Oon 14 vuotias tyttö ja oon noin 165cm ja painoa löytyy 55,6kg. Oon omasta mielestä aika läski niinkuin myös mun äidin mielestä. Mut mun kaverit sanoo et oon ylilaiha. Noo aloin 2 viikkoo sit laskee kalorei ja laihuttaa ja nyt kaikki henkisesti menny huonompaan suuntaan. Päätin syödä vaan sen 850 kcal päivässä ja mun pitäis syödä yli 2000 kcal koska kasvan vielä vähän. Nyt mä en tiiä mitö mun pitäis tehä. En haluu lopettaa kalorien laskemista koska haluun painaa about 43kg.haluun ite vaa laihtuu mutten liikaa. Mitä mun pitöis tehä?
Auttakaaa!
1
353
Vastaukset
- EiSyytäEpätoivoon
Luultavasti tulet vielä kasvamaan pituutta, joten huono idea on vähentää syöminen noin radikaalisti. Laihduttamiseen on monta tyyliä, mutta syömättä jättäminen on kaukana terveellisestä vaihtoehdosta. Ihmisillä on käsitys, jos yhtäkkiä lopettaa syömisen niin laihtuu, mutta tälläiset pikalaihdutukset sopivat lähinnä kehonrakentajille, joiden pitää olla tiettynä päivänä kunnossa. Kroppasi tulee ottamaan tarvitsevan energian takasin ja tällä tavoin paino nousee takaisin. Suosittelen liikkumaan saman verran kuin kulutat, painosi ei välttämättä laske nopeasti, mutta kehosi kehittyy terveenä ja tämä on tulevaisuutta tarkastellen hieno asia.
55,6kg ei muutenkaan ole mikään lihava ihminen tuolla pituudella. Tee itsellesi palvelus ja hoida kehoasi terveellisin keinoin. Voin luvata, että tulevaisuudessa olet paljon kauniimman näköinen terveenä ja urheilullisena, kun liian laihana.
Kultainen sääntö: Syö terveellisesti, kerran viikossa makeita yms. Kaikki tulee aikanaan kärsivällisyyttä vain! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1046724
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h875057Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113309Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p323180Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272348Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191716Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961351Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391302Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311206- 48984