Hei! Onko kenelläkään kokemuksia hotelli Sunscape:sta Puerto Platassa?
Matkalle lähdössä
4
1451
Vastaukset
- Katmi2
Löytyy varmaan mukavampiakin hotelleja, tulimme eilen kotiin ja oltiin 2 viikkoa siellä...
- 1.maaliskuuta
Mikä oli pielessä?
- Kallista_tupakkaa
Sunscapesta tiedoksi, että tupakka aski maksaa 12 dollaria !.
All Inclusive hotelleissa, kalliit hinnat tuotteilla jotka eivät sisälly ko.hintaan. Onneksi olen niin vanha, että en käytä allinklusive majoituksia- kun on ehtinyt oppia muunkinlaisen reissuamisen- vähän niinkuin nuorten ja uskaliaitten malliin. Koskaan en ole ostanut täyspakettia, joskus aamupalapaketilla. Charterilla kyllä on paljon lennetty, mutta jo kymmeniä vuosia pelkät lennot ottaen- paitsi jos on polkuhintainen hotelli mukana. Itse edullisia mieleisiltään kulmilta etsien näkee muutakin kuin turistin löhöilyä ja opastettuja retkiä. Paikka on muuten tuttu kaupunkina, kun on tullut kuljettua Dominikaanisessa melko monella kulmalla. Hotelli ei ole niin tärkeä, että se muodostuu tärkeimmäksi matkan kokonaisuudessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663172Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111730
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241249- 1281035
- 98978
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6865- 84859