Presidentti on Puolustusvoimien ylipäällikkö!

Torvalds haluaa liittää Suomen Natoon, mtta löytyykö hänen taustaltaan maanpuolustushenkistä porukkaa? Keitä tulisi Haavisto, Kyllönen tai Haatainen komentamaan?
DTM- baari on melko huono paikka koota sotaväkeä. On varma, että Alska rupeaa olemaan houkutteleva asuinpaikka, jos joku noista nousee Presidentiksi.

Alaskaan suunniteltiin suomalaisten evakoituvan, jos venäläiset hyökkää. Alaskassa ei olisi pakkoruotsia. Jätetään myös vihervasemmisto ja suvakit Suomeen.

10

181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sielujenpelastaja

      Kuule. Pyydä että Jeesus tulee sydämeesi antamaan syntisi anteeksi. Lue uutta testamenttia . Käy alfakurssi . Sielusi pelastuu ainoastaan Jeesuksen uskolla . Älä turhaan mieti muita kuin pelastusta. Jeesuksen luokse ennen kuolemaa päättäväisesti.

    • äitykkä

      Tarkoitatko korkeaa sotilasarvoa?

    • OletteNiinPihalla

      " Keitä tulisi Haavisto, Kyllönen tai Haatainen komentamaan?"

      Tuttaviaanko se Niinistökin tulisi vain komentamaan?

      • Presidentti puolustusvoimien ylipäällikkö. Haavisto kävisi vihollisen kimppuun höyhenellä.


      • öpolkiu
        DonaldTruth kirjoitti:

        Presidentti puolustusvoimien ylipäällikkö. Haavisto kävisi vihollisen kimppuun höyhenellä.

        Samat puolustusvoimat hänelläkin olisi käytettävissä.

        Vai etkö sinä uskokaan suomen puolustusvoimiin?


      • öpolkiu kirjoitti:

        Samat puolustusvoimat hänelläkin olisi käytettävissä.

        Vai etkö sinä uskokaan suomen puolustusvoimiin?

        Uskon siihen, että Haavisto, Haatainen, Kyllönen tai Torvalds ei saisi yhtään sotilasta mualle, kuin tupakkatauolle nauramaan. Päälliköltä tarvitaan uskottavuutta.


      • Donald-Turd
        DonaldTruth kirjoitti:

        Uskon siihen, että Haavisto, Haatainen, Kyllönen tai Torvalds ei saisi yhtään sotilasta mualle, kuin tupakkatauolle nauramaan. Päälliköltä tarvitaan uskottavuutta.

        Eli sinun mielestä sotilaat eivät uskoisi käskyjä, mutta ottaisivat siitä tulevat rangaistukset vastaan tupakka suussa nauraen.

        Sitä paitsi presidentti ei henkilökohtaisesti käske ketään sotilasta. Hän antaa käskyjä allekirjoittamalla papereita. Käskyt sotilaille antaa sitten upseerit. Upseereilla on taas perustuslain mukaan velvollisuus toimia presidentin ohjeiden mukaan.


      • Donald-Turd kirjoitti:

        Eli sinun mielestä sotilaat eivät uskoisi käskyjä, mutta ottaisivat siitä tulevat rangaistukset vastaan tupakka suussa nauraen.

        Sitä paitsi presidentti ei henkilökohtaisesti käske ketään sotilasta. Hän antaa käskyjä allekirjoittamalla papereita. Käskyt sotilaille antaa sitten upseerit. Upseereilla on taas perustuslain mukaan velvollisuus toimia presidentin ohjeiden mukaan.

        Mietippä, jos Haatainen, Haavisto tai Kyllönen puhuisi TV:ssä ja sanoisi: miehet on tartuttava aseisiin? Torvalds: men ingen fara svenskarna kommer, att hjälpa oss.


      • 6-9-7
        DonaldTruth kirjoitti:

        Mietippä, jos Haatainen, Haavisto tai Kyllönen puhuisi TV:ssä ja sanoisi: miehet on tartuttava aseisiin? Torvalds: men ingen fara svenskarna kommer, att hjälpa oss.

        Menehän takaisin koulunpenkille opettelemaan mitenkä valtio toimii.

        Ja vähennä viimeinkin sitä tosi-TV:n katselua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      99
      987
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      591
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    Aihe