Ongelma sims 4 pelissä

S1mpsuli

Mulla on simperheessäni kissa. Se yks kerta karkasi perheeltäni ja ilmoitin sen karanneeksi. No mun piti lopettaa sen jälkeen pelaaminen. Kun palasin sen sim perheen pariin uudestaan. No Kissa asustelee sim perheeni talossa eikä ole ns karannu, mutta sen kuva paneelissa on harmaana . Toki sitä voi paijata, halia ... jne, mutta en voi kutsu syömään, kun laitan simin täyttämään ruokakuppia. Nyt kissa parkani on sairas. mutta eläinlääkäri vastaanotto pömpelissä en voi ilmoittaa kissaani lääkärille, koska kaikki ne toiminnot mitkä löytyy ovat harmaalla. Miten saan kissan ns. takaisin perheen jäseneksi?

4

443

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KodaDoge

      sun jonkun simin pitää ilmoittaa se tervetulleeksi :))

    • S1mpsuli

      Ei tule tuollaista toimintoa.

    • Onglemia

      Mulla on sama ongelma. Oketko päässyt eroon tästä ongelmasta? Olisi kiva tietää miten

    • Etsin tätä karanneen kissan ja sen harmaaksi menneen ikonin ongelmaa netistä, mutten löytänyt ratkaisua sieltä vaikka juttuja olikin. Olisi ehkä pitänyt etsiä kissojen ja koirien kanssa. Ehdotuksia oli mm. koko perheen siirtäminen väliaikaisesti pois pelistä ja taas takaisin, mutta se ei ollut ainakaan kaikilla auttanut. Modeilla (hackeilla) huijaaminen oli toiminut jollakin pelaajalla. Harmi kyllä ei ollut mainintaa mikä modi oli auttanut. (Itse kokeilisin ainakin "Playable pets"-modia, mutta tiedän mainiosti etteivät kaikki pelaajat harrasta modeja.)

      Olen pelannut kissatalouksilla niin vähän ja senkin vähän modien kanssa, etteivät kissat ole pelatuilla "kissaperheilläni" edes karanneet, eivätkä saaneet myöskään harmaita ikoneja. Eivät ole kyllä koiratkaan karanneet. Kummaa sekin, kun pahimmillaan koirat ovat olleet tulipaloja todistamassa ja niitä on puoskaroitu tosi tomppelien eläinlääkärien toimesta klinikalla, niiden omistajat ovat muuttuneet välillä vihanneksiksi, vampyyreiksi, merenneidoiksi ja velhoiksi yms.

      TS 4:n virallisilla sivuilla selitetään karkulaisten palaavan omia aikojaan takaisin muutaman päivän kuluessa ja että tuo S1mpsulin mainitsema ilmoittaminen nopeuttaisi paluuta. Pelaajien kertomusten mukaan eivät kuitenkaan kaikki palaa itsestään ja kun simit - erityisesti lemmikkeihinsä syvästi kiintyneet - niiden kohtaloa surevat, on se todella raastavaa katsella! Ellen muutoinkin huijaisi, niin tuo ainakin saisi minut sitä harkitsemaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5480
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3507
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1632
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      203
      1579
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1048
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe