mulla ei pääse sisään millään selaimella
TOIMIIKO MUILLA SUOMI24 sähköposti
11
572
Vastaukset
- 2018voiVOi
eipä toimi
504 Gateway Time-out
- Elämän.karkoitus
Ei ole toiminut koko suomi24 viimeiseen vuoteen. Aloituksia ei pysty tekemään.
- Vittuuntunut78
Ei toimi ei. Pitäs päästä vastaamaan tärkeään sähkköpostiin.
- ieh
En ole tänään päässyt sähköpostiin ollenkaan. (firefox)
504 Gateway Time-out eli ei toimi, eikä toiminut eilenkään!
Ei voi ymmärtää tätä touhua. Oisko liikaa vaadittu että laittaisitte jonkunlaisen tiedotteen viasta ja vian kestosta. Tästä alkaa nyt maanantai aamusta ainakin minulle tulla taloudellista vahinkoa.
Heti kun postit aukeaa minä ainakin aloitan toiminnan siirron jollekin toiselle operaattorille. Siinä vaan on aika kova homma. Paha pettymys tämä touhu!- äijähän
hei tuskimpa kukaan nyt on oikeasti niin hölmö että pitää jotain suomi24 postia mitenkään virallisena spostina?
- mä--
Ei toimi.
- toimiitoimiihyvin
Kyllä täällä Tampereella toimii, juuri kävin posteilla.
Selain on Chrome, jos sillä mitään merkitystä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1262202
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h282116- 1582034
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue181482- 241126
- 511027
- 86985
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24902- 114884
Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon34853