Tervehdys !
Onko kenelläkään tietoa ps3 fat malleista ? kun mulla on yht. 6 kpl ps3 fat mallia mutta yks niistä on se malli jossa on edessä 4 usb paikkaa ja yks eroo muista malleista niin että siinä on erinlainen kovalevy kelkka.....onko tämäkin malli jotenki erikoinen ? kiitos jo etukäteen jos joku osaa kertoa mulle asiasta
-Miksu-
Playstation 3 FAT
8
2220
Vastaukset
- kdjshflsksjdjdj
Tuo 60gb malli (4usb) oli joskus suht haluttu, kun se pyöritti ps2 pelejäkin.
En tiedä jaksaako niitä montaakaan enää pelata nykyään.- Ps3_omistaja
itsellä kyseinen malli ja hyvin on pelannut julkaisusta asti, tosin pii tahnat olen vaihtanut prossulle ja kiintolevyn päivittänyt suurempaan.
Huuta muuten kuin hyeena, ääni on niin kova tuulettimissa että uusiin malleihin ero on kuin yö ja päivä.
Ehkä tuohon joskus vesijäähdytyksen laitan.
- werkku1
Tarkista konsoleiden takaa niiden mallinumerot, CECH-alkuiset, että mitä sukupolvea ne kukin edustaa (1-3).
- Miksu_76
Teve......mitäs piitahnaa käytätte jos vaihtaa tahnat prossulle ? Katoin konsoleitten takaa sitä CECH loppua niin yks on CECHH04 niin onko tämä malli tullu jostain muusta maasta tänne Suomeen ?
- Ps3_omistaja
Itse laitoin ihan perus pc prossuille olevaa piitahnaa, merkkiä en muista, ei kannata välttämättä halvinta mahdollista osaa kuitenkaan jos meinaa uusia tahnat, luonnollisesti nekin ohjeet kannattaa katsoa vaikka YouTubesta.
Oma ensimmäinen malli on CECHC04, tuosta H04 en tiedä, googleta jos löytyy tietoa. - werkku1
Mainitsemasi malli on kolmannen sukupolven, toka vika malli 40gigasesta.
H04 ihan laajalti saatavilla, eli eu/pal, jpn ja na alueilla.
- Miksu_76
ok.....no mäpäs pistän tosta myyntiin muutamia ps3 fat konsolia........yks malli on CECHH04 ja toinen malli on CECHG04.......en tiedä minkä arvosia ovat mutta jos joku osaa sanoa jonku arvon niin olisin kiitollinen =)
- Anonyymi
4 usb on toin takesen tuki ps2 peille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000544901924h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?112277Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1781404Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja181088- 70904
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41847Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57782Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72774En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.37692Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä75622