Playstation 3 FAT

Miksu_76

Tervehdys !

Onko kenelläkään tietoa ps3 fat malleista ? kun mulla on yht. 6 kpl ps3 fat mallia mutta yks niistä on se malli jossa on edessä 4 usb paikkaa ja yks eroo muista malleista niin että siinä on erinlainen kovalevy kelkka.....onko tämäkin malli jotenki erikoinen ? kiitos jo etukäteen jos joku osaa kertoa mulle asiasta

-Miksu-

8

1958

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kdjshflsksjdjdj

      Tuo 60gb malli (4usb) oli joskus suht haluttu, kun se pyöritti ps2 pelejäkin.
      En tiedä jaksaako niitä montaakaan enää pelata nykyään.

      • Ps3_omistaja

        itsellä kyseinen malli ja hyvin on pelannut julkaisusta asti, tosin pii tahnat olen vaihtanut prossulle ja kiintolevyn päivittänyt suurempaan.
        Huuta muuten kuin hyeena, ääni on niin kova tuulettimissa että uusiin malleihin ero on kuin yö ja päivä.
        Ehkä tuohon joskus vesijäähdytyksen laitan.


    • werkku1

      Tarkista konsoleiden takaa niiden mallinumerot, CECH-alkuiset, että mitä sukupolvea ne kukin edustaa (1-3).

    • Miksu_76

      Teve......mitäs piitahnaa käytätte jos vaihtaa tahnat prossulle ? Katoin konsoleitten takaa sitä CECH loppua niin yks on CECHH04 niin onko tämä malli tullu jostain muusta maasta tänne Suomeen ?

      • Ps3_omistaja

        Itse laitoin ihan perus pc prossuille olevaa piitahnaa, merkkiä en muista, ei kannata välttämättä halvinta mahdollista osaa kuitenkaan jos meinaa uusia tahnat, luonnollisesti nekin ohjeet kannattaa katsoa vaikka YouTubesta.
        Oma ensimmäinen malli on CECHC04, tuosta H04 en tiedä, googleta jos löytyy tietoa.


      • werkku1

        Mainitsemasi malli on kolmannen sukupolven, toka vika malli 40gigasesta.
        H04 ihan laajalti saatavilla, eli eu/pal, jpn ja na alueilla.


    • Miksu_76

      ok.....no mäpäs pistän tosta myyntiin muutamia ps3 fat konsolia........yks malli on CECHH04 ja toinen malli on CECHG04.......en tiedä minkä arvosia ovat mutta jos joku osaa sanoa jonku arvon niin olisin kiitollinen =)

    • Anonyymi

      4 usb on toin takesen tuki ps2 peille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe