Tanhupallo

yksileskenn

Putous-ohjelma pyörähti käyntiin. Katsoin hahmoja läpi, eikä mikään oiken sytyttänyt. Kunnes tuli Tanhupallo. Alkuun ei oikein tapahtunut mitään, mutta sitten Kiti Kokkosen verbaliikka iski ja tehosi. Hohottelin yksinäni soffalla ja haluan nähdä uudelleen tahnupallon. Erittäin hyhmä hahmo ja varmasti huumoria Kitiltä löytyy.

76

2082

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihsnuskomaton-

      iso itsepäinen vauva.

    • Noin.
      Leikki-kouluissahan tuon-laisia on.
      Tuskin täällä 60 palstalla.
      Koetahan 20

      H.

      • Järkevä-kommentti

        Kaiva sinä niitä kuivuneita räkäpalloja kolvistasi ja jätä kommentoinnit järjellä varustetuille ihmisille. Siivoa myös pölypallosi.


      • hunksz
        Kaikki me vanhukset täällä ollaan muututtu tanhupalloiksi. Usko pois vain. Kiti Kokkosen hahmo kertoo sen oivallisesti.


      • Aina.i.ankeinennnnn
        yksileskenn kirjoitti:

        hunksz
        Kaikki me vanhukset täällä ollaan muututtu tanhupalloiksi. Usko pois vain. Kiti Kokkosen hahmo kertoo sen oivallisesti.

        Se ei koskettanut teitä vanhuksia millään lailla... todella hyvin vedetty esiin nykynuorison suosimat kaikenmaailman ensitreffit alttarilla ja eksät rannalla... paras hahmo mutta en kokenu siinä kyllä mitään vanhuksiin viittaavaa 😜😜


      • yksileskenn
        Aina.i.ankeinennnnn kirjoitti:

        Se ei koskettanut teitä vanhuksia millään lailla... todella hyvin vedetty esiin nykynuorison suosimat kaikenmaailman ensitreffit alttarilla ja eksät rannalla... paras hahmo mutta en kokenu siinä kyllä mitään vanhuksiin viittaavaa 😜😜

        Aina
        Me vanhukset palaamme lapsiksi jälleen kuudenkympin ja kuoleman välissä.


      • Pelkään sitä päivää jolloin lakkaan näkemästä hyväntahtoista komiikkaa tanhupalleron kaltaisissa hahmoissa. Silloin on alamäki alkanut, ja jyrkkä.


    • Miustakin noista yksi parhaita. Tai sitten se eronnut rouva :D.

    • hyii-kauhistus-

      Miksi noin tyhmää ohjelmaa yleensäkkä TV:ssä lähetetään,
      en katso ainuttakaan,
      mainokset jo riitti näkemään minkä tasosta ohjelmaa taas katsojille syötetään,

      • Bengalitikku

        No eikös siinä se vitsi ole, että katsoja on fiksumpi. Katharsis?
        Minusta näyttelijät ovat parantaneet sitten viime vuoden.
        Vähän lapsekasta tietenkin.


      • Juu mut onneksi telkussa on useampi kanava jota voi katoa. Jospa löytyy kaikille mieluista :).


      • Kannattaa-

        verrata MURHAkanava-ykköseen!


      • Bengalitikku

        "Hiljainen todistaja oli varsin kauhea. Minusta molemmat osat saisi tulla samaan pötköön.
        Samanlaiset vainukoirat asettuivat öhöm kohdalle. Ihan kauhea kuvaus.


      • hyii
        Käännä kanavaa ja katso kuka on murhaaja ja murhattu. Sopii niin passelisti lapsillekin. Ja jos satut olemaan tosi pienituloinen, ei tarvitse edes yleveroa maksaa. Pitää kiinni koko toosaa.


    • Sääli-nähdä-addiktioita

      Sangen tv-holisoituneita melkein kaikki 60 eläjät. Ei elämää hengityskonetta (tv) enempää.

      • voihyvääpäivää

        Enemmän nää on netti-holisoituneita, kerran viikossa kun tänne kurkkaa niin kymmenisen samaa nikkiä hölöttää joutavaa.


      • illat-ne-telkkaa
        voihyvääpäivää kirjoitti:

        Enemmän nää on netti-holisoituneita, kerran viikossa kun tänne kurkkaa niin kymmenisen samaa nikkiä hölöttää joutavaa.

        toi on totta paljon,
        näin yöllä päivän saldo, nimien laskenta.....se on 10-12 ketjua, niissä ne on se 10-12 nikkiä.


      • illat-ne-telkkaa kirjoitti:

        toi on totta paljon,
        näin yöllä päivän saldo, nimien laskenta.....se on 10-12 ketjua, niissä ne on se 10-12 nikkiä.

        Miten sinä lasket?
        Johan sinulla itselläsikin on 10-12 eri nikkiä päivitäin, plus siihen sitten kaikki vakinikit päälle.


      • illat-ne-telkkaa kirjoitti:

        toi on totta paljon,
        näin yöllä päivän saldo, nimien laskenta.....se on 10-12 ketjua, niissä ne on se 10-12 nikkiä.

        Ja jotkut kukkuu täällä öisin ;). Eikö nukuta vai mikä riivaa. Kun vielä negatiivisia asioita syydetään tänne yöaikaan. Ei kumma jos ei nukuta.


      • Rytmit-vaihtelee
        siilenämää kirjoitti:

        Ja jotkut kukkuu täällä öisin ;). Eikö nukuta vai mikä riivaa. Kun vielä negatiivisia asioita syydetään tänne yöaikaan. Ei kumma jos ei nukuta.

        Ihmisiä on hyvin erilaisia.
        On aamuihmisiä. Päiväihmisiä. Iltaihmisiä. Yöihmisiä.

        Itse olen noita kaikkia, riippuu kulloisenkin vuorokauden tilanteesta., mitä on meneillään omassa elämässä. Joskus tulen kotiinkin 2.00 - 3.00 aikaan, vaan en kapakeista.


      • Rytmit-vaihtelee kirjoitti:

        Ihmisiä on hyvin erilaisia.
        On aamuihmisiä. Päiväihmisiä. Iltaihmisiä. Yöihmisiä.

        Itse olen noita kaikkia, riippuu kulloisenkin vuorokauden tilanteesta., mitä on meneillään omassa elämässä. Joskus tulen kotiinkin 2.00 - 3.00 aikaan, vaan en kapakeista.

        Kyllä vaan. Tympii van nuo yö-yrmyilijät :).


    • Suvaitseva.nettiseilaaja

      Kiti Kokkonen oli ehdottomasti paras. Mitä haittaa on voihyvääpäivää-nimimerkille, jos vaikka ollaankin nettiholisteja? Minua ei haittaisi vaikka olisit aidanseipäänä.

      • voihyvääpäivää

        Ole jos netti-holisti, ei se mua haittaa mut osu suhun kuitenki kun sanottiin ;)


    • Suvaitseva.nettiseilaaja

      Ei osunut eikä mitenkään sovi minuun. Ihmettelen vain, miksi tulet palstalle ylipäätään tekemään diagnooseja toisista kirjoittajista. Ilmeisesti silloin ei ole itselläsi tarpeeksi elämää. Joku jossain muualla tällä palstalla kysyy mitä harrastaisi ja miten kuluttasi vapaa-aikaa ja vastaan siihen nimimerkillä Löytyisikö.näistä. Puuhieni lisäksi en ehdi holistisoitua missään asiassa.

      • mulle.harvoin

        katos ku viel on terveitäkin just niillä sitä elämää. kuten joku sanoi jos kerta viikossa tai kuukaudes kurkkaa, samat on nimet ketjuissa.


      • hyvin.harvoin

        Pistäydytäänhän kaupassa, kirjastossa ym. paikoissa, ei niihin koko päiväksi olemaan jäädä.


    • IsänTyttäret

      Pertti S:n ja Ere K:n tyttäret näyttivät muille mitä tarkoittaa se että vanhemmat ovat tv-ammattilaisia.

      • Saattaisin-veikata

        "Hahmo on tehnyt esiintulemistaan 20 vuotta" sanoi Kiti jossain.
        Taitaa olla itsensä Ere -vainaan luoma johonkin ohjelmaan, joka jäänyt laatikkoon, joka sai uuden tulemisen Putouksessa?


    • Valinnat

      Pertin toinen tyttö ensimmäisellä kerralla teatterikorkeakouluun. Kyllä nää asiat geeneissä on.

      • Heko-heko-pieni-piiri

        Tai sitten jonon ohi. Olihan Sveholmkin opettajana kyseisessä laitoksessa.


      • ReettaKa

        Hyvä huomio. Tottakai nimikin painaa, Pääkkösen poika jäi rannalle sitävastoin Parviaisen tyttö pääsi teatterikorkeakouluun. Jarmo Juhani "Eppu" Salminen on käynyt teatterikorkeakoulun ja poika Roope pyrkinyt muistaakseni 5 kertaa.


      • kaikkitietääsen
        ReettaKa kirjoitti:

        Hyvä huomio. Tottakai nimikin painaa, Pääkkösen poika jäi rannalle sitävastoin Parviaisen tyttö pääsi teatterikorkeakouluun. Jarmo Juhani "Eppu" Salminen on käynyt teatterikorkeakoulun ja poika Roope pyrkinyt muistaakseni 5 kertaa.

        Tanhupallo, Titta Jokisen tyttö. Sieltä se huumori tulee.


    • KotiäitiPernoo

      Aino-Kaisa Pekosen veli Aku Hirviniemi, myös ekalla kerra teatterikorkeakouluun, samoin Riku Nieminen.

    • MarkunPoika

      Myös autourheilijan pojasta voi tulla näyttelijä, kuten uuden tuntemattoman Rahikainen.
      Vielä oikein teatterikoulun käynyt.

    • Ouninpohja1965

      Isä on Teknavissa.

    • pirremiinapa

      Se ensimmäinen jakso tuntui etten jaksa sitä seurata ja vaihdoin kanavaa, mutta pitääpä katsoa jos siellä on noin hauska pallo.
      Viimeksi Aina Inkeri Ankeinen pelasti ohjelman :))

    • BMWmiestaas

      En tiedä miten seuraavassa jaksossa toimii, mutta ikinä en ole niin paljon nauranut kun Eren tyttärelle nauroin.

    • näinonhyvä

      Tanhupallo pelasti koko putouksen, ilman tanhupallon mukanaoloa en katsoisi tulevia jaksoja nyt mielenkiinnolla odotan tanhupalloa joka on aivan mahtava hahmo ja Kiti K. on todella hyvä.

    • Tanhupallo, ihana tyyppi. toivottavasti tyyli säilyy, muuten menee pilalle. ohjelma ei oikein enää jaksa kiinnostaa, mutta netistä katsoin uudet hahmot.

    • marraskuu1953

      Titta Jokisen (Leena-Maija Tunturin) tyttö on perinyt huumorin vanhemmiltaan ja hahmo jota tytär esittää voi olla hyvinkin vanha.

    • Hankssi

      Ruotsi ei ehdokas Huhtasaarelta sujunut, maisterilta. MTV 3 näyttää aamulla miten häneltä taittuu englannin kieli.

      • Hank
        Mitä tekemistä Huhtasaarella on Tanhupallon kanssa?


      • Hankssi

        Älä heittäydy tahallaan hölmäksi.


      • Hankssi kirjoitti:

        Älä heittäydy tahallaan hölmäksi.

        Hanks
        Ite aloitit.


    • EiItketäLauantaina

      Lauran mies on lääkäri.

      • EiIt
        Ihanko totta. Ja ikkunat lyöty mäsäksi kotitalossa. Mutta tämä ketju on Tanhupallon näyttelijän Kitin.


    • Saga.Kabinetti

      En nähnyt kuin Lavikaisen hahmon ja Tanhupallon. Kyllä Tanhupallo jo olemukseltaan oli mainio.
      En ihan kauheasti pitänyt Kiti Kokkosesta Antti Holman keskusteluohjelmassa. Kiti oli liikaa äänessä ja vei tilaa vierailta. Mutta tämähän on ihan eri ohjelma ;)

      • KotiäitiPernoo

        Kuitenkin Kitistä löytyy samaa höpöttäjää, kuin äidistä Titta Jokisesta. Katsele vanhoja videoita, niin ymmärrät. Siinä ohjelmassa jossa Kiti oli Mikko Leppilammen x-lääkärivaimon kanssa hän oli oikein symppis.


      • Saga.Kabinetti
        KotiäitiPernoo kirjoitti:

        Kuitenkin Kitistä löytyy samaa höpöttäjää, kuin äidistä Titta Jokisesta. Katsele vanhoja videoita, niin ymmärrät. Siinä ohjelmassa jossa Kiti oli Mikko Leppilammen x-lääkärivaimon kanssa hän oli oikein symppis.

        Näin muutaman ko. ohjelman. Siinä oli tämä seksuaaliterapeuttikin. Kyllä Kiti on symppis. Ilman muuta.
        Olen itsekin ollut (osin vieläkin) omituinen höpöttäjä. Sittemmin olen oivaltanut, että höpöttäminen on oman ujouden peittämistä. Siis omalla kohdallani. Kitillä puheliaisuus on varmaan äidiltä perittyä.


    • lacucaracha

      Kitin hahmo on erittäin moniulotteinen ja älykkäästi oivallettu. Suhtautumisemme siihen paljastaa meidät ihmisinä täysin. Naurettava se ei ole vaan ihan muuta. Täytyy ihailla Kokkosen rohkeutta. monesta ei olisi tuossa hahmossa näytille.

    • LakuRahka

      Heikki Helan vaimolla lienee Putos-hahmo, jossa oma mies on antanut hieman vihiä.
      Hyvin Kaisa veti 1.jakson, huumoria löytyy kiitettävästi.

      • Tahnupallo jatkaa hyviä suorituksia. Oli siellä muutama muukin petrannut viime jaksosta. Roope on niin mahdottoman söde. Hyvä ja komea vetäjä ohjelmalle. Putous on viikon kokokohta.


      • LääkärinLapsi
        yksileskenn kirjoitti:

        Tahnupallo jatkaa hyviä suorituksia. Oli siellä muutama muukin petrannut viime jaksosta. Roope on niin mahdottoman söde. Hyvä ja komea vetäjä ohjelmalle. Putous on viikon kokokohta.

        Toivon, että Roope pääsee teatterikorkeakouluun. Kuusi kertaa pyrkinyt, joka kertoo sen että ISÄN opiskelupaikkaan on kova hinku.


      • Laku
        Helan vaimo ei ole Putouksessa.


      • IsänTyttäret
        yksileskenn kirjoitti:

        Laku
        Helan vaimo ei ole Putouksessa.

        OLI, viime jaksossa.


      • dfghetyhrt

    • karvamatolla

      Tanhupallo aivan ihana tytön tyllerö, kerrankin jotain hauskaa katsomista lauantai illan ratoksi.

    • onneksi ei tarvitse koko ohjelmaa katsoa kun netistä näkee hahmojen osuudet.

      • Saga.Kabinetti

        Tanhupallo on kyllä paras hahmo. Ihan nappi Kitille.


    • HeiTaasMeKatsotaan

      Muutamaan viimeiseen vuoteen en enää viitsinyt putousta katsoa, muuten kuin netistä tsekata hahmot, muuten kun samat naamat toistivat itseään. Nyt vaikuttaa kuitenkin taas ihan katsottavalta ohjelmalta uusien naamojen myötä. Se rasittunut kotiäiti kyllä on turhan paljon samanoloinen kun ratiomies, joten joutaisi pudota ekana. Kiti oli paras hyvänmielen tuoja ;) ... ja mikä parasta, ei enää Jaakkoa!

    • Katsoin yhden sketsin tanhupallosta kun siitä nyt niin paljon puhutaan.
      Ihana oli, mutta vaatii todella rohkeutta luoda koominen roolihahmo joka perustuu omaan, normista poikkeavaan ulkonäköön korostamalla juuri näitä poikkeavia piirteitä. Nostan hattuani nuorelle naiselle joka uskaltaa olla tanhupallo ja jolla on sana hallussaan.

      • Bengalitikku

        Mulla on varmaan rajoittunut huumorintaju. Olen kiusaantunut. Tosin tuo iso mies tyttöreleissä, sama juttu.


      • Saga.Kabinetti

        Mistä sä olet kiusaantunut?

        Tanhupallosta vielä. Mä tykkään myös siitä, että hahmo on vähäeleinen eikä sellainen yliäänekäs niin kuin jotkut hahmot.


      • Saga.Kabinetti kirjoitti:

        Mistä sä olet kiusaantunut?

        Tanhupallosta vielä. Mä tykkään myös siitä, että hahmo on vähäeleinen eikä sellainen yliäänekäs niin kuin jotkut hahmot.

        Minulle ulkonäköön tai fyysisiin ominaisuuksiin perustuva komiikka on vaikeaa. Johtuu varmaan siitä että olen nähnyt liikaa koulukiusaamista.


      • ghnv
        Bengalitikku kirjoitti:

        Mulla on varmaan rajoittunut huumorintaju. Olen kiusaantunut. Tosin tuo iso mies tyttöreleissä, sama juttu.

        Saikohan Mikko Amarylliiseensä mallia tästä? https://youtu.be/RmQHWlQpDVY?t=156


    • 786r768tr76r6

      missä on se munamies olisi sopiva pari pallolle

      • Dändiiidiididiidiidän

        Munamies tanssi aikoinaan ns. poikaryhmässä. En olisi uskonut.


    • terkutkarvamadolle

      Tanhupallo on paras, kertoo sketsin muodossa juuri niinkuin asiat ovat tämän päivän Suomessa, kertoo elävästä elämästä, selvillä sanoilla ja suoraan. Jatkoon menee ja voittaa.

      • Kiti Kokkosella on äärettömän hyvä artikulointi. Hän on jotensakin niin luonnonlapsi. Vaatii varmasti kovaa työtä, että pystyy joka viikko suorassa lähetyksessä laittamaan itsensä täysin likoon. Nyt on jo ehkä ennakkosuosikin paineet ja vaatimukset kasvaa. Loistotyyppi ja ehdottomasti lauantai-illan kohokohta.


      • voittaja-Tanhupallo
        2lesken kirjoitti:

        Kiti Kokkosella on äärettömän hyvä artikulointi. Hän on jotensakin niin luonnonlapsi. Vaatii varmasti kovaa työtä, että pystyy joka viikko suorassa lähetyksessä laittamaan itsensä täysin likoon. Nyt on jo ehkä ennakkosuosikin paineet ja vaatimukset kasvaa. Loistotyyppi ja ehdottomasti lauantai-illan kohokohta.

        "Kiti Kokkosella on äärettömän hyvä artikulointi."

        Vain sinun ansiosta "2lesken" hain jo netistä tämän Tanhupallon ja ihastuin kertaheitolla, koska toiset hahmot ei avaudu minulle, siis liian yliampuvia mielestäni, joten en jaksa kuunella heidän sanomaansa ja sitä edellis`jaksojen "aina-inkeri-ankeista" en voinut sietää, siis vaihdoin kanavaa, mutta "munamies" oli aivan loistava.

        Olen ollut melkein vuoden ilman telkkaria ja en jaksanut katsoa paljonkaan netistä ohjelmia ja nyt olen vieraantunut täysin minun entisistä lemppari ohjelmistani, vaikka sain naapurilta nyt telkkarin.

        Tanhupalloa jaksaisin katsoa vaikka koko illan, joten täytyy hakea netistä "lisäaikaa", sillä aina ei satu katsomani ajankohta, että "pallero" siellä olisi.


      • voittaja-Tanhupallo kirjoitti:

        "Kiti Kokkosella on äärettömän hyvä artikulointi."

        Vain sinun ansiosta "2lesken" hain jo netistä tämän Tanhupallon ja ihastuin kertaheitolla, koska toiset hahmot ei avaudu minulle, siis liian yliampuvia mielestäni, joten en jaksa kuunella heidän sanomaansa ja sitä edellis`jaksojen "aina-inkeri-ankeista" en voinut sietää, siis vaihdoin kanavaa, mutta "munamies" oli aivan loistava.

        Olen ollut melkein vuoden ilman telkkaria ja en jaksanut katsoa paljonkaan netistä ohjelmia ja nyt olen vieraantunut täysin minun entisistä lemppari ohjelmistani, vaikka sain naapurilta nyt telkkarin.

        Tanhupalloa jaksaisin katsoa vaikka koko illan, joten täytyy hakea netistä "lisäaikaa", sillä aina ei satu katsomani ajankohta, että "pallero" siellä olisi.

        No nyt oli Titta ja Fredikin mukana showssa. Hyvä oivallus laittaa heidän viisukappaleensa Tanhupallolle. Oli rytmiä ja meininkiä. Jes


      • Friimanni
        2lesken kirjoitti:

        No nyt oli Titta ja Fredikin mukana showssa. Hyvä oivallus laittaa heidän viisukappaleensa Tanhupallolle. Oli rytmiä ja meininkiä. Jes

        Leski on hyvä vaihtamaan roolia.


    • TanhuPalloParas

      Tuota Roope Salmista katsellessa tuli mieleen ettei heillä ole Eppu Salmisen kanssa mitään yhdennäköisyyttä. Kovasti Roope muistuttaa Melasniemen veljeksiä, hmmmmmmm...

    • Suvaitseva.nettiseilaaja

      Hyvä on Tanhupallo mutta alan kyllä uumoilla opettajaa voittajaksi. Hänellä vaikuttaa pursuavan suorastaan lahjakkuutta. Siitäpä sain ajatuksen. Pyydän viehättävän lapsenlastani pukeutumaan tanhupalloksi ja keksin hänelle parasta aikaa vuorosanoja. Tietenkin lapsen ja vanhempien suostumuksella. Siitä tulee hauskaa, vaikka ohjelman julkaisuhan on muiden käsissä.
      Näin sitä mieli muuttuu, aluksi Tanhupallo oli paras.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1658
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe