Ottaisitko sinä

HeeraXXXL

Silikonitissit, jos hän niin haluaisi?

31

400

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voisinottaa

Jos maksaisi niin joo

• Elluhalloyb

Noup...
      Omat ihan hyvät...😂😋😘

• KirjoitanNyt

Kuka ihmeen hän ja en ottaisi, vaikka saisin miljoonan.

• PidäKumitissis

En todellakaan ja jos hän olisi niin törkeä sika että kehtaisi tuollaista edes ehdottaa, olisi hän entinen kaivattuni!

• olan.yli

Ai täsä iässä? Nauraishan niille jo naurismaan aidatkin. Joutais nuokin olemassaolevat olemattomiin. Ei ollut käyttöä.

• Minimunalle

Toki, jos hän ottaisi ensin pippelinpidennyksen & paksunnuksen.

• Entiedämissäpitäisinsitä

Sori mut on iso valmiiksi

• voisinharkita

En tiedä.. Varmaan jos hän haluaisi kovasti ja pystyisi perustelemaan hyvin niin kyllä varmaan ottaisin. Tosin ne kyllä ehkä näyttäisivät näin raavaalla miehellä vähän oudoilta..

• Perusteelli.nen

MInulla on ollut kykyä prustella hyvin perusteellisesti asioita. Tosin kukaan ei jaksa yleensä kuunnella viittä minuuttia pidempään.

• Voiherttinensentään

Kummalle puolelle ottasit, etu vai taka?

• Voiherttinensentään kirjoitti:

Kummalle puolelle ottasit, etu vai taka?

Eikös liian pienten yläosien kanssa ole viime aikoina sivutissit tulleet suosituiksi, tai ainakin yleisiksi?

Ihmiset eivät ajoissa tajua lihoneensa, niin tulee kuvatun laisia huteja vaatevalinnoissa.

• KirjoitanNyt
        Kollimaattori kirjoitti:

Eikös liian pienten yläosien kanssa ole viime aikoina sivutissit tulleet suosituiksi, tai ainakin yleisiksi?

Ihmiset eivät ajoissa tajua lihoneensa, niin tulee kuvatun laisia huteja vaatevalinnoissa.

Polvi tissit mahtuisivat hyvin collegehousujen polvipusseihin, miehillä.

• blondib

En tietenkään ottaisi. Olen tyytyväinen kehooni, ja minulla on kauniit rinnat.

• ThatsIt

En ottais. Minä olen minä ja jos ei kelpaa eikä minua voi rakastaa tällaisena niin sitten vaihtaa naiseen joka miellyttää enemmän.

Mitä aitoa siinä suhteessa edes olisi ? Olla miehen kanssa joka pitäisi minusta vasta kauneusleikkauksen jälkeen ?

Tahdon pitää omat 75B: n tissini koska:

1. Nämä eivät paina ja aiheuta selkäkipuja.

2. Löydän kauniita seksikkäitä rintaliivejä eikä tarvitse ostella tukevia mummoliivejä tukemaan painavia rintoja.

3 isot tissit saa näyttää takki tai paita päällä kauhean läskiltä kun tissit nostaa kankaan ylös tissien tasolle vyötäröltäkin . En tahdo näyttää läskiltä jos en ole.

4. Isot tissit on tiellä juostessa

5. Kukaan ei rakastaisi minua ihmisenä vaan ajattelisi vain tissejäni ja seksisuhteita

6. Joutuisin sanomaan hyvästit kauniille XS ja S-kokoisille mekoille ja paidoille

En siis tahdo.. minä olen minä ja saan kelvata tällaisena.

• ei.sittenkään

Olen kuullut juuri näitä valitusaiheita monilta isompitissisiltä tuttaviltani. "vientiä" olisi ollut, mutta minkälaista. Ja onhan se mukavaa kun pystyy nukkumaan ja lepäilemään mahalleen.

• KirjoitanNyt

Joo, lääkäri totesi, että onko sinulle kukaan koskaan sanonut, että sinulla on vartalosi nähden isot rinnat? Huh huh. Istuin siinä yläosa paljaana. Vetäsin äkkiä puseron rintojeni eteen ja ajattelin, että hittoako siinä kyttäät.
      Kyllähän minä sen Tiedän!!! :(

• Hullu_ja_huumeissa

Ja sitten se antoi litium reseptin kätöseen ja pissapurnukan toiseen ja pyysi antamaan virtsanäytteen

• KirjoitanNyt
        Hullu_ja_huumeissa kirjoitti:

Ja sitten se antoi litium reseptin kätöseen ja pissapurnukan toiseen ja pyysi antamaan virtsanäytteen

Niskoja valittelin. Määräsi fysikaalista hoitoa. Mutta traumoja jää tommosesta.
        ,Mieshierojaki pläjäytti kesken kaiken, että sinulla on hyvän kokoiset rinnat.
        En enää kehtaa paljastella rintojani tai ainakin häpeän :(
        En tykkää rinnoistani, mutta näillä mentävä. Onneksi elämä on kaikkea muuta.

• F_n_tisukat

Navassa roikkuvat lollot 😂😂😂😂😂😀😀😀😀😀😀😀😀

• KirjoitanNyt
        F_n_tisukat kirjoitti:

Navassa roikkuvat lollot 😂😂😂😂😂😀😀😀😀😀😀😀😀

Oo kunnolla tai läimäytän tissillä !

• Pääväliin

Lyö molemmille korville. Loppuu vikinä.

• Tykkäänkovasti

Ei mun tartte, mulla on jo.

• pienetovatkuitenkinok

En usko, että laittaisin.

• Niinonkin

Niinpä 🙂

• TyhmäKysymys

En kenenkään takia

• Ndnxnxn

Ei hän haluisi😊

• En varmasti ottas. Eikä ne mulle enää alkas laittamaankaan. On jo ihan tarpeeksi itsekasvatettunakin ;).

• KyImis_

Kyllä ottaisin jos mielitiettyni näin haluaa. Mulle ei isot tissit vaan istu kovin hyvin.

• Tuotahan

voi kulettaa sirkuksessa näyttämässä miten paljon iho venyy enne kun repeää.
        Ei mitään järkeä tuon naisen tisseissä. Ketähän se oikein palvoo? Omaa mielihaluaanko vai jonkun rahakkaan miehen toivetta?

• Kimmo___

En ottaisi.

(Ja jos ylipäätään ulkoisista seikoista puhutaan, niin itsekin pidän naisilla enempi suht terhakoista a, b, c rinnnoista, eli juuri semmoisista, kuin hänellä on.)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      91
      2900
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      299
      1686
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1557
    4. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      87
      1391
    5. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      402
      1374
    6. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      398
      1292
    7. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      1079
    8. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1037
    9. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      329
      874
    10. Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?

"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden
      Maailman menoa
      257
      855
    Aihe