Toyotan nykylaatu

AlkkisJaPilleristi

Olen huolestunut suomalaisten valinnoista autonsa suhteen. Eivätkö he tutki lainkaan mitä ovat ostamassa? Auto on kuitenkin kalliimpia investointeja elämässä ja siksi kannattaisi hieman tutkia mitä kannattaa hankkia. Toyota on viimeisen kymmenen vuoden aikana havaittu ruostuvan todella nopeasti ja tästä on lukuisia kestotestejä ja asiaa on tutkittu ruosteenestokäsittelyjen kannalta useaan otteeseen ja aina Toyotaa on moitittu asiasta. Tyypillinen arvosana on 2/5, kun kilpailijoilla on 4/5-5/5.
Myös takaisinkutsujen hurja määrä ihmetyttää. Onko vika suunnittelussa vai kovassa kiireessä ja ylimitoitetuissa säästöissä?

14

133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyhfansit
    • Hankiuusiresepti

Päinvastoin Toyotan omistajat ovat todellakin seuranneet mikä kestää ja mikä ei.
      Ihmeenä sen sijaan voi pitää kuka ostaa vielä VAG konsernin katastrofaalisia tuotoksia.

• katsoMyösYoutubesta

Oletko kuinka reagoinut suuren ruosteongelmaan? Kestotestien aikana jopa liittimien metallikuoret ovat sulaneet olemattomiin ja jarrukilvet reikiä täynnä. kaikkien muovilistojen ja paneelien alla muhii ruoste ja sehän on kiva yllätys.

• Konserni.huijaa

Ole huoleti, kyllä suomalaiset tietävät ilman sinun jalomielistä huomiotasikin että mihin rahansa sijoittavat. Jos huijatuksi tuleminen kiehtoo, niin volkkari on silloin ainoana merkkinä ykkösvalinta.

• HolistiPanikoiTaas

Holisti iskee takaisin välittömästi ja usean viestin voimalla. Miksi yrität kääntää Toyotan surkeuden VW:n suuntaan, on niitä muitakin merkkejä ja kaikki parempia kuin Toyota.

• Tero_paniikissa

Maine laahaa aina jäljessä - kymmenen vuoden kuluttua naureskellaan tämän päivän tojo-uskovaisille.
      Vanha maine ja Japanissa huolella tehty tuote ovat pian menneisyyden muistoja.

• setämiehetOvatJulmia

Vain Suomessa Toyotalla on hyvä maine ja senkin olisi pitänyt sukeltaa jo kymmenen vuotta sitten, mutta tietämätön suomalainen ei opi ihan helpolla ja kulkee isänsä köyhiä jalanjälkiä ja haluaa olla nöyrä ihan naapurisovun nimissä. Jos vuokrakasarmin tai kurjan osakemuurin parkkisella hankkisi paremman auton, niin johan heivattaisiin kyläbaarin proleporukoista ja setämiehet keksisivät vaikka mitä että asumisesta tulisi hankalaa.

• Saudiair
    • mopojonna

Toiotat on rumeja ja honoja

• TarmokasOletJaTyhmä

Oletko kenties vainoharhainen? Jos on ottanut hengen asiakseen puolustaa aasialaista kansanautoja, niin takaiskuja tulee eteesi yhtenään ja joudut puuttumaan jokaiseen keskusteluun ja keksiä jotain salaliittoteoria tai vastaavaa.

• Amriaa

Täytyy kyllä todeta,ettei Toyotan ruostumisesta ole ollut ainoataan puolueetonta tutkimusta. Plus toyotistit eivät itse ole havainneet ruostumista, sitähän voi kysyä niiltä, jotka sellaisen omistavat.
      Joten ruostuminen on pelkkää pahantahtoista trollausta.

• TOYOTLAHOO
      • ToyotanSäästöt

Toyotan laadun valvonta on siis olematonta ja alihankkijan ahtaalle kiduttaminen on syynä tuollaisilla ylilyönneillä, mutta Toyotan syy se on kuitenkin. Aika vähän Toyota itse valmistaa mitään komponetteja, vaan alihankkijat ne tekee.
        Turha yrittää selittää paskaa kullaksi tälläkään kertaa.

• Itsiloh

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      122
      4592
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      102
      3908
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3549
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3300
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      43
      3002
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2549
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2482
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2216
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      18
      1850
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1745
    Aihe