Sunny Beachillä on tullut käytyä muutaman kerran. Golden Sands kiinnostaisi myös, ajankohtana toukokuun loppu tai syyskuu.
Kohteiden plussat ja miinukset mielestäsi?
Kultahietikko vs Sunny Beach?
4
1220
Vastaukset
- bulebulee
olen käynyt sekä sunny beachilla ja kultahietikolla en tykännyt kultahietikosta kun se on niin pieni paikka .mielummin menisin sunny beachille.
- nazdrave
Kyllä se Kultahietikko on ihan tarpeeksi iso rantakohde. Makuasioita, mutta itse pidän sitä miellyttävämpänä paikkana kuin Sunny Beachia. -On vehreämpi, eikä niin hotelli-peltomainen kun sisältää vähän korkeuserojakin. Lisäksi Varnan kaupunki lähellä. On mukava kesä-stadi. No on toki Sunnylla Nessebarin läheisyys plussaa. -Hintataso molemmissa osapuilleen sama, kuitenkin suomalaisittain hyvinkin edullinen. Itse suosin enemmän etelä-rannikon pieniä rantakohteita kuin kyseisiä "baari-helvettejä". Myös Baltchik on ihan kiva paikka. -Alkukesästä suuntaan kuitenkin muutamaksi viikoksi Sozopoliin.
- annukka5
Molemmissa olleena pidan enemmän kultahietikosta.Riippuu haetko matkaltasi bailausta ja yöelämää.Sunnybeach isompi alueena mutta tuliaiset hupparit ,t-paidat,laukut sun muut molemmissa hyvälaatuisia ja kestäviä kun peset oikein.toukokuun loppupuoli hyvä aika matkustaa.Olen ollut maassa 12 kertaa.
- Sandysun
Mielenkiintoisia näkemyksiä, kiitos. Näillä näkymin kohteena tällä kertaa Golden Sands, ajankohta kesäkuun eka viikko. En ole vielä varannut matkaa, täältäkin luen vielä näkemyksiänne ennen lopullista päätöksen tekoa. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1064928Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631413259Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4192306Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2371422Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121251- 761217
- 731180
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311148Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1221059