Nolo tilanne ihastuksen kanssa, kaikki ohi?

AuTtAkAa123

Apua auttakaa, asiallisia vastauksia kiitos. Joo tää on siis nolo juttu mut pakko avautuu tästä jollekki, kun oon hautonu tätä asiaa koht viikon.
Oon siis 15v tyttö ja tilanne oli se et oon ihastunu meidän rinnakkaisluokalla olevaan poikaan, no meillä oli kehkeytynyt jotain et molemmat sen tiedosti ja sit tää poika ehotti et mentäskö tekemään kurssityötä kahestaan jonnekki, ku oltiin parit bilsassa, no ehotin et mennään sit meille. Ku oltiin meillä mun huonees ni juteltiin aika henkilökohtasia juttuja ja oltiin mun sängyllä sillee tosi lähekkäin ja must tuntuu et jos oltais oltu viel hetki ni oltais suudeltu tai jotain, mut sit tapahtuu se noloin, rupeen laittaa mun läppäriä siihen lattialle ja mult pääsee kauheen sellanen suhu pieru, ei se mikää äänekäs ollu, mut kyllä sen kuuli ku oli ihan hiljasta, no sit ollaan molemmat hetki ihan hiljaa ja siihen meidän ympärille tulee sellanen kauheen leijaileva haju ja se poikakin kysyy et pierasit sä vaikka se varmasti jo kuuli. Sanoin sit jotain et join koulussa väärää maitoo, no sit se poika keksii jotain että sen pitääki mennä kotiin tekee matikan läksyi ja sit sanotaa vaan moikat. No nyt siis viikko on kulunu eikä tää poika oo muuta ku moikannu mua koululla, eikä oo ollu mitää muut puhetta. Olinko liian ällöttävä ja onks kaikki ohi? Mun maha on oikeesti tosi herkkä ja mulla laktoosi allergia et pitäiskö koittaa selittää sille viel?

3

284

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suomalainenjätkä

No joo vaikuttaa vähän ehkä nololta mut jos jätkä ei kestä jotai pierua ni on kyl aika säälittävä ja pinnallinen😂

• nimenimerkki

ens kerralla muistaa kaasunaamarit

• Anonyymi

Kaikki piereskelevät! Miks tollasesta pitää mennä tollaseks?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2701
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1321
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1155
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1018
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      990
    6. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      986
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      889
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      885
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe