Huhtasaaren turvamies

pressa_turvattu

21

256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lippu on Pohjois-maalainen, saha-laitainen puoli-kuu.
      Sitä on aina käytetty kun Suomen puolta on pidetty.
      Sodassakin.
      Von Rosen Ruotsista antoi meille mallin.
      -
      https://pkymasehist.fi/hakaristi.html
      _

      H.

      • Harmi että Ruotsalaiset ovat unohtaneet sota-aikaisen vaurastumisensa panssari-vaunujen laakereilla ja malmin viennillä keskiseen Eurooppaan.

        H.


    • ohhohtaas

      Onko virolainen isänmaallinen jos nukkuu Suomen lipussa?

      • "ohhohtaas"

        Riippuu mitä hän laulaa.
        Ja mitä tunnelia kaipaa.

        H.


    • Muista.äänestäessäsi

      Huhtasaaren ulkopoliittiset kokemukset ovat maahanmuuttajista tai jostain rukousaamiaisista missä lieneekään.

    • siikhaitaitms

      Heppu on avoimesti natsi, Huhtasaari vain piilo sellainen;)

      • Laura-on-kliffa

        No mutta mutta silloinhan se n a t s a a hyvin yksi yhteen, on natsi, natsat, kilvet ja kaikki tilpehöörit. Vain haka niemi risti lippu puuttuu.


    • Kuva on huonosti rajattu, kun natsilippu pilkottaa kuvan reunasta. Ei saisi olla noin huolimaton, jos on presidenttiehdokkaan leivissä.

      • Lippu on Pohjois-maalainen, saha-laitainen puoli-kuu.
        Sitä on aina käytetty kun Suomen puolta on pidetty.
        Sodassakin.
        Von Rosen Ruotsista antoi meille mallin.

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        Lippu on Pohjois-maalainen, saha-laitainen puoli-kuu.
        Sitä on aina käytetty kun Suomen puolta on pidetty.
        Sodassakin.
        Von Rosen Ruotsista antoi meille mallin.

        H.

        Sinä näyt tämän aatesuunnan liput paremmin tuntevan.


      • jocus kirjoitti:

        Sinä näyt tämän aatesuunnan liput paremmin tuntevan.

        "jocus"

        Niin.
        Tunnen koti-maani historian.
        Enkä yritäkään kiemurrella siitä irti.

        H.


      • lukeminen.sivistää
        jocus kirjoitti:

        Sinä näyt tämän aatesuunnan liput paremmin tuntevan.

        Tuntuu sinulla jocus olevan yleissivistyksessä aukkoja. Tuliko aikoinaan pinnattua koulun historiantunneilta?


      • todistakaa-toisin-
        hunksz kirjoitti:

        Lippu on Pohjois-maalainen, saha-laitainen puoli-kuu.
        Sitä on aina käytetty kun Suomen puolta on pidetty.
        Sodassakin.
        Von Rosen Ruotsista antoi meille mallin.

        H.

        Kyllähän tuolla sänkykuvassa seinällä on saksalaisten käyttämä hakaristi ihan selvästi. Ei mikään muu hakaristi näytä tuolta.


      • todistakaa-toisin- kirjoitti:

        Kyllähän tuolla sänkykuvassa seinällä on saksalaisten käyttämä hakaristi ihan selvästi. Ei mikään muu hakaristi näytä tuolta.

        "todistakaa-toisin-"

        Niinpä-niin.
        Uskon-tunnustus sekin.

        H.


      • lukeminen.sivistää kirjoitti:

        Tuntuu sinulla jocus olevan yleissivistyksessä aukkoja. Tuliko aikoinaan pinnattua koulun historiantunneilta?

        Hakaristilippu mikä hakaristilippu, ei mikään puolikuu. Liittyy tietysti Suomen historiaan, varsinkin 30-lukuun.


      • jocus kirjoitti:

        Hakaristilippu mikä hakaristilippu, ei mikään puolikuu. Liittyy tietysti Suomen historiaan, varsinkin 30-lukuun.

        ... tai jokin uusnatsien vastaava.


    • PS-on-rautaa

      Mikä on Jason Lodi? Tuulenhuuhtomastaperseestä tempaistu joku nimi.

      • lumiakola

        Aivar Lodi. Jason taitaa olla taiteilijanimi.


      • lumiakola

        Ja tässä presidenttiehdokkaamme turvamies suunnittelee "luokkakokousta". Saakohan Laurakin kutsun kun ovat niin hyvää pataa keskenään?
        https://i.imgur.com/3aCX1oU.png


    • Ootinivoitaakakki88

      Me isäm maalaiset sloysertsovootinit olaa kovia. Takakana kvova elämäm kuolu. Jlelijona koti kaösaa isäm maalista nekkekri ei hpyi slilimile pelkere Sickhail soumi somalasille.88

      • Mitä kieltä tää on?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      122
      1310
    2. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      50
      1194
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1173
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      863
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      323
      809
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe