mulla ei pääse sisään millään selaimella
TOIMIIKO MUILLA SUOMI24 sähköposti
11
598
Vastaukset
- 2018voiVOi
eipä toimi
504 Gateway Time-out
- Elämän.karkoitus
Ei ole toiminut koko suomi24 viimeiseen vuoteen. Aloituksia ei pysty tekemään.
- Vittuuntunut78
Ei toimi ei. Pitäs päästä vastaamaan tärkeään sähkköpostiin.
- ieh
En ole tänään päässyt sähköpostiin ollenkaan. (firefox)
504 Gateway Time-out eli ei toimi, eikä toiminut eilenkään!
Ei voi ymmärtää tätä touhua. Oisko liikaa vaadittu että laittaisitte jonkunlaisen tiedotteen viasta ja vian kestosta. Tästä alkaa nyt maanantai aamusta ainakin minulle tulla taloudellista vahinkoa.
Heti kun postit aukeaa minä ainakin aloitan toiminnan siirron jollekin toiselle operaattorille. Siinä vaan on aika kova homma. Paha pettymys tämä touhu!- äijähän
hei tuskimpa kukaan nyt on oikeasti niin hölmö että pitää jotain suomi24 postia mitenkään virallisena spostina?
- mä--
Ei toimi.
- toimiitoimiihyvin
Kyllä täällä Tampereella toimii, juuri kävin posteilla.
Selain on Chrome, jos sillä mitään merkitystä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon
Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-2000011881644082Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa
Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.1133551Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia
mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös2472986Taisi kolahtaa....
Joku kysyi, että miksi S24 sallii kirjoittelun tänne venäläisiltä alustoilta, juttu poistui. Täällähän tosiaan välillä71729Suomi edelleen maailman onnellisin maa
Olemme hyvällä tiellä. Laitetaan nyt talous kuntoon.1641365- 761245
Huomasitko? Tämä "viinin läträys" hämmästytti Yökylässä
Yökylässä-sarjassa Maria Veitola vieraili Christel ja Jori Roosbergin kotona. Tunnelma oli mukava ja puitteet hulppeat.311141Lopetan Keskipohjanmaan tilaamisen
Vasemmistolaisen ja kristinuskovastaisen pääkirjoituksen vuoksi. Suomen kouluissa on nykyisellään hyvä uskonnonopetus.63951- 88820
- 64798