Eli siis oon yheksäs luokkalaine tyttö. Oon urheilulline ja semmone 160 pitkä. Oon ihastunu yhteen poikaan jonka mä oon perjaattees tuntenu aika pitkää oon ollu ihastunu siihe kans tosi pitkää, mut me kuulutaa koulus eri kaveriporukoihin jotka niiku ei oo missää tekemises toisten kaa ja jos oltais yhes nii mun pitäs varmaa vaihtaa kaveriporukkaa mut vihaan kaikkii muita siitä kaveriporukasta tai en tykkää.
Siis ku meil on yhteisii tuntei nii se niiku kiusottelee tai sillee esim jos nauran nii sit se nauraa sillee epäluonnollisesti niiku kiusaks et tarkottaakse mitää. Ja se on muuuttunu aika paljon niiku rauhallisemmaks viime aikoina. Välil kattelee mut ei kyl tuu ikinä puhuu varmaa. Siis kertokaa mitä mun pitäs tehä ku oon ollu ihastunu eka vuoden puol vuot siihen sit ihastuin johoki toisee jätkää mut sit tiet vaa meni eri suuntii sit taas ihastuin tähän kyseiseen henkilöön ja oon ollu ihastunu joku kaks vuot. Ja mietin just sitä et jos se ois rakastunu nii se ei varmaa tekis mitää ku kaikki sen frendit varmaa paheksuis. Ja sit mäkää en halu kysyy kosk jos se esim vastaa läpäl et joo ni oon sit iha tosissaa tai jos se vastaa ei ja levittää tiedon koko koululle ja sit mua kiusataan ja kaikkee tommosta. Ja en oikee tiiä et mitä pitäis tehä täs tilantees. Onks kellää mitää ehotuksii koska puhuminen ei oo mikään vaihtoehto. Ja milt teiän mielest kuulostaa kannattaaks mun vaa yrittää unohtaa kyseinen henkilö. Koht mennää lukioo/amiksee nii tänki kaa tiet varmaa erkanee mul ei oo sen puhelinnumeroo mut yhel mun frendil kai on mut se ois pikkase awkward pyytää sitä ku en kerro kellekkää mun ihastuksist. Tiiän myös sen instan mut se ei seuraa takas. Pointti on se et mä en haluis et taas mun tiet erkanee. Kertokaa jotai neuvoi. Voisin toki ettii mun vanhan ihastuksen.
Ongelmallinen tilanne
4
1667
Vastaukset
Rupee vaa snäppäämään sille ni eiköhä ala mielenkiinto ja keskustelunhalu nousemaa
- Jokuoutojätkä
Veikkaan et tämä poika tykkääki susta mut pojat harvemmin näyttää sen oikeesti ulospäin ja odottaa että tyttö sanoo jtn.
- matomies123
Mulla melkeinpä sama tilanne! Ihan eri kaveriporukat ja näi mut mä suosittelen että meet vaa juttelemaan sille vaikka snäpissä tai jossai.
- VastaajaX
Yleisesti ottaen on HELPOMPI tehdä aloite puolitutulle kuin kaverille - saman kaveriporukan jäsenelle. Jos lähestyt, hän herkemmin tajuaa että sulla on jokin syy lähestyä - olettaen että vihjailet etkä käytä pikkuvihjeitä - , kuin jos vaan tuut puhumaan kaverillesi.
Suhteen katiutuminen , mikä yleensä nuorilla pian tapahtuu ei myöskään samalla tavalla sotke kaveriporukkaa.
Yleensä jos henkilökohtaisesti lähestyt ihmiset ovat sen verran hienotunteisia, etteivät levitä asiaa koko koululle, vaikkeivät itse olisikaan kiinnostuneet. Jos kerran tykkäät hänestä niin kai sä nyt häneen sen verran luotat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1812366- 1831964
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1731821Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1181626Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise311565- 1141390
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1711165Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1661116Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771103Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,601060