Playstation 3 FAT

Miksu_76

Tervehdys !

Onko kenelläkään tietoa ps3 fat malleista ? kun mulla on yht. 6 kpl ps3 fat mallia mutta yks niistä on se malli jossa on edessä 4 usb paikkaa ja yks eroo muista malleista niin että siinä on erinlainen kovalevy kelkka.....onko tämäkin malli jotenki erikoinen ? kiitos jo etukäteen jos joku osaa kertoa mulle asiasta

-Miksu-

8

2565

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kdjshflsksjdjdj

Tuo 60gb malli (4usb) oli joskus suht haluttu, kun se pyöritti ps2 pelejäkin.
      En tiedä jaksaako niitä montaakaan enää pelata nykyään.

• Ps3_omistaja

itsellä kyseinen malli ja hyvin on pelannut julkaisusta asti, tosin pii tahnat olen vaihtanut prossulle ja kiintolevyn päivittänyt suurempaan.
        Huuta muuten kuin hyeena, ääni on niin kova tuulettimissa että uusiin malleihin ero on kuin yö ja päivä.
        Ehkä tuohon joskus vesijäähdytyksen laitan.

• werkku1

Tarkista konsoleiden takaa niiden mallinumerot, CECH-alkuiset, että mitä sukupolvea ne kukin edustaa (1-3).

• Miksu_76

Teve......mitäs piitahnaa käytätte jos vaihtaa tahnat prossulle ? Katoin konsoleitten takaa sitä CECH loppua niin yks on CECHH04 niin onko tämä malli tullu jostain muusta maasta tänne Suomeen ?

• Ps3_omistaja

Itse laitoin ihan perus pc prossuille olevaa piitahnaa, merkkiä en muista, ei kannata välttämättä halvinta mahdollista osaa kuitenkaan jos meinaa uusia tahnat, luonnollisesti nekin ohjeet kannattaa katsoa vaikka YouTubesta.
        Oma ensimmäinen malli on CECHC04, tuosta H04 en tiedä, googleta jos löytyy tietoa.

• werkku1

Mainitsemasi malli on kolmannen sukupolven, toka vika malli 40gigasesta.
        H04 ihan laajalti saatavilla, eli eu/pal, jpn ja na alueilla.

• Miksu_76

ok.....no mäpäs pistän tosta myyntiin muutamia ps3 fat konsolia........yks malli on CECHH04 ja toinen malli on CECHG04.......en tiedä minkä arvosia ovat mutta jos joku osaa sanoa jonku arvon niin olisin kiitollinen =)

• Anonyymi

4 usb on toin takesen tuki ps2 peille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      40
      2999
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      33
      2817
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      48
      2463
    4. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      45
      2151
    5. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      21
      2034
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      58
      1810
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      45
      1719
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      37
      1570
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      45
      1493
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26