Mikä teitä riivaa? Eikös kaikilla ole samanlainen mahdollisuus tehdä bisnestä ja saada toimeentulo. Se tekee jolla on älliä ja se jolla ei oo, vinkuu vitutuksissaan.
Kunnon kaverit saa persettä ja muutakin, mutta paskiaiset saa känsän käteen ja paperit, että se oli tässä minun isänmaallisuuteni, olen niin saatanan syrjäytynyt...nyyh
Kateus Uuraisilla
4
597
Vastaukset
- oohhooh
Ompa hiljaista!!! Osui ja upposi,kaikki känsäkourat ihan hiljaa. Kyllä ne siitä riemastuu,kun tajuavat,että ovat paljastuneet.
- naurava-ohikulkija
Olet käsittänyt asian nyt täysin väärin. Aloituksesi oli niin surkea ja heikko, että ei siihen kukaan ole vaivautunut edes vastaamaan. Jos ei osaa aloituksia, niin ei niitä kannata edes yrittää...
- taivahantosi
Sitä paitsi aloittaja ei ole titta.... vaan, joka on kokoajan polttopisteessä. Joka puollustaa kiivaasti omaa asiaansa. Omaa yritystä....bisnestä... Lähti itse rehentelemään hommillaan. Rahoillaan! Minä itse katson mielummin "jenkkien sarjaa"
- näinnaapurissa
Niin ja sitten,eihän nämä kadehtijat ole Uuraislaisia. Vaan naapurikylän paperipunikkeja jotka huomasivat,että joku tienaa heitäkin enempi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1602720
- 2011997
- 711736
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91461Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.421457- 781143
- 811060
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193976