Itseäsi peilistä? Minä suutelisin sinuna, olethan niin kaunis. Lauantain kunniaksi https://www.youtube.com/watch?v=zGcLw_bkh9U
Suuteletko nainen ikinä
13
288
Vastaukset
- Kissimemy
Aika narsistista olisi..
- jaajaa-mutta
Nyt on sunnuntai
- pidänarjesta
En tiedä kenelle tämä on, mutta itse en ajattele suutelemista kenenkään kanssa. Siinä suhteessa olemme erilaisia.
- Elluhalloyb
Mä en oo ikinä kokeillut...
Täytyypi kokeilla...kun on oikke höyryst....
Hullua...😂😂😂😂😂😂😂😂😂💋
Kokeilen ehdotomasti.. - heartbowie
Lauantai oli eilen? Mutta hyvä biisi.
- Kylmät__kädet__
Suutelisin pesemättömiä peilejä, johon on vuosien saatossa kertynyt kerroksittain paskaa?
- Newsflashsulle
Niitä pestään yleensä. Taidat olla se jonka äiti tiputti lapsena.
- Sivustasurullinen
Aika ikävää sanailua. . .
- UpeaArtistiSilti
Laulun sanat herättävät, mutta kyynisyys, en tiedä. En tykkää siitä.
No en ;o))))). Siis peilikuvaaniko? Ei se nyt niin kaunis kuvajainen ole että alkasin suutelemaan ;o), tai oikeastaan ei tainnu mulla ollakkaan.
- Toinenihailija
En, mutta viimeksi tänään ajattelin meidän lapsia ja sitä että ne saisi meidän molempien geenit 😙
- Kylläjoolapsiameille
Todellakin 😗
- Minullekotää
Ei ole tullut mieleen. Mutta itse voisit kun olet niin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1321387
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402