Mulla on simperheessäni kissa. Se yks kerta karkasi perheeltäni ja ilmoitin sen karanneeksi. No mun piti lopettaa sen jälkeen pelaaminen. Kun palasin sen sim perheen pariin uudestaan. No Kissa asustelee sim perheeni talossa eikä ole ns karannu, mutta sen kuva paneelissa on harmaana . Toki sitä voi paijata, halia ... jne, mutta en voi kutsu syömään, kun laitan simin täyttämään ruokakuppia. Nyt kissa parkani on sairas. mutta eläinlääkäri vastaanotto pömpelissä en voi ilmoittaa kissaani lääkärille, koska kaikki ne toiminnot mitkä löytyy ovat harmaalla. Miten saan kissan ns. takaisin perheen jäseneksi?
Ongelma sims 4 pelissä
5
679
Vastaukset
- KodaDoge
sun jonkun simin pitää ilmoittaa se tervetulleeksi :))
- S1mpsuli
Ei tule tuollaista toimintoa.
- Onglemia
Mulla on sama ongelma. Oketko päässyt eroon tästä ongelmasta? Olisi kiva tietää miten
Etsin tätä karanneen kissan ja sen harmaaksi menneen ikonin ongelmaa netistä, mutten löytänyt ratkaisua sieltä vaikka juttuja olikin. Olisi ehkä pitänyt etsiä kissojen ja koirien kanssa. Ehdotuksia oli mm. koko perheen siirtäminen väliaikaisesti pois pelistä ja taas takaisin, mutta se ei ollut ainakaan kaikilla auttanut. Modeilla (hackeilla) huijaaminen oli toiminut jollakin pelaajalla. Harmi kyllä ei ollut mainintaa mikä modi oli auttanut. (Itse kokeilisin ainakin "Playable pets"-modia, mutta tiedän mainiosti etteivät kaikki pelaajat harrasta modeja.)
Olen pelannut kissatalouksilla niin vähän ja senkin vähän modien kanssa, etteivät kissat ole pelatuilla "kissaperheilläni" edes karanneet, eivätkä saaneet myöskään harmaita ikoneja. Eivät ole kyllä koiratkaan karanneet. Kummaa sekin, kun pahimmillaan koirat ovat olleet tulipaloja todistamassa ja niitä on puoskaroitu tosi tomppelien eläinlääkärien toimesta klinikalla, niiden omistajat ovat muuttuneet välillä vihanneksiksi, vampyyreiksi, merenneidoiksi ja velhoiksi yms.
TS 4:n virallisilla sivuilla selitetään karkulaisten palaavan omia aikojaan takaisin muutaman päivän kuluessa ja että tuo S1mpsulin mainitsema ilmoittaminen nopeuttaisi paluuta. Pelaajien kertomusten mukaan eivät kuitenkaan kaikki palaa itsestään ja kun simit - erityisesti lemmikkeihinsä syvästi kiintyneet - niiden kohtaloa surevat, on se todella raastavaa katsella! Ellen muutoinkin huijaisi, niin tuo ainakin saisi minut sitä harkitsemaan.- Anonyymi
Moi! Tästä keskustelusta on aikaa mut mulle ilmeni sama ongelma vasta tänäpäivänä pelatessani sims 4 lisäriä. Ainoo tapa minkä keksin kaikkien yritysten ja tiedon ettimisen jälkeen oli se et tein sen koodin kautta. Ilman sitä mikään ei onnistunut.
Se meni siis näin:
-paina ensin samaan aikaan: ctrl+sift+c
-sen jälkeen ylävasempaan kulmaan ilmestyy kirjoituspalkki johon kirjoitetaan:
”testingcheats true” ja paina enter
-tämän jälkeen kirjoita:
”cas.fulleditmode” ja enter
Kun olet tehnyt tuon niin siinä pitäisi jo ensimmäisen enterpainalluksen jälkeen lukea ”Cheats are enabled”, jonka jälkeen mitä tahansa hahmoa painetaan samaan aikaan siftillä ja hiirellä. Vaihtoehdoissa on erillaisia näkymiä mitä hahmolle voi tehdä, esim mennä siminluontiin ja muokata samalla tavalla kun simiä luotaessa eli voi muokana kasvoja yms. Mutta painoin kissaa ja siellä oli kohta ”lisää perheeseen” ja kun sitä painoi niin kaikki on taas ”ennallaan”.
Koitin selvittää tätä melkeen 2 tuntia yhtäjaksosesti enkä löytäny mitään muuta. Pitäis jonkun ohjeen mukaan onnistua adoptoida ku on tarpeeks läheinen eläimen kanssa mut ihanku… koitin jopa kahen eri eläimen kanssa eikä onnistunu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663105
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai262183Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681749Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251627Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161361- 281321
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61236Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281200Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101157Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621051