Moi! Oon keittiöalan osaaja ja haluaisin kesätöihin alalle. Olen laittanut hakemusta vähän joka puolelle, ja nyt tuli työhaastattelukutsu Safrentille. Nettisivujen perusteella vaikuttaa hyvältä, mutta onko kellään kokemusta firmassa työskentelystä?
Safrent työpaikkana?
10
3930
Vastaukset
- Anonyymi
Lue Iltalehti 17.4.2020.
- Anonyymi
Nykyinen HR vastaava käyttäytyy todella ala-arvoisesti. En voi suositella yritystä.
- Anonyymi
Korona aikaan ainut paikka missä haastattelija ei pidä hengityssuojainta. Vastuutonta toimintaa. Sanottiin, että itsekkin voin maskin poistaa, jos haluan. Ikävä kokemus kun yritys ei välitä vastapuolen terveydestä.
- Anonyymi
On muuten toimitusjohtaja tuomittu käräjäoikeudessa työsyrjinnästä sekä pakottamisesta että kannattaa ehkä jättää väliin..
https://www.ts.fi/uutiset/paikalliset/5104749/Tallink Siljan ja Security Arsenalin johtoon kuuluvat tuomittiin sakkoihin syyllistyivat tyosyrjintaan - Anonyymi
Nyt on Safrentin toimitusjohtaja tuomittu hovioikeudessakin pakottamisesta sakkoihin.
- Anonyymi
Vanhempi rouva haastatteli ja ilman maskia. Ei hyvää kuvaa anna yrityksestä, kun ei osaa edes koronaan liittyviä turvatoimia ylläpitää.
- Anonyymi
Hyvin epäkohtelias kohtelu , pelästyin oikeastaan.
- Anonyymi
Korjasivat selän takana, puhumatta mitään, ylityömerkintöjä pienemmäksi.
- Anonyymi
Alku lupasva. Olin ihan täydellinen työntekijä. Kaiku siivouspalvelut tarvitsi työntekijää Paimion uimahallin remontin loppusiivoukseen. Kaikki oli sovittu,olin menossa töihin. Peruin työkkäri käynnin koska sain itse töitä ennen kun edellinen työduhde ehti edes loppua. Kaikin kanssa sovittiin että soitellaan vielä pari päivää ennen töiden alkua. Ei soittanut niin minä soitin. Ja kas, palveluksiani ei tarvittukaan mutta KUKAAN ei kertonut minulle. Otin satrenttiin yhteyttä, naisen vastaus oli että tutkitaan ja otetaan pian yhteyttä. Mieshenkilö sentään oli kanssani samaa mieltä että minullekin olisi pitänyt ilmoittaa.. Sanoi että kyllä minulle pisn töitä löytyy ja ilmoittaa ihan pian....no kolme viikkoa mennyt tuosta, ei tietoa töistä. En todellakaan suosittele.
- Anonyymi
En suosittele.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495729- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197