjoaisi siistimmät, uudemmat tilat.
        Karmeaa, et ihmiset ottaa lemmikkejä, mut ei sit huolehdikkaan niistä, ja niiden hoito jää vapaaehtoisten varaan.

        Eihän se tosin kaupunginkaan vika ole.
        Vaan ihmisten, jotka kissoja ottaa.Huolehtikaa lakien mukaan kissoistanne, ja pitäkää ne poissa luonnosta!

        Myös myyjien ja pennuttajien kannattas herätä ongelmaan.
        Onko järkeä teetellä jokakiimasta nartuille penikoita , jotka päätyy vapaaehtoisten hoidettavaksi????

        Onko järkeä teettää penikoita ja myydä niitä ihmisille, jotka ei vaivaudu niistä itse huolehtimaan???
        Leikatkaa narttunne, ja lopettakaa se penikoiden myyminen vastuuttomille ulkokissanpitäjille.Niin loppuu kissojen kärsimys, ja kissatalojen täyttyminen.


    • Tilul

      Sunnuntaina on myyjäiset kissatalolla. Ne pidetään sielä korkeamäen talolla. Menkää ostoksille :)

    • moikkamoooi

      He saavat uuden talon!!! Nyt vaan vielä lahjoittamaan, niin ei tarvitse ottaa niin paljon lainaa ;) Ja tokihan lainan lyhennyksiä varten olisi hyvä saada yli tuon tavoitteen.

    • Juoi

      Miksi ottaa lainaa jos ei pysty maksamaan?tosi hutera hanke jos kerjätään rahat lyhennykseen.entä jos ei oo millä maksaa niin saako lahjoittamansa rahan takaisin?mistä tiedetään uuden kiinteistön hinta ettei loppu raha mene joidenkin taskuun.onneksi en lahjoittanutkaan!5-10tonnilla maksetaan esim.vuokria tai vuorarästejä.miksi siis lahjoittaa jos toiminta ei 100 prosenttisesti tule itse toimeen.vieläkin muistan sen pyramiini huijauksen

      • Nimierkkinen

        Nillä rahoilla vuokrat, millä nyt lyhennykset. Lisäksi heillä on sekä tilattuja että lahjoituksena saatika tuotteita, sekä uutta että kirpparitavaraa, joita ei pysty myymään kuin myyjäisissä tilanpuutteen vuoksi ja kirpparitavaraa myös. Lisäksi yksityisihmiset tekevät lahjoituksia säännöllisesti. Itsekin kuulun siihen ryhmään, että autan ihmisiä konkreettisella avulla, en rahalla, koska mielestäni yhteiskunta auttaa jo aika paljon. Kissoja autan myös rahalla ja viemällä ruokaa ja tarvikkeita talolle. Olen vienyt myös myytävää (ja kiitos etukäteen kysymästä, minulla on hygieniapassi) Tiukoilla se talous on varmaan nyt ja tulee olemaan, mutta kampanjan ansiosta on tullut myös uusia jäseniä ja jotkut ovat halunneet lahjoittaa suoraan, vaikkeivat he saa suoraan kerätäkään.


      • Kissatalonaktiivi

        1)Miksi ottaa lainaa jos ei pysty maksamaan? - Otamme sen suuruisen lainan, että sen pystymme maksamaan. Lisäksi olemme saaneet lainantakaajan.
        2)tosi hutera hanke jos kerjätään rahat lyhennykseen. - emme kerjää mitään. Rahoja ei käytetä lyhennykseen, vaan sillä pienennetään tarvittavan lainan määrää.
        2) entä jos ei oo millä maksaa niin saako lahjoittamansa rahan takaisin? - Ei saa, sillä ei ole lahjoitus. Jokaisen henkilön ostamat Vastikkeet täyttöönpannaan 4.3, kun kampanja on ohi.
        3) mistä tiedetään uuden kiinteistön hinta ettei loppu raha mene joidenkin taskuun - Uuden kiinteistön hintaa ei tiedetä vielä, sillä sitä etsitään. Kuitenkin kaikki rahat siihen käytetään.
        4) onneksi en lahjoittanutkaan! - hyvä jos olet tyytyväinen, mutta edelleen ei ole lahjoitus kyseessä.
        5) 5-10tonnilla maksetaan esim.vuokria tai vuorarästejä - varmaan voisi, mutta sellaisia ei ole ja tuon murjun vuokrat kustannetaan lähinnä myyjäistuotoilla.
        6) miksi siis lahjoittaa jos toiminta ei 100 prosenttisesti tule itse toimeen. - emme ole vielä kouluttaneet kaikkia kissoja työelämään, ennen sitä on vielä pakko elää vähän näin.
        7)vieläkin muistan sen pyramiinihuijauksen - pyramidi varmaan, mutta onneksi ei ole sellaista huijaria näkynyt ovilla . ;)


    • Pölhis

      Haluan auttaa vaasalaisia kissoja. Jos kirjoitat minulle vastausviestin osiitteeseen [email protected] ja kerrot miten rahaa voi lähettää, saatte minulta apua.

      terv. Marja Luukkonen

      • Kissatalo

        Marja Luukkonen, sivuilta www.vaasankissatalo.fi löytyy yhdistys --> osallistu ja auta. Sieltä löytyy tilinumero, johon avun voi laittaa.


    • Kisskisss

      5 päivää enää aikaa!

    • innokasskatti

      Ehtii vielä mukaan! :D
      Lauantaina loppuu!
      Osta T-paita! Anna YLÄTASSU! Pommita mesenaatti sivu lahjoituksilla! Äkkiä, äkkiä! Älä missaa vuoden paras kampanja! Eläkööön kissat! =D

      Kyllä ne lainan saa poismaksettu kun uusis tilois/pihas mahtuu järjestämään myyjäiset ja muut tapahtumat. Enemmän vierailijoita varmasti tuu käymään kun parempi sisäilma. Tähän asti ne ovat lahjoituksista ja myyjäist saanu 500€/kk vuokran maksettu joten se summa voi nytt mennä lainalyhennyksiin.

      • lkjhgikm

        mene hoitoon!


      • Innokasskatti
        lkjhgikm kirjoitti:

        mene hoitoon!

        Joo... kai pitäis kun on näin innossa ja iloinen. Tosi epäterveellistä. Pitäis kai olla niin kuin sinä!


      • jklölfd
        Innokasskatti kirjoitti:

        Joo... kai pitäis kun on näin innossa ja iloinen. Tosi epäterveellistä. Pitäis kai olla niin kuin sinä!

        hyvä, että tiedostat tilanteen itsekin. maniasi on todella epäterveellinen ja vaarallinen hoitamatta.


    • Kisskisss

      Mitä kissanvihaaja tekee kissapalstalla? Just asking...

    • kjhhpoer

      päätin ottaa vaasassa tyhjillään olevan minkkitarhani löytökissojen käyttöön. siellä on jo pelastettuja kissoja ja lisää tulee ja mahtuu.

    • Jännitttäää

      Nyt on vimppa päivä! 15 tuntia jäljellä! Tuleeko 75 000€??!

      • ueåjgbn

        no hyvä, että on vimppa päivä. seuraavaksi päästään miettimään uutta mieliairaalaa teidän hoitotarpeen täyttämiseksi.


    • Kisskisss

      Vielä ehtii mukaan ;)

    • Enolisikinäuskonut

      5 tuntia jäljellä! Tuleeko 77000€!? 😸

    • emppuuuuuu

      On jo yli 78000e! ;)

    • enkeksinimimerkkiää

      10 min!

    • Onnelinenkissaystävä
      • lrpåeå

        mene hoitoon!!!!!!!!


      • ofmöpis

        mihin te alemman tason kansalaiset meinaatte nyt sitten sen valtakuntanne sijoittaa. olisi aiheellista tietää, missä ei voi liikkua.


      • Pjasjkkk

        Yritin auttaa mutta rahani eivät kelvanneet työntekijän minulle kantaman kaunan takia. Eläinsuojeluyhdistysten työntekijöiden pitäisi pystyä laittamaan henkilökohtaisuudet ja itsekkyydet sivuun ja ajatella eläimiä. Häpeäksi tälläinen. Valikoidaan kenen rahat kelpaa ja kenen ei.


      • Pjasjkkk
        Pjasjkkk kirjoitti:

        Yritin auttaa mutta rahani eivät kelvanneet työntekijän minulle kantaman kaunan takia. Eläinsuojeluyhdistysten työntekijöiden pitäisi pystyä laittamaan henkilökohtaisuudet ja itsekkyydet sivuun ja ajatella eläimiä. Häpeäksi tälläinen. Valikoidaan kenen rahat kelpaa ja kenen ei.

        Siis en yrittänyt auttaa juuri tätä kyseistä eläinsuojaa vaan muun kaupungin vastaavaa. Anteeksi kirjoitusvirhe.


    • hörölöprr

      KUKA MAKSAA ENTISEN TALON, JOKA ON ANNETTU KISSALAUMAN KUSTA KÄYTTÖKELVOTTOMAKSI??????????!!!!!!!!!!!!!!

    • Randomnick

      Tuskin saavat takuvuokran takaisin... ;)

      • varattomiakaiovat

        se oli rakennus oli kulttuurihistoriallinen suojelukohde. joudutaan varmasti tutkimaan, miten laajat vauriot on eläintenpito aiheuttanut. rakennustahan ei ole suunniteltu eläinten säilömiseen. joku on vastuussa.


    • Kunhan_lahjoitin

      Rahat on sitten kerätty. Nykyinen talo on kirjoitusten mukaan romahduspisteessä ja tilanne katastrofaalinen. Puoli vuotta on kuitenkin jo mennyt, eikä mitään ilmeisesti ole tapahtunut. Missä uusi kissatalo?

    • Risukissa

      Taisivat kirjoittelut ja anelut loppua, kun rahaa tuli ovista ja ikkunoista. Mitään ei kuitenkaan tapahtunut.

      • niinminätekisin

        Päästetään ja annetaan olla kissat ulkona niin nämä hiiripopulaatiot asuinalueilla vähenee


    • Kattinen

      Joo. Kuulin kanssa, että joku loistava paikka olisi löytynyt. Taisi olla joku lehtijuttukin siitä. Ehkä odottavat uutta taloa präntöölle.

    • Myöhäinen

      Ei tule onnistumaan Palosaarelle, eikä kaupungin keskusta-alueelle. Aivan turha luulo. Hyvä, jos jonnekin Huutonieman tai Sepänkylän taakse kaava-alueelle. Kannattaisi ottaa mitä tiloja on parhaiten tarjolla ja neuvotella kaupungin kanssa mahdollisuuksista.

    • Ulkokissafani

      Kuka täyspäinen antaa rahaa kissojen vangitsijoille? Nuohan eivät luovuta kissoja kuin sisälle vangittaviksi.
      Jonkun pitäisi perustaa kissatalo, josta annettaisiin katteja ainoastaan kissoille sopiviin elinolosuhteisiin, eli vapaasti ulkoileviksi.
      Jyrkkä ei kissanvangitsijoille, menkää itse Vaasan vankilaan loppuelämäksenne.

    • JokuJärjestysOllaPitää

      Autan ennemmin kissoja kuin matuja.

    • Suhisuhi

      Ei näytä asia enää kiinnostavan kissatalolaisia. Taisi tulla sen verran rahaa, että taas voi "harrastaa" romahdusvaarassa olevassa talossa.

    • Piirutin

      Voisikos joku yhdistystä lähellä oleva vinkata toimijoille, että useat ihmiset ja lahjoittajat olisivat kiinnostuneita tietämään, missä mennään ja mitä lahjoitetuille / sijoitetuille rahoillel kuuluu:

    • olmiteol

      kyllä.asiat on aina oltava virallisia.sillon on tehtävä lainkrjaimien mukaan.mutmut.sit se on niin et hyväätekevät ei ookkaa hyväätekeviä vaik niil hyvää tehtäs.joku pakenema on oltava,ku hyväätehdään.rahaasiat:on.mut jättäkää nyt sit tää hoitja ilman palkkaa.joopajoo.mitähä vitt...laulo tuo sanni

    • Neuvon

      Mitä järkeä? L Lopettakaan kissat, niin ongelma poistuu.

      • Ainomarialiisa

        Kyllä totta puhut


    • kaikkeahyvääsinne

      niin hyvyys laittaa tekemään,mut pitää turvata ns.hyväntekeminenki olla järkevä.et tämmönen hyväätarkottava toiminta ois saatava turvattua taloudelliset ja tekijän jaksamaninen.tee ilmotus lehtijuttu tv ym.kyl asiat hoituu.kissojen hyvinvointi myös tässäkin on a ja o.tee itsesi toiminta JULKI.pyydä ihan suoraan rahaa,näytä kuitit ostoista,kyl kirjanpitäjät asiat hoitaa.ja verottajan vuoksi on välttämätön,enhän täst paikasta tiedä ku näitten kirjotuksien vuoksi ja ajattelemaan vaa sai.

    • pdfghj

      Jännää kun minä tarjosin eräälle eläinsuojeluyhdistyksen pisteelle /toiminnalle 500€ mutta työntekijä ei hyväksynyt sitä henkilökohtaisen kaunan takia. eli ei sitten kun ei raha kerta kelpaa. Minusta nuo henkilökohtaiset riidat täytyisi osata laittaa sivuun ja ajatella eläimiä.

      • Katitpois

        Mitä varten niitä kissiä kerätään ja aletaan tekemään kaikenmaailman leikkauksia ja lastoituksia puoliraadoille ojanpohjista löytyneille kateille. Onko kaikki pakko pelastaa. Itse en anna lanttiakaan moiselle touhulle. Lahjoitan ennemmin esim jollekkin lasten syöpäsairaalalle jonkun pienen potilaan iloksi.


    • Anonyymi

      Paras tapa auttaa on tehdä testamentti .

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      445
      4778
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1702
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1438
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1339
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1296
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1171
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      865
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe