Ongelmallinen tilanne

Aikamoinenpattitilanne

Eli siis oon yheksäs luokkalaine tyttö. Oon urheilulline ja semmone 160 pitkä. Oon ihastunu yhteen poikaan jonka mä oon perjaattees tuntenu aika pitkää oon ollu ihastunu siihe kans tosi pitkää, mut me kuulutaa koulus eri kaveriporukoihin jotka niiku ei oo missää tekemises toisten kaa ja jos oltais yhes nii mun pitäs varmaa vaihtaa kaveriporukkaa mut vihaan kaikkii muita siitä kaveriporukasta tai en tykkää.
Siis ku meil on yhteisii tuntei nii se niiku kiusottelee tai sillee esim jos nauran nii sit se nauraa sillee epäluonnollisesti niiku kiusaks et tarkottaakse mitää. Ja se on muuuttunu aika paljon niiku rauhallisemmaks viime aikoina. Välil kattelee mut ei kyl tuu ikinä puhuu varmaa. Siis kertokaa mitä mun pitäs tehä ku oon ollu ihastunu eka vuoden puol vuot siihen sit ihastuin johoki toisee jätkää mut sit tiet vaa meni eri suuntii sit taas ihastuin tähän kyseiseen henkilöön ja oon ollu ihastunu joku kaks vuot. Ja mietin just sitä et jos se ois rakastunu nii se ei varmaa tekis mitää ku kaikki sen frendit varmaa paheksuis. Ja sit mäkää en halu kysyy kosk jos se esim vastaa läpäl et joo ni oon sit iha tosissaa tai jos se vastaa ei ja levittää tiedon koko koululle ja sit mua kiusataan ja kaikkee tommosta. Ja en oikee tiiä et mitä pitäis tehä täs tilantees. Onks kellää mitää ehotuksii koska puhuminen ei oo mikään vaihtoehto. Ja milt teiän mielest kuulostaa kannattaaks mun vaa yrittää unohtaa kyseinen henkilö. Koht mennää lukioo/amiksee nii tänki kaa tiet varmaa erkanee mul ei oo sen puhelinnumeroo mut yhel mun frendil kai on mut se ois pikkase awkward pyytää sitä ku en kerro kellekkää mun ihastuksist. Tiiän myös sen instan mut se ei seuraa takas. Pointti on se et mä en haluis et taas mun tiet erkanee. Kertokaa jotai neuvoi. Voisin toki ettii mun vanhan ihastuksen.

4

1658

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rupee vaa snäppäämään sille ni eiköhä ala mielenkiinto ja keskustelunhalu nousemaa

• Jokuoutojätkä

Veikkaan et tämä poika tykkääki susta mut pojat harvemmin näyttää sen oikeesti ulospäin ja odottaa että tyttö sanoo jtn.

• matomies123

Mulla melkeinpä sama tilanne! Ihan eri kaveriporukat ja näi mut mä suosittelen että meet vaa juttelemaan sille vaikka snäpissä tai jossai.

• VastaajaX

Yleisesti ottaen on HELPOMPI tehdä aloite puolitutulle kuin kaverille - saman kaveriporukan jäsenelle. Jos lähestyt, hän herkemmin tajuaa että sulla on jokin syy lähestyä - olettaen että vihjailet etkä käytä pikkuvihjeitä - , kuin jos vaan tuut puhumaan kaverillesi.
      Suhteen katiutuminen , mikä yleensä nuorilla pian tapahtuu ei myöskään samalla tavalla sotke kaveriporukkaa.
      Yleensä jos henkilökohtaisesti lähestyt ihmiset ovat sen verran hienotunteisia, etteivät levitä asiaa koko koululle, vaikkeivät itse olisikaan kiinnostuneet. Jos kerran tykkäät hänestä niin kai sä nyt häneen sen verran luotat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      163
      1473
    2. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      27
      1311
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1293
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      215
      1154
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1086
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      319
      1027
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      226
      1022
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      949
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      278
      933
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      915
    Aihe