Fiksulta vaikuttava kaveri.
https://i.imgur.com/6N4lFuY.jpg
Isänmaallinenkin kun pitää lippuamme peittona. Mutta mikä on tuo lippu
joka seinällä pilkottaa?
https://i.imgur.com/DPcxwXh.jpg
Huhtasaaren turvamies
21
256
Vastaukset
Lippu on Pohjois-maalainen, saha-laitainen puoli-kuu.
Sitä on aina käytetty kun Suomen puolta on pidetty.
Sodassakin.
Von Rosen Ruotsista antoi meille mallin.
-
https://pkymasehist.fi/hakaristi.html
_
H.Harmi että Ruotsalaiset ovat unohtaneet sota-aikaisen vaurastumisensa panssari-vaunujen laakereilla ja malmin viennillä keskiseen Eurooppaan.
H.
- ohhohtaas
Onko virolainen isänmaallinen jos nukkuu Suomen lipussa?
- Muista.äänestäessäsi
Huhtasaaren ulkopoliittiset kokemukset ovat maahanmuuttajista tai jostain rukousaamiaisista missä lieneekään.
- siikhaitaitms
Heppu on avoimesti natsi, Huhtasaari vain piilo sellainen;)
- Laura-on-kliffa
No mutta mutta silloinhan se n a t s a a hyvin yksi yhteen, on natsi, natsat, kilvet ja kaikki tilpehöörit. Vain haka niemi risti lippu puuttuu.
Kuva on huonosti rajattu, kun natsilippu pilkottaa kuvan reunasta. Ei saisi olla noin huolimaton, jos on presidenttiehdokkaan leivissä.
Lippu on Pohjois-maalainen, saha-laitainen puoli-kuu.
Sitä on aina käytetty kun Suomen puolta on pidetty.
Sodassakin.
Von Rosen Ruotsista antoi meille mallin.
H.hunksz kirjoitti:
Lippu on Pohjois-maalainen, saha-laitainen puoli-kuu.
Sitä on aina käytetty kun Suomen puolta on pidetty.
Sodassakin.
Von Rosen Ruotsista antoi meille mallin.
H.Sinä näyt tämän aatesuunnan liput paremmin tuntevan.
jocus kirjoitti:
Sinä näyt tämän aatesuunnan liput paremmin tuntevan.
"jocus"
Niin.
Tunnen koti-maani historian.
Enkä yritäkään kiemurrella siitä irti.
H.- lukeminen.sivistää
jocus kirjoitti:
Sinä näyt tämän aatesuunnan liput paremmin tuntevan.
Tuntuu sinulla jocus olevan yleissivistyksessä aukkoja. Tuliko aikoinaan pinnattua koulun historiantunneilta?
- todistakaa-toisin-
hunksz kirjoitti:
Lippu on Pohjois-maalainen, saha-laitainen puoli-kuu.
Sitä on aina käytetty kun Suomen puolta on pidetty.
Sodassakin.
Von Rosen Ruotsista antoi meille mallin.
H.Kyllähän tuolla sänkykuvassa seinällä on saksalaisten käyttämä hakaristi ihan selvästi. Ei mikään muu hakaristi näytä tuolta.
todistakaa-toisin- kirjoitti:
Kyllähän tuolla sänkykuvassa seinällä on saksalaisten käyttämä hakaristi ihan selvästi. Ei mikään muu hakaristi näytä tuolta.
"todistakaa-toisin-"
Niinpä-niin.
Uskon-tunnustus sekin.
H.lukeminen.sivistää kirjoitti:
Tuntuu sinulla jocus olevan yleissivistyksessä aukkoja. Tuliko aikoinaan pinnattua koulun historiantunneilta?
Hakaristilippu mikä hakaristilippu, ei mikään puolikuu. Liittyy tietysti Suomen historiaan, varsinkin 30-lukuun.
jocus kirjoitti:
Hakaristilippu mikä hakaristilippu, ei mikään puolikuu. Liittyy tietysti Suomen historiaan, varsinkin 30-lukuun.
... tai jokin uusnatsien vastaava.
- PS-on-rautaa
Mikä on Jason Lodi? Tuulenhuuhtomastaperseestä tempaistu joku nimi.
- lumiakola
Aivar Lodi. Jason taitaa olla taiteilijanimi.
- lumiakola
Ja tässä presidenttiehdokkaamme turvamies suunnittelee "luokkakokousta". Saakohan Laurakin kutsun kun ovat niin hyvää pataa keskenään?
https://i.imgur.com/3aCX1oU.png
- Ootinivoitaakakki88
Me isäm maalaiset sloysertsovootinit olaa kovia. Takakana kvova elämäm kuolu. Jlelijona koti kaösaa isäm maalista nekkekri ei hpyi slilimile pelkere Sickhail soumi somalasille.88
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221310
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä501194Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221173- 1381013
- 99863
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten323809Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602