En mennyt perunkirjoitukseen enkä ole vastaanottanut/nähnyt perukirjaa.
Nyt minulta pyydetään allekirjoitusta siihen etten moiti testamenttiä.
En tiedä onko testamentin kohde arvokkaampi kuin loppu jaettava omaisuus.
Silti pitäisi hyväksyä testamentti.
Meneekö se näin? Mistä tiedän että testamentilla ei jaeta yli lakiosaa?
Kysymys testamentistä
11
408
Vastaukset
- PostiPetenauto
Saitko jo testamentin kopsun ?
- Tyhmäblondi
Kyllä sain. Siinä suht arvokas asunto ( 250 000) kokonaan testamentattu yhdelle pesän osakkaista.
- Alahan_jo_kiinnostua
Et mistään ennen kuin näet perukirjan ja testamentin. Pyydä nyt ensiksi niistä kopiot. Periaatteessahan jaettavaa omaisuutta voi olla menossa sivu suusi vaikka kuinka paljon.
- Tyhmäblondi
Testamentista sain kopion, perunkirjasta en. Miksi?
- kimuranttiaon
Tyhmäblondi kirjoitti:
Testamentista sain kopion, perunkirjasta en. Miksi?
Perunkirjasta on sinulle anettava kopio. Elä allekirjoita mitään ennen kuin näet sen. Tee rikosilmoitus jos eivät anna sinulle kopiota. Muista myös selvittää onko tehty jo jakokirjakin ilman hyväksymistäsi.
- opetustako
Ei sun tyarvitse tietää lakiosaa vaatiaksesi mitään jäämistön arvoja. Jos haluat lakiosan, niin vaadi sitä. Lakiosan määrä selviää perinnönjaossa aikanaan.
- Meedio23
älä hyväksy testamenttia,vaadi lakiosuutta.
Jos hyväksyt testamentin et välttämättä saa edes lakiosuutta.
Sun ei ole pakko sitä hyväksyä,konsultoi lakimiestäsi ennenkuin teet mitään päätöksiä.- Tyhmäblondi
Joo tota just mietin et minkä arvoinen loppuomaisuus mahtaa olla kun yhdelle lapselle testamentattu se n. 250 000e arvonen asunto. Todi outos etten ole saanut kopiota perunkirjasta. Kymmeniä muita papereita tuli, pitäisi allekirjoittaa valtakirjoja monelle taholle. Tämä testamentin saaja hoitaa asiat.
- Jkbobob
Miten asiat menivät? Olisi kiva tietää.
- Tyhmäblondi
Jkbobob kirjoitti:
Miten asiat menivät? Olisi kiva tietää.
Sain lopulta perukirjan ja siinä selvisi että minut yritettiin jättää kokonaan ilman minkäänlaista perintöä. Vaadin pesänselvittäjän oikeudesta ja saan lakiosani. Nyt nämä epärehelliset eivät enää tee mitään. Oikein toivon että oikeuden määräämä pesänselvitys ja jako tulee maksamaan mahdollisimman paljon koska nämä kieroilijat rakastavat rahaa yli kaiken, se on heille tunneasia. Minua ei haittaa vaikka menettäisin muutaman satasen oikeuden määräämän pesänselvittäjän takia.
Vieläkin nämä kieroilijat pyytävät valtuutuksia satojen tuhansien asunnon myyntiin koska eivät jaksa odottaa pesänselvitystä. Enää en allekirjoita mitään.
Jäi kyllä todella paska fiilis siitä suvusta enkä halua olla missään tekemisissä näiden "minua rakastavien" ihmisten kanssa enää! Tyhmäblondi kirjoitti:
Sain lopulta perukirjan ja siinä selvisi että minut yritettiin jättää kokonaan ilman minkäänlaista perintöä. Vaadin pesänselvittäjän oikeudesta ja saan lakiosani. Nyt nämä epärehelliset eivät enää tee mitään. Oikein toivon että oikeuden määräämä pesänselvitys ja jako tulee maksamaan mahdollisimman paljon koska nämä kieroilijat rakastavat rahaa yli kaiken, se on heille tunneasia. Minua ei haittaa vaikka menettäisin muutaman satasen oikeuden määräämän pesänselvittäjän takia.
Vieläkin nämä kieroilijat pyytävät valtuutuksia satojen tuhansien asunnon myyntiin koska eivät jaksa odottaa pesänselvitystä. Enää en allekirjoita mitään.
Jäi kyllä todella paska fiilis siitä suvusta enkä halua olla missään tekemisissä näiden "minua rakastavien" ihmisten kanssa enää!Hyvä että pidät puolesi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671633
- 104941
- 75753
- 51655
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429