Moi! Oon keittiöalan osaaja ja haluaisin kesätöihin alalle. Olen laittanut hakemusta vähän joka puolelle, ja nyt tuli työhaastattelukutsu Safrentille. Nettisivujen perusteella vaikuttaa hyvältä, mutta onko kellään kokemusta firmassa työskentelystä?
Safrent työpaikkana?
9
3784
Vastaukset
- Anonyymi
Lue Iltalehti 17.4.2020.
- Anonyymi
Nykyinen HR vastaava käyttäytyy todella ala-arvoisesti. En voi suositella yritystä.
- Anonyymi
Korona aikaan ainut paikka missä haastattelija ei pidä hengityssuojainta. Vastuutonta toimintaa. Sanottiin, että itsekkin voin maskin poistaa, jos haluan. Ikävä kokemus kun yritys ei välitä vastapuolen terveydestä.
- Anonyymi
On muuten toimitusjohtaja tuomittu käräjäoikeudessa työsyrjinnästä sekä pakottamisesta että kannattaa ehkä jättää väliin..
https://www.ts.fi/uutiset/paikalliset/5104749/Tallink Siljan ja Security Arsenalin johtoon kuuluvat tuomittiin sakkoihin syyllistyivat tyosyrjintaan - Anonyymi
Nyt on Safrentin toimitusjohtaja tuomittu hovioikeudessakin pakottamisesta sakkoihin.
- Anonyymi
Vanhempi rouva haastatteli ja ilman maskia. Ei hyvää kuvaa anna yrityksestä, kun ei osaa edes koronaan liittyviä turvatoimia ylläpitää.
- Anonyymi
Hyvin epäkohtelias kohtelu , pelästyin oikeastaan.
- Anonyymi
Korjasivat selän takana, puhumatta mitään, ylityömerkintöjä pienemmäksi.
- Anonyymi
Alku lupasva. Olin ihan täydellinen työntekijä. Kaiku siivouspalvelut tarvitsi työntekijää Paimion uimahallin remontin loppusiivoukseen. Kaikki oli sovittu,olin menossa töihin. Peruin työkkäri käynnin koska sain itse töitä ennen kun edellinen työduhde ehti edes loppua. Kaikin kanssa sovittiin että soitellaan vielä pari päivää ennen töiden alkua. Ei soittanut niin minä soitin. Ja kas, palveluksiani ei tarvittukaan mutta KUKAAN ei kertonut minulle. Otin satrenttiin yhteyttä, naisen vastaus oli että tutkitaan ja otetaan pian yhteyttä. Mieshenkilö sentään oli kanssani samaa mieltä että minullekin olisi pitänyt ilmoittaa.. Sanoi että kyllä minulle pisn töitä löytyy ja ilmoittaa ihan pian....no kolme viikkoa mennyt tuosta, ei tietoa töistä. En todellakaan suosittele.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216665Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562285- 1471867
- 851261
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa971042- 72970
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.87942Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843- 32840
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon147767